BAB 12 🔞

822 11 0
                                    

Setelah Shaz dan Hazwan beredar Amin seperti biasa membancuh kopi tenaga untuk dirinya dan Asyraf. Setelah memberi kopi kepada Asyraf yang sedang duduk bertuala di atas katil, Amin duduk di sebelah Asyraf sambil menghirup kopi.

"Seksi betul bontot Ash. Bulat, montok macam bontot perempuan" Puji Amin

"Alah Am lagi seksi, body sedap gila. Konek pun besar, panjang" Balas Asyraf lalu menghirup kopi yang diberi oleh Amin.

"Konek Ash pun boleh tahan padu" goda Amin

"Ye la, kita kan selalu urut pakai minyak belacak. Dah tentu konek kita padu" Asyraf cuba bersetuju dengan Amin.

Amin menghampiri Asyraf lalu meraba punggung Asyraf. Asyraf berasa diawang awangan membalas dengan meraba kemaluan Amin. Amin menikmati perbuatan Asyraf sambil memejamkan mata. Asyraf memberanikan diri mendekati wajah Amin dan mencium bibir Amin. Amin membalas ciuman Asyraf. Setelah beberapa lama bercumbuan Amin merebahkan tubuh Asyraf ke katil. Amin membuka tuala dirinya dan Asyraf. Kini kedua dua jejaka itu berbogel di atas katil.

Amin merenung mata Asyraf sambil mengusap rambut Asyraf. Asyraf terpaku dengan renungan Amin. Tanpa memberi amaran Amin mencium bibir Asyraf. Mereka berbalas ciuman. Zakar masing-masing menegang keras. Amin memainkan lidahnya menjilat telinga dan leher Asyraf. Asyraf mengerang kesedapan.

"Argh, argh sedap Am!"

Amin memainkan lidahnya turun menjilat buah dada Asyraf. Amin menghisap dan menggigit buah dada Asyraf menyebabkan Asyraf mengerang dengan kuat. Amin menekup mulut Asyraf dengan tapak tangannya. Asyraf bangkit merebahkan Amin dan menindihnya. Asyraf mengulangi apa yang Amin perbuat atas dirinya. Amin mengerang dengan sedap.

"Argh sedap Ash! sedap sangat Argh!"

Asyraf tidak menghiraukan teriakan Amin terus mengerjakan tubuh kekar tersebut. Tidak lama kemudian Amin memberi isyarat kepada Asyraf untuk mengiring dan membalikkan tubuhnya dalam posisi 69. Amin menghisap zakar Asyraf dan Asyraf menghisap zakar Amin. Ketika Amin mula rimming lubang dubur Asyraf , Asyraf pun rimming dubang dubur Amin.

Amin tidak tahan lalu bangkit dan mengambil kondom pelincir yang menjadi free gift untuk sesiapa sahaja yang membeli minyak belacak darinya. Amin memakaikan kondom pada zakarnya lalu mengangkangkan Asyraf. Amin menusukkan batang zakarnya ke lubang dubur Asyraf. Asyraf menahan kesakitan. Amin melakukan aksi tarik sorong zakarnya dan ada masa mencium Asyraf. Dari sakit makin lama Asyraf menikmati rasa ditusuk oleh Amin

Setelah Amin kepenatan, Asyraf membaringkan Amin lantai mencapai kondom untuk dipasang pada zakarnya dan meletakkan pelincir untuk mengurangkan geseran. Asyraf memasukkan zakar ke dalam lubang dubur Amin menyebabkan Amin kesakitan namun ditahannya. Asyraf menusuk perlahan lahan dan apabila Amin menikmat dayungannya Asyraf melajukan tarik sorong zakarnya ke lubang dubur Amin.

Apabila Asyraf kepenatan Amin menonggengkan Asyraf dan menusuk dubur Asyraf dari belakang. Asyraf menikmati dayungan Amin. Ada masa Amin meraba buah dada Asyraf dan berciuman. Akhirnnya Amin memancutkan air benihnya lalu meraung

"Arggh, sedapnya Ash!"

Tanpa membuang masa Asyraf menonggengkan Amin dan menusuk dubur Amin dari belakang. Asyraf bermain tarik sorong sambil meraba dan mencium Amin. Setelah beberapa lama Asyraf pun terpancut lalu meraung

"Arrgh, Am sedap sangat!"

Masing masing kepenatan setelah tiga jam bertarung lantas mereka terlelap sambil berpelukan antara satu sama lain. Tanpa mereka sedar kamera yang digunakan untuk shooting merakam perbuatan mereka. 

Amin Untuk Asyraf: Cinta Jejaka PaduWhere stories live. Discover now