Kapitola 8.

63 8 11
                                    

Vypravili jsme se z bytu a šli na autobus. Na autobus jsme čekali asi deset minut. Nastoupili jsme a do studia to bylo dalších deset minut. Sedli jsme si do autobusu a tam jsem chytil Hoseoka za stehno, on mi daroval jeho zářivý úsměv. Chytil mě za ruku a mým tělem přejela vlna. 

Po deseti minutách povídání v autobuse jsme vystoupili kousíček od studia. Chvíli jsme šli a pak jsme se ocitli u budovy. 

,,Tak jsme tady'' řekl jsem a zazvonil.

Ozval se hlas; ,,Kdo je tam?'' a byl to Namjoon.

,,To jsem já, Yoongi a vedu někoho dalšího''

,,Dobře,dobře pouštím vás'' 

Nejspíš tam byl s Jinem, ale vážně nechci vědět co se tam odehrávalo když jsem tam nebyl.

,,Yoongi-hyung!'' zařval Jungkook.

,,Ahoj Kookie'' s úsměvem jsem mu řekl a Kook po mně skočil.

Hoseok: 

Koukl jsem se na Kooka, který zřejmě Yoongiho nehodlal pustit. Vypadalo, že jsem žárlil, ale já jsem kurva žárlil! Nikdo mi nebude šahat na moje ''věci''.

,,A ty jsi kdo?'' zeptal se Kook.

,,Já jsem ten, komu patří Yoongi, Hoseok'' naštvaně jsem zamručel.

,,Dobře, dobře hyung'' s vylekaným hlasem řekl.

Všichni mě s radostí přivítali a šli jsme na taneční praxi. Bylo to super. Hned mě přijali. Ale pořád mi připadalo, že se Jimin pořád sere k Yoongimu. Neskutečně mě to štvalo. 


Zase trošku delší kapitola, ale nevadííí <3 A taky nesnášíte sad endy jako já? Strašně se vždycky rozbrečím :') ale nevadí <3 znova, miluju vas kotatka :3


''only roommate'' [yoonseok]Where stories live. Discover now