Kapitola 22.

38 3 22
                                    

Když jsem se dočkal, slyšel jsem odemykání dveří. Vystřelil jsem z gauče a upaloval za Hoseokem. Hoseok mě objal a začal mi dávat pusinky po celém obličeji. Já jsem jen spokojeně vrněl jako koťátko. ,,No jo hyung. Tvůj Hoseokie je doma, a víš, že když už kolegyně není nemocná tak budu chodívat o hodinu dřív?'' řekl Hoseok, a já jen s radostí zajásal. ,,Mám hlad, dáme si oběd?'' zeptal se Hoseok. ,,Jasně, udělal jsem nějaké maso.'' dořekl jsem, slezl z Hoseoka a šli jsme do kuchyně. Ohřál jsem jídlo, Hoseok nachystal příbory a šli jsme jíst.

Dojedli jsme a šli si odpočinout. ,,Podíváme se na nějaký film?'' zeptal se Hoseok. ,,Jestli chceš, můžem.'' řekl jsem mu a zapl televizi. Hoseok vybral nějaký film a pustil ho. Opřel jsem se o jeho rameno a usínal. Hoseok mě hladil po vlasech. Asi v půlce filmu jsem usnul a spal. Hoseok mě jen pozoroval a odpočíval se mnou.

Byly čtyry hodiny odpoledne a Hoseok mě budil, že se máme chystat do studia. Oblékli jsme se a vyrazili do studia. Vzali jsme to přes park a kolem kavárny. Japonské třešně zrovna odkvétaly. Když jsme šli, Hoseok se mě zeptal. ,,Co kdyby jsme si adoptovali kočku?'' když se mě zeptal, docela mi to přišlo vhod, aspoň bych nebyl doma sám. A kočky jsou čistotné a pohodové. ,,To je dobrý nápad Hoseokie.'' s radostí jsem řekl. ,,Dobře, co kdyby jsme se šli podívat po praxi do útulku pro kočky?'' navrhl Hoseok. ,,Dobře Hoseokie.'' řekl jsem a pokračovali do studia.

Došli jsme do studia a tam čekal opět Jimin, Jungkook a Taehyung. Zřejmě si opět Namjoon zapomněl klíče a musel se vracet domů. ,,Hoseokie já si za nima půjdu popovídat, jdeš se mnou?'' zeptal jsem se. ,,Tak já půjdu taky.'' řekl žárlivě Hoseok. Tak jsme šli za nimi. Začali jsme si povídat. Jimin si překvapivě sedl s Hoseokem. Žárlil jsem na to, že si začali docela rozumět. Můj výraz byl ukrutný. 

Když jsme šli nahoru, Hoseok si povídal celou dobu s Jiminem. Koukal jsem se na ně tak moc žárlivě, až jsem myslel, že vybouchnu. Tak jsem si povídal s Taehyungem a Jungkookem. Za celou dobu jsem s Hoseokem neprohodil ani slovo, když chtěl být tak s Jiminem. Opět jsme se rozdělovali do skupinek. Šel jsem mezi Taehyunga a Jungkooka. Hoseok si byl hezky s jeho Jiminkem a Jinem. 

Když praxe konečně skončila, rozloučil se Hoseok s Jiminem a šli jsme domů. ,,Tak stavíme se do toho útulku?'' zeptal se Hoseok. ,,Můžem.'' řekl jsem protivně. ,,Co se děje hyung?'' zeptal e a pohladil mě po vlasech. ,,Co asi, nedělej že nevíš.'' byl jsem naštvaný. ,,Bože hyung promiň, ty žárlíš, že ano? Ale ty víš, že mám tebe!'' omluvil se Hoseok. ,,Já vím, ale moc pro mě znamenáš. Vím, že potřebuješ i kamarády. Dobře budu tě respektovat, ale budeš se věnovat hlavně mě.'' řekl jsem smutně. ,,Slibuji.'' usmál se Hoseok. ,,Dobře, tak jdem do toho útulku, za chvíli tam jsme.

Přišli jsme do útulku. Tak nádherné kočky. ,,Která se ti líbí'' zeptal se mě Hoseok. Koukl jsem se na kočky a ukázal na jednu nádhernou kočku.(jo a btw. zbožňuju kočky, tak se nedivte že tu šupnu kočku xd) 

,,Tak chceš si ji adoptovat?'' zeptal se mě Hoseok a koukl se s úsměvem na kočku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Tak chceš si ji adoptovat?'' zeptal se mě Hoseok a koukl se s úsměvem na kočku. ,,Ano Hoseokie!'' zakřičel jsem a obejmul ho. Hoseok šel k majitelce útulku a domluvil adopci kočky. Majitelka nám dala kočku do přepravky. Poděkovali jsme a šli domů.


Jak se vám líbila Yoongiho žárlivost? :3 A dávám si pauzu s grow up among the horses, potřebuju momentálně psát yoonseok takže :Dd už bych opět mohla dát nějaký ten smut :II ale adoptovali si kočku, což je super :dd je tady taky někdo milovník koček? xd

''only roommate'' [yoonseok]Where stories live. Discover now