"Χευ δεν στα είπα αυτά για να νιώσεις άσχημα απλά τόσο καιρό σε βλέπω που είσαι κάπως και θέλω να σε βοηθήσω"
Φτάσαμε στο μπαρ και μπήκαμε μέσα η μουσική ήταν πολυ δυνατή. Μυρωδιά απο το αλκοόλ και το τσιγάρο γέμιζαν την ατμόσφαιρα.
Πήγαμε στο μπαρ και καθίσαμε και παραγγείλαμε.
"Θα έρθει;;" ρώτησε ο J-hope δίπλα στο αυτί μου.
"Μάλλον οχι " απάντησα. Με το που άφησε ο μπάρμαν τα ποτά πήρα το δικό μου και το κατέβασα.
"Σε πειράζει να παω να χορέψω;; "
"Για αυτο ήρθαμε άντε πάνε" είπα και το έκλεισα το μάτι γιατί είδα πως κοίταζε μια κοπέλα. Υπιε και αυτός μονορούφι το ποτό του και πήγε να χορέψει. Έμεινα πάλι μόνη μου με τις σκέψεις μου....και μαντεψτε τι σκεφτόμουν.
Τον Yoongi.
Δεν ξέρω πως γίνεται αυτο το πράγμα. Εννοω ότι με έκανε ρεζίλι μπροστά σε όλη την τάξη και θα έπρεπε να τον σιχαίνομαι αλλά όχι!! Πρέπει να είμαι ερωτευμένη μαζί του. Και να σας πω κάτι εγώ δεν είναι άνθρωπος που ερωτεύεμαι εύκολα ίσα ίσα που ποτέ στην ζωή μου μέχρι τώρα δεν εχω νιώσει έτσι όπως νιώθω για τον Yoongi.
Μέχρι στιγμής εχω πιει 5 ποτά και δεν έχει περάσει ούτε μισή ώρα.
"Πιασε αλλό ενα" είπα στο παλικάρι. Ένας άλλος πήρε την θέση του και ήρθε κοντά μου.
"Μήπως να μην πιείτε αλλο;;" ρώτησε ευγενικά. Τώρα που ήρθε πιο κοντά μου, φαίνεται πολυ μικρός. Μπορώ να πως ήταν στην ηλικία μας.
"Βαλε αλλο ενα" είπα ξανα με τον ίδιο τόνο
"Έρχεται"
[...]
Suga pov (τανταννν😁)
Καθόμουν σπίτι και βαριόμουν έτσι αποφάσισα να παω στον χορό. Να ποιο λόγο να ξεχαστώ.
Συνέχεια σκέφτομαι, για την ακρίβεια συνέχεια την σκέφτομαι! Δεν μπορώ να την βγάλω απο το μυαλό μου. Συνέχεια σκέφτομαι πως τις φώναξα μέσα στην τάξη. Η καημένη δεν έφταιγε σε τίποτα και με αυτόν τον τρόπο τις έκανα και κακή εντύπωση.
Δεν ξέρω γιατί ασχολούμαι. Αν μάθουν κάτι οι μαθητές μου η γενικά κάποιος και ακουστεί ποιό πέρα θα χάσω την δουλειά μου. Αλλά αυτο δεν το σκέφτομαι όταν ειμαι δίπλα της απλά....με νοιάζει να την πάρω να την βάλω πάνω στο τραπέζι και να την κάνω δικιά μου και να είμαι δικός της.
Μπορώ να πω πως δεν εχω νοιώσει ποτέ για καμια ετσι στην ζωή μου και τοσο γρηγορα το κυριότερο!! Η Αρετή μου βγάζει έναν αλλο εαυτό που εχω μέσα μου αλλά καμία άλλη δεν μπόρεσε να μου τον βγάλει.
Σε λίγα λεπτά είχα φτάσει έξω απο το μαγαζί μιας και ειναι αρκετα κοντά στο σπίτι μου. Σχεδόν κάθε βράδυ έρχομαι εδώ για να ξεφύγω απο την πραγματικότητα αλλά σήμερα θα πιω θα πιω για να ξεχάσω!!
Μπήκα μέσα και πηγα στο μπαρ. Φώναξα το παιδι και του ζήτησα το κλασσικό. Αφού μου το έφερε, κοίταξα γύρο μου μπας και την δω αλλά δεν ήταν πουθενά. Τα περισσότερα παιδιά λογικά είχαν φύγει. Κοίταξα το ρολόι μου και η ώρα ήταν 3 και.
[...]
Έχει περάσει μια μισή ώρα απο τότε που ήρθα και αποφάσισα να φύγω. Δεν ήπια πολυ 5 ποτήρια και πιστέψτεμαι για μένα είναι πολυ λίγα. Βγήκα εξω και είδα δυο παιδιά να περπατάνε στον δρόμο. Απο ότι φαίνεται το κορίτσι ήταν μεθυσμένο. Ο άλλος απο δίπλα ήταν μια χαρά.
Κοίταξα λίγο καλύτερα και......
Δεν μπορεί αυτή είναι!!! Έτρεξα προς το μέρος της και την έπιασα απο την μέση την τράβηξα προς τα έμενα. Την πήρα στην αγκαλιά μου.
"Χευ τι κανει-- αχ τρόμαξα νόμιζα πως ήταν κανένας ανώμαλος."
"Jungkook, την πας σπιτι;; " ρώτησα
"Ναι, ρίναι αδερφή ενός παιδιού και επειδή ξέρω που μένουν έλεγα να την παω μέχρι το σπίτι της "
"Αστη' να θα την παω εγώ που είμαι και το αμάξι απλά πες μου που μένει" μου είπε την διεύθυνση και αφού μπήκαμε μέσα στο αμάξι, άρχισα να πηγαίνω προς την διεύθυνση που μου είπε.
Όταν ήμουν σίγουρος ότι δεν έβλεπε έστριψα σε ενα στενό και πήρα τον δρόμο για το σπίτι μου.
Όταν έφτασα άνοιξα την πορτα και μπήκα μέσα. Την πηρα σε στιλ νυφης και ανέβηκα τις σκάλες. Την έβαλα να κοιμηθει στο κρεβάτι μου μια και δεν είχε αλλο διαθέσιμο δωμάτιο. Κατέβηκα κάτω και βγήκα εξω απο το σπίτι έβγαλα το πακέτο με τα τσιγάρα που είχα. Δεν καπνίζω σχεδόν ποτέ μονο όταν αγχώνομαι. (Προφανως και δεν ισχυει αυτο γοα τον Suga που όλες ξέρουμε και αγαπάμε απλά το έβαλα μέσα στην ιστορία).
Αφού τελείωσα το τσιγάρο μπήκα μέσα και πηγα πανω στο δωμάτιο και ξάπλωσα δίπλα της. Κοιμάτε τόσο όμορφα. Καθόμουν και την κοιτούσα μέχρι να με πάρει κι εμένα ο ύπνος. Πράγμα δύσκολο γιατί απέναντι μου εχω το ποιο όμορφο πλάσμα σε ολο τον κόσμο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γεια σας!!!
Τι κάνετε;;
Πως σας φάνηκε αυτο το κεφαλαιο;; Πως λέτε να αντίδραση το αλλο πρωί η Αρετή αφού ξυπνήσει;; Αυτά θα τα μάθουμε στο επόμενο κεφαλαιο.
Αυτά για την ώρα.
Γεια σας!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teacher?!
FanficΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??