Κεφάλαιο 10ο

227 33 1
                                    

Είναι Δευτέρα απο τότε δεν τον ξανά είδα. Αλλά Σήμερα θα τον δω! Σίγουρα. Περπατούσα για το σχολείο και άκουσα μια γνωστή φωνή.

"Jhope?!" Ρώτησα

"Καλημέρα" απάντησε

"Τι κάνεις τέτοια ώρα εδώ; εννοώ εσυ συνήθως κοιμάσαι"

"Είπα να ερθω σήμερα μαζί σου"

"Οκ...άντε πάμε τότε " είπα και του χαμογέλασα. Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Αλλά δεν είναι η ώρα στο σχολείο ια το μάθω και αυτο.

Στο δρόμο μας πλησίασε ενα παιδι. Μου φαίνεται γνωστό αλλά δεν έδωσα σημασία.

"Γεια σου Jhope"

"Γεια σου Jungkook"

" τι κανεις;;"

"Καλά εσυ;;"

"Μια χαρά. Γεια με λενε Jungkook"

"Γεια Αρετή χάρηκα"

Και κάπως έτσι πήγαμε στο σχολείο. Μπορώ να πω πως είναι πολυ ωραίος. Τον κοιτούσα επί ώρες μπας και θυμηθώ απο που τον ξέρω. Ναι είμαι σίγουρη ότι τον ξέρω απο κάπου.

Αφού φτάσαμε και καθίσαμε στα τραπεζάκια τον ρώτησα

"Να σε ρωτήσω κάτι;;"

"Ναι φυσικά" μου είπε με ενα χαμόγελο

"Γιατί αρχίζεις τώρα το σχολείο;"

"Τόσο καιρό δούλευα γιατί είχαμε οικονομικά προβλήματα."

"Καταλαβα, ελπίζω όλα να είναι εντάξει τώρα"

"Ναι"

Δεν ρώτησα κάτι παραπάνω γιατί μπορεί να μην ήθελε να μου πει. Και λογικό θα ήταν γιατί μόλις τώρα τον γνώρισα. Η ώρα πέραση γρήγορα όπως επίσης και η σχολική μέρα. Ήρθε η ώρα να κάνω τα ιδιαίτερα με τον Suga. Τώρα πως θα τον κοιτάω. Ξέρει ότι μου αρέσει!! Και εγώ η χαζή του το είπα αντί να το αρνηθώ. Μπήκα στην βιβλιοθήκη καθόταν στην θέση του.

Αυτή την φορά με περίμενες αυτός και όχι εγώ. Πήρα μια βαθιά ανάσα και πηγα να καθίσω στην καρέκλα.

"Καλησπέρα" είπα χωρίς μα τον κοιτάξω.

"Καλησπέρα, να αρχίσουμε" Φαινόταν λες και δεν έγινε τίποτα. Αυτό από την μια με κανει χαρούμενη απο την άλλη όμως μπορεί να έχει σκέφτεί κάτι και απλά να αντιδράει έτσι τώρα. Δεν έδωσα σημασία.

Κάπως έτσι κόλλησε όλοι η βδομάδα. Μέσα στην τάξη δεν μου έδεινε σχεδόν καθόλου σημασία, Ούτε καν για να πω μάθημα. Στα ιδιαίτερα επίσης. Με τον Jungkook εχουμε βγει τρεις φορες η τεσσερης μας (εγώ,lena,jhope,jungkook).

Teacher?!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant