Kapitola 20.

31 2 0
                                    

Když jsme šli ze studia, myslel jsem že za námi nikdo nejde. Tak jsme s Hoseokem využili situace a začali se cicmat. Ale co se nestalo, po nás přicházel Jimin, Jungkook a Taehyung. Kurva, pomyslel jsem si, viděli nás. Jimin se na nás zvláštně koukl a odešel. Jungkook chtěl asi zachránit situaci tak řekl: ,,Ahoj, zítra!''. S Hoseokem jsme byli strašně zmatení. Ale co, jsme spolu, nastane konec světa? ne. Tak proč by jsme se nemohli líbat?

Konečně jsme se z našeho vášnivého líbání dostali a šli domů. Hoseok mě chytil za ruku, usmál se. Hoseok měl šálu, ale já ne. Začala mi být zima. ,,Hyung, není ti zima?'' zeptal se mě starostlivě. ,,Jenom trochu, to je v pohodě.'' s úsměvem jsem mu řekl. ,,No to teda není v pohodě, moje kočička nebude mrznout.'' vážně mi řekl, a dal mi svou šálu. Tak moc mě to zahřálo, srdce se mi rozjásalo radostí. On pro svoje pohodlí obětoval svoji šálu? On je tak dokonalý! A v tomhle momentě jsem si uvědomil, že mě doopravdy miluje.

Došli jsme domů, a já hned zahodil oblečení a skočil do Hoseokovy postele. ,,Ne ne hyung, první se umyješ, třeba se mnou a až pak skočíš do postýlky.'' Když mi to řekl, tak jsem ho vzal za ruku a dotáhl ho do sprchy. Začali jsme se s Hoseokem vyzlíkat. Panebože! on má tak dokonalý tělo. Myslel jsem, že se udělám. Vlezli jsme do sprchy, pustili vodu a umývali se. Hoseok si mě později chytil za krkem, přitlačil ke zdi a začal mě líbat. Udělal mi cucfleky na krku, klíční kosti a kousek na ramenu. Taky jsem mu jich pár udělal. Oba jsme už byli ztvrdlí jak kámen, ale dneska by to nešlo, byli jsme moc unavení.

Po osprchování jsme šli konečně do postele. Zachumlal jsem se do peřiny, Hoseok mě obejmul a já začal usínat. Jeho postel byla pohodlná, jeho objetí na mé hrudi, a hluboká noc.

V noci jsem se ale vzbudil. Omylem jsem probudil i Hoseoka. ,,Nemůžeš spát hyung?'' ospale se zeptal. ,,Ne Hoseokie.'' pohladil jsem ho po vlasech. ,,Tak spinkej, jsou tři ráno.'' přitiskl si mě k sobě, a já opět začal usínat. Pak jsem spal už do rána.


Sluníčka cením si strašně moc za 300 přečtení :33 miluju vás <3 a pro ty co čtou grow up among the horses se omlouvám že teď nevychází :( mám hodně práce s yoonseok :( takže pochopte pjosim <3 dneska už jinak u koníků měla vyjít kapitola, jenom že mi vypadla Wi-Fi a asi půl hodiny jsem ji sprovozňovala :') a děkuju sluníčka <3 


''only roommate'' [yoonseok]Where stories live. Discover now