Dzisiaj możecie wyczekiwać kolejnego rozdziału, a w międzyczasie wrzucam kolejnych kilka ciekawostek, bo ostatnio dość dobrze się to przyjęło. Dzisiaj trochę bardziej o źródłach
1. Imiona archaniołów wykorzystane w rozdziale 45 są realnymi imionami archaniołów.
2. Liczba siedmiu archaniołów również nie jest przypadkowa - część zapisów religijnych mówi o siedmiu archaniołach, a Grzegorz I spisał następującą siódemkę: Michał, Gabriel, Rafał, Uriel, Simiel, Orphiel oraz Zachariel. (Także dość mocno zakorzeniona teoria z 4 archaniołami: Rafał, Gabriel, Michał i Lucyfer, nie jest prawdziwa. Co prawda imię Lucyfer pojawia się w niektórych źródłach jako archanioł, jednak nie jest to oficjalnie uznane.) Imiona pozostałych archaniołów: Zadkiel, Kasjel, Metatron, Raguel, Jeremiel, Chamuel, Arael, Sandalphon, Ariel, Jophiel.
3. Motyw anioła stróża oraz krótkiego zostania archaniołem przez Castiela został zaczerpnięty z historii archanioła Kasjela (ang. Cassiel, heb. קפציאל), na którego podstawie rzekomo stworzono postać Casa w serialu. Kasjel jest archaniołem, obserwatorem (nie wpływa na to co dzieje się na Ziemi), a według niektórych mistyków Kasjel jest obrońcą ludzkości i aniołem stróżem. Niektórzy uznają go również za anioła pokoju i równowagi. Przyjmuje się też, że Kasjel odpowiada za zbawienie (stąd motyw zbawienia Deana od przeznaczenia, w którym miał trafić do Piekła). Według niektórych zapisów Kasjel wybrał życie wśród ludzi ponad bycie aniołem i dokonał swojego żywota jako człowiek (co było inspiracją do przemiany Casa w opowiadaniu).
4. Opowiadanie skończę prawdopodobnie przed 5 października. Do końca fabuły zostało około 17-20 rozdziałów.
5. Mam już napisany ostatni rozdział i mam nadzieję, że takie zakończenie Wam się spodoba.
Tyle na dzisiaj - uciekam do pisania rozdziału 52 😇
CZYTASZ
Anioł Stróż [Destiel AU]
FanficDean od zawsze ma wrażenie, że ktoś nad nim czuwa. Nikt mu w to jednak nie wierzy - nawet jego młodszy brat Sam. Z czasem przestaje w to wierzyć, aż do momentu, gdy w najcięższym momencie swojego życia poznaje swojego anioła stróża, Castiela.