Musel jsem se osprchovat po tvrdém ošukání Yoongiho. Yoongi něco kuchtil v kuchyni a já se sprchoval. Vylezl jsem ze sprchy polonahý v kraťasech.
Přišel jsem do kuchyně a Yoongi mi hned skočil na záda. Věnoval jsem se mu. Bylo nedělní odpoledne a u nás se vařil oběd.
,,Zlato podáš mi prosím pepř?'' zeptal se mě Yoongi a já mu ho ochotně podal.
Pomáhal jsem mu ve vaření aby to bylo rychleji. Miluji když mu mohu pomoct.
,,Miluju tě hyung'' řekl jsem mu a opřel se mu o rameno.
,,Já tebe také Hoseokie'' řekl a opřel se o moji hlavu.
I za takovou chvíli jsme se stali párem. Na sto procent jsem mu důvěřoval. Nikdy mě nenapadlo, že potkám tak dokonalého člověka jako je on. Jak jsem ho poznal, byl jako kámen, který se neusměje. Ale teď je plný emocí. Nevím jestli je to mnou nebo ničím jiným, ale moc ho miluji, nikdo mi ho nesebere.
Yoongi:
Hoseok mi celou dobu pomáhal. A já vařil.
Nevěděl jsem, že budu žít s takovýmhle dokonalým člověkem, dal mi smysl života. S ním je všechno lepší. Miluji ho. Nikdy ho neopustím.
Ofinka černovláskovi padala do očí a já mu ji krásně odhrnoval na bok. Vždy mi daroval úsměv ve tvaru srdíčka. Chtěl bych ho líbat každou minutu v mém životě. Celý život trávit s ním. Myslím, že byl nejvyšší čas ukázat ho rodině. Doufám, že ho pojmou jako dobrého.
,,Hoseokie?'' naléhavě jsem zavrněl.
,,Ano hyung?'' odpověděl.
,,Chtěl by jsi poznat moji rodinu?'' zeptal jsem se.
,,Jasně že ano!'' s radostí vypískl.
,,Dobře, příští víkend bych vás seznámil, moji rodiče jsou velmi milí.'' odvětil jsem mu.
,,To bude úžasný!''
Byl jsem rád, že chce poznat mou rodinu. Políbil jsem ho na jeho jemné rty. Nedokázal bych si sebe představit s Jiminem, nebo s někým jiným než on.
Jídlo jsme dovařili a šli jíst.
GUYS :Dd strašně se omlouvám, že nevyšly kapitoly, ale byla jsem úúúplně pryč z domů, takže jsem nic nemohla napsat :( ale tady máte 2 kapitolky <3 už budu psát asi delší :3 Enjoy
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfiction!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3