Kapitola 18.

43 5 5
                                    

Opět jsme přijeli s Hoseokem domů. Já hned skočil na postel a rozvalil se. Hoseok se mě jen zeptal: ,,Jsi unavený lásko?'' a já mu odpověděl: ,,Strašně, strašně moc''. Hoseok se šel rychle osprchovat, aby si za mnou mohl lehnout.

Když se osprchoval, přišel za mnou a řekl mi: ,,Nechceš si spíš lehnout ke mně do postýlky? Pořád spinkáš ve svojí'' zeptal se mě, a roztomile se zasmál. ,,Ano, máš pravdu, tak mě ale prosím přenes'' hezky jsem svou odpověď natáhl.  ,,Tak dobře hyung.'' dořekl, vzal mě do náručí, a odnesl mě do svoji postele. ,,Tak, můžeš se uvelebit jako v království'' rozvalil jsem se, sundal si tričko a počkal na Hoseoka než si za mnou půjde lehnout.

Hoseok konečně přišel, také si vyzlékl triko, zhasl a lehl si za mnou. ,,Není ti zima hyung?'' starostlivě se mě zeptal. ,,Docela ano Hoseokie.'' Když jsem tuhle větu dořekl, Hoseok mě objal, cítil jsem jeho tělo a jeho teplý dech, Hoseok začal usínat. Mě usnout trvalo trochu déle, ale Hoseok mi pomáhal usnout rychleji, no kdo by v jeho objetí neusnul. No vlastně nikdo, nikoho bych k němu nepustil.

Po těch pár minutách jsem konečně usnul. Spal jsem celou noc. Nikdy jsem se lépe nevyspal. 

Ráno vstal Hoseok jako první, aby mohl udělat snídani. Já jsem si hezky ležel v postýlce a čekal než mi Hoseok přinese snídani do postele. 

Za chvíli mi Hoseok snídani přinesl, ale nějak spěchal. ,,Hyung našel jsem si práci přes týden v kavárně kousek odtud, takže každé ráno budu před osmou chodit pryč. Měj se odpoledne přijdu.'' dořekl větu, dal mi pusu a zmizel rychle z bytu. Už jsem zůstal jen sám doma. Hoseok mi tu vážně chyběl, byt byl bez něj opět nudný. Takže Hoseok bude vždy v osm hodin ráno odcházet a vracet se o půl čtvrté. Ještě že má celý víkend volno. Ach bože Hoseoku, strašně moc mi tu chybíš.

Za tu dobu co byl pryč jsem uklidil byt, ustlal postele a vypral nějaké oblečení. Zašel jsem ještě pro jistotu do obchodu udělal jsem nákup. Nákup jsem nějak se svou silou dotáhl domů. Sedl jsem si k televizi, dal si trochu chipsů, a čekal na Hoseoka.

''only roommate'' [yoonseok]Where stories live. Discover now