Dorazili jsme domů, přitiskl jsem Hoseoka ke zdi, ušklíbl se, chytil jeho hlavu a koukl se na něj zespoda. ,,Někdo tady zlobil co? Dneska budu dominantní já.'' řekl jsem a dal mu dravý polibek. ,,Máš pravdu hyung, ztrestej mě, podvedl jsem tě!'' ušklíbl se Hoseok. ,,Ano tak se mi líbíš.'' začal jsem si rozepínat pásek. Po té jsem začal Hoseokovi vyzlékat triko. Hoseok mi stáhl boxerky, uchopil mou tvrdou chloubu a strčil si ji do pusy. Já vysoce sténal, tak krásně kouřil. Já se udělal a on to spolykal. Odnesl mě do postele a řekl. ,,Tak a teď si stáhnu kalhoty a ty mi tu svoji věcičku strčíš hezky po kořen.'' jak řekl, tak si stáhl kalhoty. Jeho penis byl o něco větší než můj, ale to neznamená, že ho nemohu ojet pro jednou já. Začal jsem přejíždět špičkou po jeho otvoru a on jen párkrát vyštěkl: ,,Ah, u-už ho tam strč.'' když tak krásně prosil, tak jsem šel k věci.
Strčil jsem ho tam a začal pomalu přirážet. Hoseok krásně sténal, jeho pohled byl uspokojený, oba jsme to potřebovali. ,,R-rychleji.'' zakoktal. ,,Hlasitěji Hoseokie''. ,,Rychleji" Prosím!'' zakřičel. Začal jsem přirážet co nejrychleji. Hoseok nahlas vzdychal a křičel. Když říkal ať zpomalím, naschvál jsem ještě zrychlil. Tekly mu slzy, prosil, ale já nepřestal. Obvázal jsem mu oči. Jeho končetiny přivázal k posteli, do pusy mu strčil lano. ,,Kde máme lubrikant zlato?'' zeptal jsem se. ,,V p-prvním š-šuplíku dole.'' zakoktal. Vytáhl jsem lubrikant, natřel si ho na dva prsty a začal mu roztahovat otvor. ,,AH!'' zakřičel když jsem se dotkl toho místa. Přestal jsem roztahovat a vytáhl vibrátor. Zapl jsem ho a strčil mu ho do otvoru. Hoseok vzdychal, ale koktavě. Vibrátor jsem zapl na největší výkon (wtf, idk jak to je s vibrátorem xd). Hoseok si to nadměrně užíval. Když sebou cukl, zatáhl jsem za vodítko na kterém jsem ho měl připlého. Začal rychle dýchat a tím se zrychlil i jeho orgasmus. ,,U-už budu, ah''. ,,Jen se udělej, udělej se na mě, já to slíznu.
Když se udělal, vše jsem spokojeně slízl. Pak Hoseok zakoktal ,,U-už n-nemůžu''. Vypl jsem vibrátor a odpoutal ho. Hoseok mi hned dal dravý polibek. Ještě chvíli jsme se líbali a pak se šel Hoseok umýt. Já si ještě vyhonil nad jeho mikinou. Na jeho mikině zůstaly bíle kapičky. Hoseok přišel olízl to. Lehli jsme si a spali. Hoseok mě sevřel v objetí a já začal usínat. Vloupala se k nám Mang a lehla si za námi.
Ejj konečně smut :Ddd <3 dneska byl dom Yoongi, co na to říkáte? Ale já preferuji Hoseok jako top :Ddd a Yoongiho jako bottom. a miluju vááás <3 (opět xd)
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfic!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3