"Καλά" είπε αποφασίστηκα και άρχισα να ανεβαίνω τα σκαλιά μέχρι που άκουσα τις μαγικές λέξεις
"Πίτσα;;" ρώτησε ο αδερφός μου στα παιδιά.
"Πίτσα" αναφώνησαν και οι δυο ταυτόχρονα με ενα χαμόγελο.
"Το ξανα σκέφτηκα θα παω μετα να διαβάσω!" Ανακοίνωσα και κάθισα στον καναπέ. Τα αγόρια γέλασαν άμεσος με την αντίδραση μου, αμέσως τους χαμογέλασα και άνοιξα την τηλεόραση.
Χτύπησε το κουδούνι και αμέσως έτρεξα να ανοίξω. Αφου ανοιξα, εσκασα ενα αθωο χαμογελο στον πιτσαδορο και τράβηξα τις πίτσες απο τα χέρια του. Τις έβαλα πανω στο τραπέζι έτρεξα μέσα στην κουζίνα για να φερω πιάτα. Εντωμεταξύ ο Tae με κοιτούσε με ενα χαμόγελο ( από οτι καταλαβαμε ολοι ειναι για την συμπεριφορά μου😂😂) και πλήρωσε τον τυπά με τις πίτσα.
Εκλεισε την πορτα
"Σου εχω πει ποτέ ότι η αδερφή σου εχει πολυ πλακα;;" είπε ο Jungkook και γέλασε
"Δεν χρειάζεται, το έχουμε όλοι καταλάβει ότι κάνει τα πάντα για το φαγητό" απάντησε ο Tae και ξανά γέλασαν όλοι μαζί. Και τώρα η σειρά μου 😁
" Έφερα τα πιάτα" είπα και τα αφησα πανω στο τραπέζι. Πήρε ο κάθε ένας μας απο ενα και αρχίσαμε να τρώμε. Η πίτσα είχε τελείωση σε λιγότερο απο 10 λεπτά. Κάθισα λίγο ακόμα με τα αγόρια και μετα ανέβηκα πανω στο δωμάτιο μου. Είχα τελείωση τα μαθήματα μου οπότε ξάπλωσα στο κρεβάτι και άκουγα μουσική. Συγκεκριμένα το τραγούδι " First love " καλλιτέχνης ο Suga. (Να ξέρετε πως σαν συγκρότημα δεν είναι σε αυτή την ιστορία η BTS απλά θα αναφέρω τα τραγούδια τους).
Θυμήθηκα το παιδί απο την βιβλιοθήκη. Λες να τον εχω στην τάξη μου;; Θα το μάθω αύριο. Ελπίζω... Και με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος.
[...]
Επόμενη μέρα
Το πρωί ξύπνησα χαμογελαστή, γεμάτη χαρά και όρεξη για μάθημα. Και νομίζω καταλάβατε τον λογο. Είναι το παιδι με τα μπλε μαλλιά. Κάποια στιγμή πρέπει να μάθω και το όνομα του.
Κατέβηκα κάτω χαιρέτησα τον αδερφό μου και έφυγα. Πάλι πρώτη πηγα στο σχολείο. Άνοιξα το τετράδιο τις φυσικής και κοίταξα τι είχαμε κάνει χθες. Διάβασα τις ασκήσεις και δεν κατάλαβα πόσο γρήγορα πέρασε η ώρα. Άκουσα την φωνή του κολλητού μου.
"Γεια σου Αρετή!! Καλημέρα" είπε γεμάτος χαρά όπως πάντα δηλαδή.
"Γεια σου Hope!! Τι κάνεις;;" απάντησα το ίδιο χαμογελαστή.
YOU ARE READING
Teacher?!
FanfictionΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??