10 RZECZY, KTÓRE MUSISZ WIEDZIEĆ O DEANIE SINGERZE I CASTIELU NOVAKU
1. Chodzili razem do szkoły, ale nigdy nie rozmawiali
Zarówno Dean jak i Castiel chodzili do tej samej szkoły średniej w Lawrence, w stanie Kansas, ale nigdy ze sobą nie rozmawiali. Nie mieli też ku temu wielu okazji - Dean porzucił szkołę na początku drugiego roku nauki, podczas gdy Castiel kontynuował edukację i niecałe trzy lata później skończył szkołę. Mimo to Castiel wyznał, że kojarzył Deana i zakochał się w nim jeszcze przed ich pierwszą rozmową.
2. Castiel uratował Deanowi życie
Przez lata Dean był ofiarą przemocy domowej, która po śmierci jego mamy osiągnęła apogeum, z którym nie mógł już dłużej sobie poradzić i pół roku temu targnął się na swoje życie. Castiel przetransportował go do szpitala w ostatniej chwili, w bardzo ciężkim stanie. Tajemnicą pozostaje jak dostał się do domu swojego przyszłego chłopaka i czemu Dean znalazł się w szpitalu w San Francisco oddalonego kilka godzin drogi od jego rodzinnej miejscowości, co pozwala podejrzewać, że jednak znali się wcześniej.
3. Zamieszkali razem zanim stali się parą
Castiel i Dean przeprowadzili się z Lawrence do Lebanon (również w Kansas) dzień po wyjściu Deana ze szpitala. Parą zostali dopiero kilka tygodni później. Oprócz mieszkania razem pracują w tym samym warsztacie (warsztat Gartha Fitzgeralda oraz Roberta Singera - ojca Deana), więc można powiedzieć, że są praktycznie nierozłączni.
4. Mają tendencję do wyznawania sobie wszystkiego piosenkami
Ujawnili swój związek podczas obozu programu Young Rockstar w Chicago, wykonując piosenkę 'Rumors' w wykonaniu Adama Lamberta i Tove Lo. Dean oświadczył się swojemu wybrankowi piosenką 'Endlessly' zespołu The Cab. Oprócz tego Singer wyznał, że piosenkę 'Simple Man' śpiewał z myślą o zmarłej mamie, 'Brother' o bracie, a to pozwala stwierdzić, że wszystkie inne utwory śpiewał dla Castiela. Czyli piosenki 'Mercy', 'Angel', 'War', 'Better Than I Know Myself', jego oryginalna piosenka oraz zaśpiewane na obozie w Chicago 'What You Mean to Me' były skierowane do jego obecnego narzeczonego. Trzeba przyznać, że to całkiem romantyczne.
5. Zawsze się wspierają
Nie zależnie od tego jak ciężka byłaby sytuacja, wychodzą z założenia, że przejdą przez to razem. Castiel wspierał Deana po próbie samobójczej i nie odstępował go na krok. Był przy nim, gdy Dean tego potrzebował. Wspierał go podczas procesu przeciwko ojczymowi Deana. Gdy Castiel został oskarżony o gwałt, Dean nigdy w to nie uwierzył, a kiedy okazało się, że to Novak był ofiarą, Dean bardzo mocno go wspierał. Podobno żaden z nich nigdy nie zwątpił w szczerość uczuć drugiego.
6. Przy sobie zachowują się jak dzieci
I to nie tylko podczas występu w telewizji, ale również na co dzień. Udało nam się dotrzeć do zdjęć zrobionych przez naszych czytelników. Wrzucanie sobie kostek lodu za koszulkę, oblewanie się sosami do pizzy czy udawanie, że wrzuca się drugiego do wybiegu da niedźwiedzi? Jesteśmy pewni, że to tylko mała cząstka ich codzienności!
7. Ich płyta to ich streszczona historia
Siedem ich oryginalnych utworów, które znajdą się na debiutanckiej płycie pary, opowiadają ich historię, którą obaj chcą przedstawić jako inspirującą. Chcą pokazać, że warto walczyć o siebie oraz o uczucia, nie poddawać się i żyć. Chcą pokazać, że zawsze przyjdzie lepszy czas, nawet kiedy wydaje się, że wszystko przepadło.
CZYTASZ
Anioł Stróż [Destiel AU]
FanfictionDean od zawsze ma wrażenie, że ktoś nad nim czuwa. Nikt mu w to jednak nie wierzy - nawet jego młodszy brat Sam. Z czasem przestaje w to wierzyć, aż do momentu, gdy w najcięższym momencie swojego życia poznaje swojego anioła stróża, Castiela.