Kapitola 19.

31 4 7
                                    

Po tu dobu co jsem čekal, jsem se konečně dostal ke zvuku odemykání bytu. Rychle jsem běžel ke dveřím a obejmul Hoseoka kolem krku. Nohy jsem mu obmotal kolem pasu. ,,Co jsi tak na mě skočil hyung?'' zeptal se udiveně Hoseok. ,,Strašně moc jsi mi tu chyběl!'' zakřičel jsem. ,,Aww, hyung, však chodím jenom od pondělí do pátku, do půl čtvrté.'' starostlivě mi řekl. ,,Já vím ale  je to tu bez tebe strašně nudný a prázdný.'' smutně jsem zakoukal. ,,A prázdná je nejen místnost, že?'' když tohle řekl, mrkl a já zčervenal. ,,No, možná.'' natáhl jsem slova. Hned jsem z něho seskočil, a šel si rychle pro nějaké oblečení.

Hoseok (opět, prej poslední pohled z Hoseoka, jasně xd) :

,,Hyung!'' zakřičel jsem na Yoongiho. ,,Ano Hoseokie?'' zeptal se mě spokojeně. ,,Pojď se mnou někam, prosím!'' Když jsem tohle dořekl, vzal jsem ho za ruku. Zabouchl dveře, vzal jsem klíče do kapsy, a běželi jsme někam na mýtinku uprostřed lesa. ,,Co tady?'' zeptal se Yoongi. ,,Zde můžeme být od všeho pryč! Od lidí, města, konečně jen my dva.'' Lehl jsem si na trávu, Yoongi si opřel hlavu o moje stehno, zavřel oči a odpočíval. Do pěti hodin jsme měli čas.

Po tu dobu co jsme odpočívali, Yoongimu zazvonil mobil. Yoongi se zvedl a típl hovor. ,,Měli by jsme jít Hoseokie.'' Jak Yoongi řekl, tak já jen povzdychl a šli jsme. 

Yoongi: 

Přišli jsme ke studiu přesně na čas. Čekal jsem, že se Jimin opět na mě namáčkne, ale nenamáčkl. Co se stalo? Docvaklo mu, že mám Hoseoka? Ale docela mi ho bylo líto. Přišel jsem za ním, pozdravil ho a obejmul. Pak jsem hned cupital za Hoseokem, který šel do schodů. 

Začali jsme nacvičovat a zkoušeli nazpívat novou skladbu, co složil Namjoon. Poprvé jsem Hoseoka uslyšel rapovat. Myslel jsem, že se ''rozteču". Bylo to tak nádherný, ten jeho hlas, nádherný. Ale i Jimin měl hezký hlas, bylo mi ho vážně líto, určitě si někoho najde. Vážně by nám to s Jiminem neklapalo. 

Později Namjoon vymyslel nějakou hru. Já nevím co to bylo, něco ohledně tance a tak. Byli jsme rozdělení na skupinky. Nebyl jsem ale s Hoseokem, byl jsem s Jiminem ? Hoseok s Jungkookem a Taehyung s Jinem. Namjoon nám jen říkal co máme dělat. Ach jo, proč nemohu být s Hoseokem. Jimin byl docela šťastný, když byl se mnou. Jako, mě to nevadilo, ale Hoseoka nadevše miluju. 

Namjoon vymyslel, že budeme spolu tančit. Vážně Namjoone, vážně? Proč na tohle nejsem kurva s Hoseokem, a Jungkook má být do prdele s Taehyungem. Byl jsem naštvaný, ale nedával to najevo.

Konečně ta hra skončila a my jsme šli domů.

''only roommate'' [yoonseok]Where stories live. Discover now