"Και τα κατάφερα;" ρώτησε
"Με μεγάλη επιτυχία" είπα και του χάρησα ένα χαμογελο μου.
"Πάμε κάτω να φάμε;;"
"Τα αδέρφια σου και οι γονείς σου;;"
"Δεν ξυπνάνε τέτοια ώρα"
""Ωραία πάμε κάτω αν είναι και να πάμε στο σχολείο"
"Ναι"
Πήγαμε κάτω και φάγαμε. Εφαγα λιγο ποιο γρηγορα απο τον Jungkook για να μπορέσω να παω πανω στο δωμάτιο μου να ντυθώ. Μόλις ντύθηκα πήγα κάτω και τον είδα που είχε τελειώσει το φαγητό του.
"Ετοιμη;;"
"Ναι"
Στο δρομο προχορουσαμε μαζι μεχτι που συναντησαμε τον Jhope.
"Καλημέρα σας "
"Καλημερα Hope" είπα
"Kαλημερα"
"Καποια στιγμή θα ήθελα να μιλήσουμε " είπα στον Hope μου και εγνεψε θετικά με χαμόγελο.
Αφού φτάσαμε στο σχολείο μπήκαμε μέσα και καθίσαμε στις τάξη μας. Χτύπησε το κουδούνι και μπήκε μέσα ο καθηγητής.
[...]
Είχαμε άλλες δυο ώρες και την τελευταία θα γράφαμε φυσική. Αυτή την ώρα είχαμε καινό με αποτέλεσμα να κατσουμε και να μιλησουνε με τον Jhope.
Του είπα ότι έγινε χθες.
"Το ήξερα" είπε με πονηρό χαμόγελο
"Ελααα*γέλασα* απλά δεν πρέπει να μαθευτεί"
"Τι να μαθευτει;;" ρώτησε o jungkook.
"Τίποτα το σπουδαίο θες να κάτσεις μαζί μας;;" ρώτησε ο jhope.
"Ναι γιατί όχι" απάντησε
"Διαβάσατε για φυσική;;" ρώτησα και τους δυο
" ναι ""απαντούσαν ταυτόχρονα
"Εγώ πάντως αγχώνομαι" είπε ο Jungkook
"Και εγω" συμπλήρωσα
"Θα τα πάμε καλά μην αγχώνεσαι "
"Θα το δούμε" είπα κάπως σιγά με αποτέλεσμα να μην με ακούσει κανένας τους.
[...]
Τελειώσαμε το διαγώνισμα και μπορώ να πω πως πάτωσα. Ναιιι!!! Άρχισα να κλαίω βγήκα πανω απο την κόλλα μου χτύπησε το κουδούνι και μέσα στην τάξη ημουν εγω και ο Suga.
"Τι έγινε" ρώτησε
"Απλά δεν έγραψα τις 2 απο τις 5 ασκήσεις και για τις άλλες δεν ξέρω αν είναι σωστές οι άλλες"
YOU ARE READING
Teacher?!
FanfictionΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??