Ráno jsme se vzbudili do deštivého nedělního rána. ,,Nemyslíš že je čas vstávat hyung?'' zeptal se Hoseok a já se na něj víc vyvalil. ,,Ne.'' odpověděl jsem a sevřel ho v objetí. Hoseok se otočil a dal mi pusu na nos. Já jen spokojeně zavrněl a ležel dál. Hoseok mě chvíli objímal a pak šel pryč. Docela mě zaskočilo že odešel, chtěl jsem tu s ním být. Nasadil jsem smutný obličej. Hoseok se snažil ukuchtit snídani. Přišel jsem za ním do kuchyně. ,,Nemotej se mi tady teď.'' protivně řekl. Nevěděl jsem co s ním bylo, byl protivný. Teď se ke mně choval docela hrubě, což mě trochu ranilo. ,,Půjdem dneska do parku?'' ukázal jsem smutné oči. ,,Ne dneska ne.'' opět protivným hlasem věnoval se snídani. Nevěděl jsem co s ním je, chtěl jsem ho rozveselit. ,,Prosím Hoseokiee.'' zakňučel jsem. ,,Řekl jsem, že ne. Pochopíš to někdy?!'' zakřičel. Mang taky nebyla nadšená, tak sklopila ocas a odešla. Kdybych byl kočka, udělám to samé. Odešel jsem do obývacího oboje a tam si sedl na gauč. Hoseok za chvíli přinesl jídlo, a já došel ke stolu a začal jíst. ,,Dobrou chuť..'' řekl jsem, ale Hoseok nic. Byl jsem zklamaný.
Další hodiny jsme spolu nemluvily. Pokaždé, když jsem se zeptal, byl Hoseok hrubý. Trhalo mi to city. Zavřel jsem se do koupelny a začal brečet. Vytáhl jsem žiletku a začal se řezat. Hoseok chvíli nevnímal, ale pak si všiml, že nikde nejsem tak zkusil koupelnu. ,,Yoongi! Do prdele já to tak nemyslel! Yoongi, to mi nedělej! Začal jsem se víc a víc přibližovat k tepně. Hoseok zavolal záchranku. Vykopl dveře a snesl mě dolů, kde čekala záchranka. Naložili mě a jeli jsme do nemocnice. ,,Bude v pořádku?'' zeptal se Hoseok. ,,Uvidíme, rány nejsou tak hluboké. Je tam šance že přežije.'' odpověděl mu záchranář. Pak se mi jen zamlžovalo před očima když mě vezli na sál, viděl jsem jen Hoseoka který má zakrytá ústa a pláče.
Hoseok:
Když Yoongiho přivezli ze sálu, zeptal jsem se doktorů. ,,Je v pořádku?''. ,,Ano je, o kousek unikl smrti.'' Ohromně se mi ulevilo. Odvezli ho na pokoj. Šel jsem s ním, chytl ho za ruku. Celou noc jsem nespal a kontroloval ho. Byl v pořádku, naštěstí. Hladil jsem ho po vlasech, držel ho za ruku a dával mu pusinky na čelo.
Ráno se konečně vzbudil. ,,Hoseokie?'' zeptal se ospale Yoongi. ,,Yoongi!'' zakřičel jsem a objal ho. ,,Chtěl jses zabít?!'' zakřičel jsem. ,,Možná.'' odpověděl. ,,Nedělej mi to, prosím.'' řekl jsem, přitiskl jsem se na něj a ukáplo mi pár slz. ,,Slibuji, neudělám to.'' řekl Yoongi. ,,To doufám.'' odpověděl jsem s ústy a jeho čele. ,,Miluji tě.'' odpověděl Yoongi a opět usnul.
Ejjj <3 konečně vyšla další kapitola :Dd dneska jsem plná energie díky mojí třídě, děkuji třído. Jelikož jsme tančili gangnam stajl xd Co vy? jak bylo ve škole? xd
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfic!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3