Κεφάλαιο 13ο

193 35 4
                                    

Συνέχισα να χορεύω στον ρυθμο τις μουσικής με τονJungkook απο πίσω μου. Ο jungkook είχε σχεδόν μεθύσει.

Εγώ απλά ένιωθα μια ζαλάδα.
Κάποια στιγμή με τράβηξε προς τα εξω.

Suga pov

Που την πάει!!! Χτύπησα το χέρι μου πανω στο μπαρ και ένας τυπος απο δίπλα μου γύρισε και με κοίταξε.

"Κοίτα την δουλειά σου" είπα και κοίταξε ξανα μπροστά. Έτρεξα εξω και τον είδα να την έχει κολλημένη πανω σε ενα αμάξι. Τα χέρια του 'παγίδευσαν' και εκείνη απλά τον κοιτούσε. Άρχισε να πηγένει ποιο κοντά της. Μέχρι που μηδενίσε την απόσταση μεραξ--- Θα τον σκοτώσω!!!!! Έτρεξα γρήγορα και αυθόρμητα τον έπιασα απο την μπλούζα και του έδωσα μια μπουνιά στο μάτι. Όλα αυτά χωρίς να τα σκεφτώ καν.

Και αν με έβλεπε κάποιο παιδι απο το σχολείο.

Γιατί πάντα πρέπει να εμφανίζεται αυτή η χαζή φωνή μέσα μου.

Την έπιασα από τα πόδια και την έβαλα στον ωμο μου (δεν ξέρω αν μπορείτε να καταλάβετε την εικόνα. Είμαι λίγο χάλια στις περιγραφές ).

Κοίταξα γρήγορα γύρο μου και άρχισα να τρέχω προς το αμάξι. Γύρισα και κοίταξα τον jungkook που ήταν ακόμα πεσμένως στο πεζοδρόμιο. (Επίσης συγγνώμη για τα κορίτσια που είναι φαν του καλού μας jungkook δεν θέλω να θίξω κανέναν αγαπαμε πολυ ολα τα μελη απο τους BTS!!!!)

"Τι κάνεις!!" Φώναξε και χτυπούσε με τα χέρια της την πλάτη μου. Δεν πονούσα.

"Ο kookie είναι κάτω!! Άσε με" συνεχίζε να φωνάζει μέχρι που φτάσαμε στο αμάξι και την έβαλα στην θεση του συνοδηγού. Μπήκα και εγω μεσα και έβαλα μπρος για το σπίτι μου.

Αφού φτάσαμε άνοιξα την πορτα και βγήκε μόνη της. Πήγε κανονικά στην πορτα λες και είναι το δικό της σπίτι. Σε αυτή τη Σκέψεις χαμογέλασα. Έβγαλα τα κλειδιά απο την τσέπη μου και πηγα να ανοίξω την πορτα. Αλλά μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκαν στα χέρια της.

Την κοίταξα ενώ μου χαμογελούσε. Άνοιξε την πορτα χωρίς να πάρει τα μάτια της απο πανω μου και αυτο το αστραφτερό χαμόγελο. Μπήκε μέσα και αμέσως άρχισε να περπατάει προς τα πανω. Την ακολούθησα μέχρι που πέρασα απο μπροστά της πιάνοντας της το χέρι. Την τράβηξα στο δωμάτιο μου. Μια και δεν εχει πουθενά αλλού να κοιμηθεί.

Την κοίταξα και κάτι εκεί κάτω πήρε μπρος. Την τράβηξα κοντά μου. Δεν μπορείς να τις αντισταθείς είναι τόσο όμορφη, αθώα και γλυκιά αλλά ταυτόχρονα τόσο σεχυ και απλά αυτή τη στιγμή θέλω να την βάλω κατω και να την κάνω να νιώσει όπως δεν έχει ξανα νιώσει ποτέ (Απο χαρά πάντα).

Ήρθε ποιο κοντά μου και κοιμόμασταν κατάματα μέχρι που αποφάσισα να μηδενισω την αποσταση μεταξύ μας. Αμέσως ανταπέδωσε με αποτέλεσμα ο φιλαράκος απο εκεί κάτω να ερεθιστεί ακόμα ποιο πολυ.

Αχ τι θα κάνω μαζί σου Kim Areti!!

Όχι που δεν σε χαλάει (η εσωρερική φωνούλα του Suga τα μαύρα γράμματα είναι ή η φωνούλα του χαρακτήρα ή ο συγγραφέας )

Σκάσε εσυ απορώ ακόμα γιατί υπαρχής εισαι άχρηστη!!!

Καλά σκάω

⚠️🔞απο εδώ και κάτω όποιος θέλει διαβάζει αν και είμαι σχεδόν σιγοτμυρηωοωςολοι θα το διαβάσετε αλλά έχω εχω υποχρεώσει να σας το πω. Αν συνεχίσετε το διάβασμα "καλό διάβασμα😉😙" 🔞⚠️

Την κόλλησα στην πορτα που βρισκόταν πίσω μας και πέρασε τα πόδια της γυρο απο την μεση μου. Δεν της το είχα πάντως😉😏. Χαμογέλασα πανω στο φιλί και την πηγα σιγά σιγά στο κρεβατι. Την ξάπλωσα πανω του και άρχισα να τις βγάζω τις τιράντες απο το φόρεμα. Απο κάτω φορούσε ενα πολύ ωραιο σεχυ μαυρο δαντελοτό σουτιέν χωρίς να χάσω αλλο χρόνο της αφέρεσα ολο το φόρεμα.

Με μια απότομη κίνηση βρέθηκε απο πανω μου. Άρχισε να μου βγάζει την μπλούζα και το παντελόνι.

Στο τέλος μείναμε και οι δυο μόνο με τα εσώρουχα. Την ξανα έβαλα απο κάτω μου. Άρχισα να την ξανα φιλάω. Πηγα κοντά στο αυτί της και της ψιθύρισα με αισθητική φωνή

"Οχι τόσο γρήγορα μικρή....Αυτή τη νύχτα θέλω να την θυμάσαι για δυο λόγους 1ον γιατί θα είναι η πρώτη σου φορά και 2ον γιατί θα σου αρεσει τόσο πολυ που θα με παρακαλάς" είπα και την φίλησα στο στόμα. Ξάπλωσα δίπλα της και μας σκέπασα με την κουβερτα και αναστέναξε αλλά δεν έφερε αντιρρήσει.

Areti pov

Ξύπνησα το πρωί και.....Δεν βρισκόμουν στο δωμάτιο μου. Για μισο λεπτό εδώ εχω ξανα έρθει.

Γύρισα δίπλα μου και είδα στο πάτωμα πεταμένα ρούχα. Τα ρούχα μου για την ακρίβεια και του... του Yoongi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας!!!

Τι κάνετε;;

Πως σας φάνηκε αυτό το κεφαλαιο;;;Τι λέτε να γίνεις;; Μήπως έγινε κάτι μεταξύ τους το βράδυ;;

Αυτά για την ώρα.

Γεια σας

Teacher?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora