Došli jsme domů. Ještě jsme se stavovali do zverimexu pro nějaké věci pro kočku. Otevřeli jsme přepravku a nechali kočku ať si zvyká na prostředí. Měli jsme v plánu, že s námi bude spát v posteli. Její záchod jsme umístili na konec chodby a misky jí dali do kuchyně. Byla docela mazlivá. Osprchovali jsme se a šli si lehnout. Leželi jsme a mazlili kočku. Yoongi byl roztomilý když si s ní hrál. Hráli jsme si s kočkou a pak šli spát. Kočka spala mezi námi.
Ráno nás krásně budila mňaukáním. Vzbudili jsme se, bylo krásné sobotní ráno a celý týden za sebou. Hoseok ještě spal, vypadal jako princ. Ještě jsem ležel abych nevzbudil Hoseoka. Za chvíli se Hoseok také vzbudil. ,,Dobré ráno hyung.'' řekl a prohrábl mi ve vlasech. ,,Dobré ráno Hoseokie.'' se zívnutím jsem mu odpověděl. ,,Půjdeme udělat něco na snídani?'' zeptal se. ,,Dobře, jen si obleču něco na sebe.''( ( ͡° ͜ʖ ͡°) kdo by řekl že budou spát spolu nazí ) ,,Dobře'' odpověděl a dal si na sebe kraťasy.
Došli jsme do kuchyně, já nasypal kočce jídlo a koukal se do ledničky. ,,Yoongi, jak budeme říkat té kočce?'' zeptal se když hledal pánev. ,,Hmm..'' zapřemýšlel jsem. ,,Mang?'' navrhl jsem. ,,Dobře hyung, tu kočku jsem vzal jen kvůli tobě.'' odpověděl a chytil mě za nos. ,,Od teď to je Mang.'' usmál se.
Začali jsme vařit. Vytáhl jsem nějaké vajíčka na volí oko a pak tam byla slanina. Mang chodila po kuchyni a koukala co děláme. Zapl jsem svůj playlist na spotify. Hoseok začal zpívat, divil jsem se že to zná. Když tak začal zpívat začal jsem zpívat taky. Když se Mang divila co děláme, tak také párkrát zamňoukla, vypadalo to jako kdyby zpívala. Zasmáli jsme se a já ji vzal do náručí a pomazlil. ,,No jo, taky jses chtěla přidat co?'' zeptal jsem se a dal ji pusinku na hlavu.
Dodělali jsme jídlo a šli se najíst. ,,Co kdyby jsme dnes šli na delší procházku, celodenní?'' zeptal se Hoseok. ,,Můžeme.'' odpověděl jsem. ,,Dobře tak to dojíme a nachystáme se. řekl Hoseok a dojedl poslední sousto. Odnesl talíře a já se zatím šel chystat.
Nachystal jsem se, Hoseok přichystal i nějaké jídlo. Rozloučili jsme se s Mang a odešli. Hoseok nás vzal do lesa. Procházeli jsme les. Na chvíli jsem se zastavil, protože jsem potřeboval něco v batohu. Když jsem se otočil, Hoseok nikde. Říkal jsem si: ,,Asi šel vykonat potřebu za strom, počkám chvíli. Čekal jsem pět minut a on nikde. Začal jsem panikařit. Měl jsem strach. Hoseoku že je to jen vtip, prosím. Rozplakal jsem se a sedl na nejbližší pařez. ,,Hoseoku!'' zařval jsem. Plakal jsem. Něco se pak chvělo v křoví. Co když to je vlk nebo něco? Co když mě to zabije. Ale co to nebylo! Hoseok vyběhl s plnou flaškou vody v ruce. P5iběhl jsem za ním a objal ho. ,,Co děláš hyung? Říkal jsem že jdu pro vodu tady ke studánce. Ty jsi mě neposlouchal?'' zeptal se. ,,Ne, neposlouchal.'' a zabořil jsem se Hoseokovi víc do náruče. ,,Co kdyby tě něco sežralo! Měl jsem strach!'' starostlivě jsem řekl. ,,Jejda hyung, bát se nemusíš.'' dořekl a pokračovali jsme ve výletě.
Den se chýlil ke konci a my byli na cestě domů.
Dneska jsem se opět flákala :dd ta kapitola má být už dvě hodiny hotová, ale co no :Ddd asi napíšu dneska ještě <3 tak se těšte.
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfic!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3