Selam! Bu yeni bölüm değil. Bazı sahnelerin Jungkook gözünden anlatımı ve aslında biraz yeni bölüm ya evet cldslflfmsdşsş umarım Jungkook bakış açısını beğenirsiniz. Açıkçası ben beğendim kolay oldu böyle. Eğer sizde beğenirseniz arada yine yazarım. (Yazmadı)
İyi okumalar
Afallamıştım.
İtiraf etmek gerekirse, şimdiye kadar birçok kız öpmüştüm.Hep yanıma gelir,benimle konuşur, bana yakınlaşırlardı ve bende istediklerini verirdim. Bundan zevk almıyor değildim, tabiiki bu çok zevkliydi. Ama Lisa'yı orada öptüğümde hissettiğim şey sadece zevk değildi, başka birşey daha vardı. Tamam, güzel bir kızdı. Uzun bacakları,orantılı bir vücudu ve güzel bir yüzü vardı. Yani,etrafımdaki çoğu kız gibiydi. Ama o kızlardan tek farkı kişiliğiydi. İnatçı, hırslı ve sahiplenici biriydi. Bazen çok kaba konuşabiliyor, bazende gerçekten hissettiklerini belli edercesine samimi oluyordu. Onunla kavga ederken bile eğleniyordum.
O sokakta onu ilk öptüğümde bunu ciddiye almamıştım. Sinirliydim ve sadece onu sarsmak istemiştim. Ama gerçek şu ki en çok sarsılan ben olmuştum. Şimdi onu kapıya sıkıştırmış güzel yüzüne bakarken, neden bu kadar hızlı attığını bilmediğim kalbimle mücadele ediyordum. Gözlerine bakan gözlerim, bir saniye sonra dudaklarına indiler. Ne yapmak istediğimi biliyordum,ondan ne duymak istediğimi biliyordum.Ondan bunu duymayacağıma emindim. Ama yapmak istediğim beni korkutuyordu.
Yinede kendimle fazla mücadele etmedim. Dudaklarım sonunda özlediği dudaklara kavuşmuştu ve ne istediğini bilerek hareket ediyordu.Bundan sonra olacakları ve sonuçlarını artık umursamıyordum. Bedenime izin verdim, o da izin vermişti.
Taehyung'un sesini duyana kadar bunu sonlandırmayı düşünmüyordum. Onunda bana teslim olduğunu biliyordum.Ama bunu da bana söylemeyecekti. Benimle bugün konuşmayacağını biliyordum.
Aslında bundan sonra konuşacak mıydı ondan bile emin değildim.
Kafam karmakarışık olmuştu, ama tüm hislerimi gülümsememin altına gizledim. Söyleyeceklerimin onu afallatmasını keyifle seyrettim.
"İtiraf et.Etkileniyorsun. Çünkü bende etkileniyorum."
Daha sonra benimle gözgöze gelmekten kaçındığı dakikalar boyunca tüm dikkatini arkadaşını ayıltmaya vermişti. Ufak telaşı komikti, yanakları kızarmış ve saçı biraz kabarmıştı. Taehyung'a söylediği komik yalanlarla kimseyi inandıramazdı. Bu odadaki herkes öpüştüğümüzü kesinlikle anlayabilirdi.Ama Taehyung akıllı çocuktu, ona verdiğim işareti anlamış ve onu daha fazla utandırmadan susmuştu.
Kızıl saçlı kız sonunda uyandığında hala tam ayılmamış gibi görünüyordu. Lisa bunu pek umursamadan ayağa kaldırmaya çalışmıştı ama kız dengesini kuramayınca pes etmişti. Yine de odadan kaçmak için bir bahane uydurmuştu. Ama benden kaçamazdı.
Koridorda onu durdururken tek yapmak istediğim onu yine öpmekti. Ama bu bir intihar olurdu. Hem o ne kadar inatçıysa,bende o kadar hırslıydım. Ondan itirafımı alacaktım. Fazla üzerine gitmedim ve gitmesine izin verdim. Yinede fakettirmeden onu gözlemliyordum. Çünkü partinin ilerleyen saatlerindeydik ve etraf sarhoş çocuklarla doluydu. Bahçeye çıkıp oturduğunu gördüm. Kafasını karnına çektiği dizlerine dayadığında kaşlarımı çattım. Ağlayacak mıydı?
Merdivenlerden inip yanına gitmeye karar verdiğim sırada birinin ona yaklaştığını gördüm. Min Yoongi duyamadığım birkaç birşey söylemiş ve daha sonra yanına oturmuştu. Yoongi sevdiğim arkadaşlarımdan biriydi. Pek konuşkan sayılmazdı.Kızlarla fazla diyaloğa girmez, genelde tek gecelik ilişkileri tercih ederdi. Lisa'dan hoşlanmış olamazdı,değil mi? Hala onları duyamıyordum ama Yoongi kahkaha attığında kaşlarımı çattım. Ne konuşuyorlardı!
Hemen yukarı geri dönüp kızıl arkadaşının durumunu kontrol etmeye karar verdim. Taehyung bana kızabilirdi, çünkü belli ki kızla yalnız kalmak istiyordu. Ama ben Lisa'nın Yoongi ile konuşmasından hoşlanmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E.G.O
Fanfiction''Jungkook denen adi herif hanginiz?" Hepsi ne oluyor dercesine birbirine bakmaya başladığında tek bir kişi masaya kolunu koydu ve çenesini avucuna yaslayıp umursamazca bana doğru eğildi. "Ne için lazımdı?" ➖➖➖ Belki de birbirimizi ilk gördüğümüzde...