Κεφαλαιο 11ο

223 32 2
                                    

"Παω μέσα γιατί δεν θα αντέξουν για πολυ" είπε και μπήκε μέσα. Πριν κλείσει την πορτα με χαιρέτησε την χαιρέτησα και εγώ και έφυγα.

Αρετή Pov

Μπήκα μέσα στο σπίτι. Τα αγόρια κατέβηκαν τρέχοντας την σκάλα.

"Ποιος ήταν αυτός;;" με ρώτησε ο Tae.

"Ενας φιλος" απάντησα και τους χαμογέλασα ενό ταυτόχρονα έσκυψα το κεφάλι μου.

"Νομιζα ότι μου έλεγες τα πάντα" ειπε παραπονιαρηκα ο Namjoon

"Μα και εγώ σήμερα το έμαθα πως θα έβγαινα μαζί του και όταν έφυγα δεν ήσασταν εδώ"

Απο τα αδέρφια μου δεν περίμενα να το πάρουν τόσο χαλαρά. Αλλά απο ότι φαίνεται όλα είναι ένταξη δεν έχουν θεμα.

"Γιατι είστε τόσο χαλαροί;;"

"Αυτο το παιδι το ξέρω" είπε ο Tae. Τώρα εξηγούνται όλα. Αα η σουπιά μου.

"Απο που τον ξέρεις;;" ρώτησα και καθίσαμε στον καναπέ.

"Δουλεύει στο μπαρ που πηγαίνουμε με τα παιδιά. Εχουμε βγει αρκετές φορές μαζί του και ειναι οκ παιδί" μου εξήγησε.

"Θα τα πούμε αύριο γιατί πρέπει να παω να κοιμηθώ τώρα"

"Οκ" απάντησαν ταυτόχρονα

Άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες και άκουσα

"Αχ η αδερφούλα μας βρήκε αγόρι " απο τον Tae να το λέει. Δεν έδωσα σημασία απλά χαμογέλασα και συνέχισα να ανεβαίνω τις σκάλες. Με αγαπάνε πολύ αυτα τα παιδιά αλλά και εγώ τα λατρεύω.

~Επόμενη μέρα~

Ξανά σχολείο. Τέλεια!!! Καλά πλάκα κάνω. Ο Suga δεν μου δίνει καθόλου σημαία. Αν και αυτο με στεναχωρεί πολυ, με βοηθάει στο να τον ξεπεράσω. Σήμερα θα πάμε για φαγητό όλοι μαζί μςτα απο το σχολείο. Χτύπησε το κουδούνι για μέσα. Μπήκαμε στις τάξης μας και άρχισε το μάθημα.

"Απο δω και πέρα θα αρχίσετε τα διαγωνίσματα, θέλω να έχετε προσοχή σε όλα τα μαθήματα για να τα καταλάβετε"

""Μάλιστα κύριε" και άρχισε το μάθημα

Τελευταία ώρα

Ειχαμε με τον Suga μάθημα και ο Jungkook ήρθε να κάτσει δίπλα μου.

"Θες να πάμε μαζί στον χορό;; "

Suga pov

"Θες να πάμε μαζί στον χορό;; " τον άκουσα να την ρωτάει.

Teacher?!Where stories live. Discover now