Kapitola 12.

64 6 11
                                    

Zamkli jsme byt a tramvají vyrazili do nákupního centra. Vešli jsme dovnitř a viděl jsem svůj docela oblíbený obchod Reserved. Šli jsme dovnitř a já si vybral vínový rolák a na to látkovoý oversized kabátek a k tomu jsem si ještě přibral černé roztrhlé džíny. Šli jsme s Hoseokem do kabinky.

Zkoušel jsem si kalhoty a Hoseok mi udělal cucflek na klíční kosti.

,,Ah, Hoseokie, a-a-ah až doma'' (čekali jste něco :-))? xd )

Zkusil jsem si kalhoty a pak jsme šli něco vybírat pro Hoseoka. Šli jsme se podívat do různých obchodů. Přišli jsme do jednoho obchodu. Vešli jsme dovnitř. Hoseok si vybral tmavě modré triko s rukávy po loket, potom si vybral šedé látkové kalhoty a khaki bomber bundu.

Odešli jsme z nákupu, šli se domů převléct a hned upalovali k Jinovi na večeři.

Došli jsme k Jinovému domu a co by Jin neřekl.

,,Kde jste byli?! Chystám tu večeři, běžte si sednout, všichni už tu jsou'' jak nakázal tak jsme udělali.

Sedli jsme si vedle místa kde měli sedět Namjoon s Jinem. Z kuchyně jsem slyšel zařvat Jina.

,,Zlato pohni si! Nebudou čekat, a prosímtě. nic nerozbíj'' docela mě to pobavilo. Dneska udělal pokrok rozbil jen skleničku.

Donesli nám jídlo na stůl, čekali jsme na Jina než se usadí a začneme jíst. Celou večeři jsme strávili povídáním a pojídáním jídla co nám Jin připravil, bylo toho hodně, byl jsem na prasknutí.

Po konci večeře nám Jin poděkoval za příchod a rozloučil se s námi. S Hoseokem jsme šli pěšky, udělali jsme si takovou romantickou procházku mezi osvětleným parkem. Bylo to nádherný, ty pusy co mi pokládal na obličej, jak mě držel za ruku. Zatím co jsme šli cestou domů.


Guys 118 přečtení? :Dd děláte si srandu? <3 miluju vás <33 určitě budu pokračovat :3 hele, hodím vám tu sem můj instagram: a.skrxbxnkova <3 určitě příjmu, a ještě jednou děkujiiiiii

''only roommate'' [yoonseok]Where stories live. Discover now