Wat zou nou het geheim zijn?
Dit was het plan Jaden en Jake gaan eerst op zoek naar de geheime kelder, terwijl Sasha bij mij blijft, voor als ik iets nodig heb. En als die plan niet werkt, hebben we plan B: We hangen overal camera's, voor als mijn ouders weten waar het is. Opeens komen Jake en Jaden binnenvallen. Ze zeggen dat ze een luik hebben gevonden in de kast. Maar er moet een sleutel in. "Dan moet het maar met de camera's, om te kijken wie en waar de sleutel heeft en is." Als je het niet begrijpt, leg ik het nog even uit, het is: Wie de sleutel heeft, en het is: Waar de sleutel is. Om de zin korter te maken, heb ik geschreven: Om te kijken wie en waar de sleutel heeft en is. Dus: wie hoort bij heeft, en waar hoort bij is. Ik hoop dat het duidelijker is, want ik kan namelijk echt niet goed uitleggen. Ik had de camera's al klaargezet, want ik wist wel dat we die nodig zouden hebben. Ik gaf Jake, Jaden en Sasha er één. En ik, ik lig nog steeds lekker in mijn bed. "Er moet minstens één camera in één kamer, en maximaal 2 of 3!" roep ik door het huis. Jake kwam naar me toe en in plaats van een camera te pakken, pakte hij mij en kuste me, en ik kuste hem terug. Jaden en Sasha kwamen binnen en ze zagen ons, dus Jaden ging express kuchen. Ik begrijp het, dus ik wou loslaten, maar Jake houdt me nu strakker vast. Dus zo stonden we een tijdje, totdat mijn moeder binnenkwam. Ik verstopte de doos met camera's onder mijn bed en ging weer goed liggen. "Heb je mijn portemenee gezien?" "Nee." zeggen we allemaal. En mijn moeder ging weer weg. "Phieuw, ze heeft niks gemerkt." zeg ik. En mijn vrienden kijken mij ook opgelucht aan.
Als we klaar zijn met de camera's ophangen, zijn we allemaal moe, nou ja, allemaal? Behalve ik dan! Ik mocht niet uit bed, dus ik heb alleen de plannen bedacht! Hihihihi, gemeen plannetje, hihihi. Mijn vrienden blijven hier logeren, van mijn moeder mocht het alleen vandaag dat Jake samen mag slapen met mij en Sasha met Jaden. In dit huis dan. En nu is mijn huis vol met camera's. Dat is eigenlijk wel creepy, want als iemand mijn wachtwoord weet op mijn laptop, dan kan diegene mijn hele huis bekijken. Zonder in mijn huis te zijn. Dus daarom heb ik mijn laptop achter slot en grendel gezet. Ja, beetje overdreven, maar beter dan dat iemand ons bekijkt in mijn eigen huis. Natuurlijk weten Saha, Jaden en Jake mijn wachtwoord, voor als ik een keer niet thuis ben ofzo. En Sasha heeft de camera's ook nog op haar laptop verbonden, zodat zij ook kan kijken, als ik niet oplet ofzo. Ik heb zelfs in mijn kamer een camera gezet, nou ik, Jake heeft het voor me gedaan. Niet dat het nodig is, maar als iemand binnen komt die de sleutel heeft, ja, dan weet ik het te vinden. Snappie?
"Ik ben echt moe..." zeg ik tegen Jake. "Ik weet je wel wakker te houden..." zegt hij en hij zoent me. Zo gaat het een tijdje door, totdat we zo moe zijn geworden, dat als we opblijven, we niet eens meer weten wat we aan het doen zijn! Dus we besloten te slapen. En toen zag ik die vrouw weer. Je hebt het goed gedaan... Je moet om 11:00 kijken... Waarvoor! 11:00... 11:00... Niet vergeten... Dit kan je enige kans zijn... Om 11:00... Wat is er dan! Camera's... En ze was weer verdwenen, hetzelfde als hoe ze kwam...
Is het spannend? Kan er wat verandering aan komen? Vinden jullie het een leuk boek? COMMENT EN VOTE!
Vote/Comment/Follow?
Ciaooxx
JE LEEST
The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)
Misterio / SuspensoAlicia is een normaal meisje, tenminste, dat dacht ze. Ze is enigskind en ze zit in de tweede. Haar beste vriendin is Sasha. Ze zitten allebei op cheerleaden en zijn ook de hoofdcheerleaders. Alicia krijgt een oogje op een jongen van het rugby team...