Po tu dobu co jsme se líbali, přijel autobus. Když jsme jeli skoro sami v autobuse, Hoseok mi řekl; ,,Miluji tě hyung''
,,Já tebe také, H-Hoseokie'' dořekl jsem a opětoval jsem ho malou pusou na nos.
Po cestu autobusem jsme se drželi za ruce. Povídali o naší minulosti. Smáli jsme se spolu. Chtěl jsem každou chvíli strávit s ním, on mi totiž naplňoval život.
Když jsme vystoupili, Hoseok mě vzal na záda, chytil mě pod koleny a já ho kolem krku, a s radostí ho objal. Vynesl mě do schodů odemkl byt a začali jsme se vášnivě líbat.
Přitiskl mě ke zdi, levou ruku si opřel o zeď vedle mé hlavy a pravou rukou mě držel za zadek. A když ho zmáčkl, zavzdychal jsem.
,,H-Hoseo.. Hoseok ah!'' zakřičel jsem.
Donesl mě do své postele a tam mi začal rozepínat kalhoty.
,,Jo tak na ostro jo?!'' řekl mi a perverzně se usmál, a plácl mě po zadku.
Zčervenal jsem.
,,Někdo dneska byl zlobivý chlapeček, že ano hyung?'' zašeptal mi do ucha Hoseok.
,,K Jiminovi by jses lísal, žeeee? Takže tě potrestáme''
Začal si rozepínat svoje kalhoty.
,,Nechceš mi pomoct?'' řekl a kousl mě do špičky penisu.
,,Ah!'' zařval jsem a pomohl mu ve vyzlékání kalhot.
Když jsem mi ho mučivě vykouřil řekl mi; ,,Na čtyři hyung''
Klekl jsem na čtyři a pak jsem jen cítil jak se mi udělal do dírky vevnitř. Začal jsem rychle vzdychat když do mě začal rychle a tvrdě. Zaryl jsem své prsty do jeho vlasů a udělal se. Celou asi další hodinu jsme si to rozdávali.
Takžeeeeee zlatíča <3 máme 101 přečtení za ě dny jenom jakože, wutttt???? Dnešní kapitolu jsem zakončila tím smutem :3 doufám, že se bude líbit
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfic!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3