(idk to byla asi poslední část z pohledu Hobiho, ještě uvidím^°^teď zpět z pohledu yoongiho)
Poslední dobou se ke mně Jimin strašně lísal, štvalo mě to, líbí se mi totiž Hoseok. Jak se ke mně lísal tak řekl; ,,Nechceš někdy na kafčo?'' jak to dořekl tak mrkl a zkousl si spodní ret.
,,Ne děkuju Jimine'' řekl jsem mu to upřímně.
,,Dobře hyung'' povzdechl si a začalo mu docházet, že ho Yoongi nechce.
Konečně Jimin odešel za Kookem a Taehyungem.
Taehyung:
,,Hele, nechceš snad o Yoongiho přijít? Než se vzpamatuješ, Hoseok už ho přetáhne''
,,Já vím Taehyungu, ale co mám dělat?''
,,Co takhle si zahrát hru, kdo dřív sbalí Yoongiho-hyunga?'' navrhl Kook.
,,No dobře, zkusím to'' s nezájmem řekl Jimin.
Yoongi:
Zase se Jimin ke mně lísal, neustále se ptal jestli nechci pomoct a takové kraviny. Už jsem byl z toho na nervy a řekl; ,,Ne díky Jimine, jseš hodnej, ale já si udělám všechno tak jak chci já''
A Jimin už mě v ten den nechal na pokoji. Konečně jsem si oddychl.
Náš den ve studiu už končil, vzal jsem Hoseoka a šli jsme domů.
,,Mohu tě chytnout za ruku, Hoseoku?'' smutně jsem se ho zeptal.
,,A-ano můžeš Yoongi-hyung'' zakoktal a zčervenal.
Pořádně jsem ho chytil a pak jsem mu dal pusu. Chvíli nevěděl co se děje, ale pak to prožíval jako já.
Ejjjj, tuhle kapitolu ukončím pusou <33 hmm co budou dělat doma :--)) jen si počkejte :3 mucq vaše anickaaaa
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfic!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3