Hoseok:
Při konci filmu mi Yoongi usnul na stehnu. Vypnul jsem televizi a donesl Yoongiho do mé postele. Přikryl jsem ho, a chvíli jsem ho hladil po tváři. Měl tak jemnou pleť.
Když se už chystal jít spát, lehl jsem si vedle něj a obejmul ho. Celou noc spal v mém objetí.
Ráno se probudil na mé posteli a já se na něj koukal.
,,Dobré ráno hyung'' usmál jsem se.
,,Dobré ráno Hoseokie'' odpověděl mi a zakašlal.
,,Nejsi nemocný?'' starostlivě jsem se zeptal.
,,Asi jo, trošku se potím, asi mám horečku''
,,Tak ukaž, zajdu po teploměr''
Donesl jsem teploměr a změřil Yoongimu teplotu.
,,Třicet osm celá čtyři'' zamumlal jsem.
,,No tak mám horečku'' nahlas zakašlal.
,,Tak zůstaň ležet, donesu ti snídani a prášek, do týdne budeš v pořádku.''
,,Díky, že se o mě postaráš Hoseokie''
Teď jsem měl starost o Yoongiho. Celý den jsem trávil s ním, jen jsem skočil pro něco do obchodu. Když jsem s ním ležel v posteli a koukal na film, tak jsem ho hladil po obličeji a vlasech. Byl tak spokojený, vypadal jak kočička, vrněl mi na rameni. Ještě mu chyběly ouška čumáček a fousky.
Znovu jsem mu změřil teplotu, ale teď tam bylo třicet osm celá šest. Teplot mu o dvě desetiny stoupla.
,,Hyung, teplota ti stoupla o dvě desetiny''
,,To nevadí Hoseokie, ty se o mě postaráš, že ano?
,,Ano koťátko moje'' řekl jsem mu a dal pusu na jeho rozehřátý obličej.
Spokojeně zavrněl a opřel se o moje rameno. Miloval jsem jeho doteky. Když film skončil, šli jsme se oba umýt. Yoongi se umýval jen chvíli, protože si pak šel lehnout.
Když jsme se oba umyli šel jsem ho uložit opět do mé postele. Klidným hláskem jsem si s ním povídal a uklidňoval ho.
,,Hyung? Počkej tady. skočím si jen na záchod.''
,,Dobře Hoseokie'' spokojeně zavrněl.
Přišel jsem na záchod a co se nestalo. Kurva já jsem se udělal nad Yoongim. Hoseoku v klidu, Yoongi je nemocný.
Šel jsem zpátky za Yoongim, ale ten už spal.
Najednou se Yoongi začal vrtět, tohle při spánku nikdy nedělal. Rychle jsem šel pro ručník, namočil ho a začal obkládat zábaly. Yoongi se konečně přestal vrtět a spal dál, rozhodl jsem se, že už půjdu spát taky.
Tyyjo <3 tahle kapitola je moje nejdelší :3 doufám že vás to stále baví <3 posílám pusinky <3
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfiction!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3