"Καλησπερα σας γιατρέ" είπα και καθίσαμε στις καρέκλες.
"Καλησπέρα" μας απάντησε.
"Καθίστε κ. Kim και κυριε Min ακολουθήστετε παρακαλώ" είπε ο γιατρός και αυτο κάναμε και οι δύο.
Πήγαν στην ακριβώς απέναντι αίθουσα η οποία είχε ένα τεράστιο παράθυρο που έβλεπε στον διάδρομο. Επειδή καθυστέρησαν σκέφτηκα να πάω στο κυλικείο να πάρω κάτι να φάω. Κλασική Αρετή.
Βγήκα έξω στον διάδρομο έκανα δύο βήματα και ένιωσα δυο χέρια να τυλίγονται γύρο απο την μέση μου κι να με γυρνάνε.
"Τόσο γρήγορα τελειωσ--Jungkook!!" Είπα ξαφνιασμένη όταν είδα τον Jungkook. Τον έσπρωξα αλλά με κράτησε ποιο σφιχτά ένωσε τα χείλη μας.
Τραβήχτηκα αλλά ήταν μάταιος κόπος διότι έχει περισσότερη δύναμη από εμένα. Μέτα από κάτι λεπτά τα κατάφερα και αφού μπόρεσα και έσπασα το φιλί του έδωσα μια γερή σφαλιάρα (συγγνώμη για της φαν του Jungkookie μας🙏. Τον αγαπάμε πολύ!)
Απομακρύνθηκα λίγο ακόμα και είδα πως τόση ώρα μας κοιτούσε ο γιατρός και ο Suga με ενα σκληρό ύφος αλλά φαινόταν πως είχε στεναχωρηθεί.
Δεν με ένοιαζε για κανέναν άλλον παρά μόνο για τον Suga. Ο Jungkook χαμογέλασε και έφυγε χωρίς να πει τίποτα.
Έτρεξα και τον αγκάλιασα. Δεν ήξερα τι να κάνω. Ο Suga δεν με αγκάλιασε για την ακρίβεια δεν κουνήθηκε καν φαινόταν σαν να σκεφτόταν κάτι. Κάποια στιγμή ενώ τον αγκάλιασα τον κοίταξα και με κοιτούσε με ένα χαμόγελο αλλά μόλις με είδε σταμάτησε να χαμογελάει και με κοίταξε νευριασμένα.
Φοβήθηκα διότι αυτος ο Yoongi εκτός απο σέξυ είναι και πολύ άγριος. Με έσπρωξε και άρχισε μα περπατάει στο γραφείο του γιατρού μαζί με τον γιατρό. Πήγα να μπω και εγώ αλλά μου έκλεισε την πόρτα στα μούτρα.
Κοιτούσα την πόρτα για κάνα πεντάλεπτο και είμαι σίγουρη πως όποιος περνούσε εκείνη τη στιγμή θα έλεγε απο μέσα του 'τι έπαθε αυτό το βλαμμένο και κοιτάει την πόρτα έτσι?!?!". Αφού 'ξεκόλλησα' απο την πόρτα πήρα τη ζακέτα μου απο την καρέκλα και έφυγα.
Με το που βγήκα έξω δάκρυα απειλούσαν τα μάτια μου και χωρίς να μπορέσω να κάνω κάτι άλλο κάθισα στο πεζοδρόμιο και άρχισα να κλαίω με λυγμούς.
[...]
Την επόμενη μέρα
"Καλημέρα " μου είπε ο jhope και εγώ απλά κούνησα το κεφάλι μου.
ESTÁS LEYENDO
Teacher?!
FanficΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??