Začali jsme se koukat na film. Měl jsem pocit, že Hoseok nebyl moc nadšený z hororu, ale kdyby cokoliv, jsem tu já, nebo ne?
Při filmu jsem nemohl odtrhnout oči z Hoseoka, který s úsměvem sledoval film. Celou dobu jsem měl chuť mu prohrábnout vlasy, dát pusu na čelo nebo kdekoliv na obličeji, obejmout ho, chytit ho za ruku, ale nemohl jsem.
Když hororová scénka nastala, Hoseok se schoval pod deku. Možná to byla chyba, ale když se schoval, obejmul jsem ho. Nevím, ale připadalo mi jako kdyby se Hoseok už tolik nebál. Když jsem ho obejmul, obejmul mě taky. Cítil jsem motýlky v břiše, cítil jsem zahřátí, lásku, a v tu chvíli jsem věděl, že ho doopravdy miluji.
,,Děkuju hyung'' klidným hlasem mi řekl.
,,To je maličkost Hoseoku''
,,Ty jo, půl jedenáctý, měl bych jít spát, zítra mám něco ve studiu''
,,Ty zpíváš nebo něco takovýho?'' zeptal se hnědovlásek.
,,Jo, chodím tam s partou kluků tancovat a zpívat, no já rapuju''
,,Ah.. Já tančím''
,,Vážně?!'' šťastně jsem odpověděl.
,,Jo''
,,To je super, a hele já už jdu radši spát dobrou''
,,Dobrou hyung, mám tě rád''
Jak to řekl, srdce se mi rozletělo štěstím a pokračoval jsem do postele, kde jsem si lehl.
Tuhle část jsem si taky hodně užila <3 prostě já jsem spammer jak vyšitý :Dd takže mě pochopte xd
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfic!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3