Dojeli jsme domů. Hoseok mě vzal za triko a přitlačil ke dveřím. Začal mě líbat a já jsem si ho přitáhl ještě blíž. (hah, čekali jste něco :-)) nic nebude :*)
Když jsme to ukončili, šel jsem si dát koupel. Hoseok zatím něco dělal v pokoji. Napustil jsem si vanu. Pěna mi skoro vyplavala na zem. Najednou za mnou přišel Hoseok a řekl.
,,Nechceš aby se s tebou daddy vykoupal?'' zeptal se.
,,Na to se nemusíš ptát.'' odpověděl jsem mu a chytil ho na zátylku.
Vlezl za mnou a začal mě objímat. Obejmul jsem ho ještě víc. Začal si hrát s pěnou, a já začal taky.
,,Hyung?'' smutně se zeptal.
,,Ano Hoseokie?''
,,Miluju tě, ale nevím jestli to tak cítíš taky.''
,,Aww Hoseokie, jasně že to tak taky cítím, a ještě něco víc'' řekl jsem to a mrkl.
,,Miluju tě hyung! Znamenáš pro mě všechno!''
,,Hoseokie, ty pro mě taky!''
,,Hoseokie? Proč pláčeš?''
,,Protože tě miluju'' odpověděl se slzami.
,,Aww.. pro to plakat nemusíš.''
,,D-Dobře hyung.''
Políbil jsem ho na nos.
Když jsme se umyli, šel jsem udělat večeři. Hoseok zatím našel nějaký film na večer.
,,Co si vybral honey?'' jemným hlasem jsem se ho zeptal.
,,Tropickou bouři.'' (wtf nic lepšího mě nenapadlo xdd fakt si ten film pusťte, je to funny xdd)
,,Dobře, tak se najíme a pak se na to kouknem.''
Donesl jsem večeři na stůl a Hoseok poslušně přihopkal. Sedli jsme si naproti sobě, a když jsem nemohl, dal jsem jídlo Hoseokovi. Dojedli jsme a šli jsme se koukat na film.
Taaaakžeeeee, omlovám se že včera nevyšla kapitola :( neměla jsem náladu, byla jsem nějaká zkleslá. Ale teď jsem zase duha s barvou <3 děkuju za čtení sluníčka.
YOU ARE READING
''only roommate'' [yoonseok]
Fanfic!WARNING! 18+ smut content ,,Když jsem ho poprvé viděl, věděl jsem, že k němu cítím více než kamarádství. Bude jenom můj, navždy'' Yoonseok/Sope ;3