•SIRLAR HER ZAMAN SAKLANILIR MI?•

218 9 10
                                    


Hiç canın acısı,senin acından az değildir.

DERİN AKSOY 》
Eve gelmiştim.Tabiki annemin dırdırına yenik düşerek...Ah her anne böyle olmak zorunda mı?
Söylenerek odama gttim.Ve telefondan Instgram'a foto attım.

(DERİN'İN ATTIĞI FOTO )Biraz gezinirken birden bir mesaj geldi ve bu Ateş'ti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(DERİN'İN ATTIĞI FOTO )
Biraz gezinirken birden bir mesaj geldi ve bu Ateş'ti.Bana aynen şu mesajı atmıştı.
"Gözlerimi senden alamıyorum.Naptın bana sen. Sil şu resmi çok güzelsin.Eğer ki birini dövmemi istemiyorsan.
Diye bana söylemişti.O şoku etkisi altında salak salak telefona bakarken birden zil sesi duydum ve "Annem diye bağırdım.Ama ses yoktu.Hemen aşağıya indim.Ama kimse yoktu.Zil durmadan çalıyordu.Hemen koşarak açtım.Ve karşımda 24 yaşlarda bembeyaz tenli kahve küçük gözlü ve hafif Kıvırcık saçlı bir adam göründü.Bana bakarak sen Derin Aksoy olmalısın.Ben Toprak.Toprak Mazer.Tanıştığımîza memnun oldum.
-Sen adımı nerden biliyorsun?Kimsin nesin?
-Oo baya kabasın.Peki ama Derin anlatacaklarım karşısında sakın olacaksın.Anlaşıldı mı?Ağlamak ta yok.
-Ha ben neden ağlayım ki...
-Derin çünkü çünkü.
-Evet çünkü
-Derin ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum.
-Ya hadi anlat noldu?
-Pekala.Derin beni vampir ülkesinden gönderdiler.Sana bir haber vermek için.
-İşte o haber ne?Çıldırıcam açıklar misin?Hemen.
-Derin Üzgünüm başın sağolsun.Annen ve baban öldü.Tek Alfa Kurt sürüsünden Baş komutan Ateş olan birileri.Ateş Soylu.
- Hahha çok guzel bir şaka...
-Yo ciddiyim Derin ailen öldü.
Yok sen şaka yapıyorsun bana yok ya olmaz.Hemen şaka de çünkü hiç komik değil.Hani annem babam nerde?Bu bir şaka deyin.Lütfen.
Üzgünüm Derin yarın beraber onların yanına cenazeye gideceğiz .
-Hayır olamaz.Ateş bir katil olamaz.Benim annem babam ölmez.Bana daha yeni başladık dediler onlar sözlerini tutmadan gitmezler.
-Gittiler Derin.
Dedikten sonra o cümle beyninde tekrarlandı.Hemen koşarak ormana doğru ilerledim.Ateş'i bulup öldürücektim onu. O benim canımdan bir parça olan ailemin katiliydi.O benim ellerimle ölecekti.
Deyip söylenip duruyordum.Ormanda her attığım adım ona bir tık daha yaklaşmamın sonucuydu.Biraz daha ıssız adımlarla yürüyerek Kulübeye geldim.Ve ağlayacak bir biçimde şunu söyledim:
-Ateş çık ortaya.Nerdesin?Seni kendi ellerimle öldüreceğim!
Derken karşıma çıktı ve tam yüzüme değecek hizaya gelerek;
-Burdayım noldu?
-Se-se-sen benim aile-mi öldürdün!Sen bir katilsin.Ateş neden yaptın bunu?Nerden çıktın karşıma.Neden hayatıma girdin.Benden ne istedin ailemden ne istedin ya."SEVDİM BE SENİ SEVDİM."
-Derin ne saçmalıyorsun?
-Ben mi saçmalıyorum.Sen bir katilsin Ateş Soylu artık bunu kabullen.Sen benim gözümde yavaş yavaş doğarken şimdi ise yavaş yavaş Batmaya başladın.Bence artık benimle bir daha görüşme.Seninle artık ilişkim bitti.Sana bir şans verecektim, ama değmezmişsin.Anladın mı?
-Derin ne diyorsun?Ben yapmadım.Gercekten yemin ederim ki.Bak sana söz veriyorum ki ben yapmadım.
-İnanmıyorum sen bir katilsin.Yaklaşma bana.Yaklaşma!
-Derin!
-Çık git hayatımdan.İstemiyorum anladın mı?Biliyor musun?Seni öldüreceğim demiştim.Ama değmez Ateş seni öldürmeye değmez.Sen bir pisliksin,canisin!
-Derin anlamıyor musun?Ben yapmadım.Anla artık.
-Hayır sen yaptın.
Dedikten sonra koşarak ormanın çıkışına doğru ilerledim.
Artık kimse yoktu.Tektim.Hayat çizgimin tam ortasında kalmıştım.Napacaktım ben?
Şimdi söylemeliyim; sevdikleri gidince en çok neye alışılır ki insan? Yok olmalarına mı; yokluklarına rağmen ayakta kalabilmelerine mi?(Yaşar kemal)
Düşündükten sonra eve geldim kapıyı açtım ve karşımda Toprak 'ı gördüm.Bana dikkatlice bakıyordu.
Hiçbir şey demeden odama çıkarken arkamdan seslendi.
-Burdayım bir şey demicek misin?
Tekrar birsey demeden odama ilerleyecekken birden annem ve babamın odasında kalmak geldi aklıma.Belki onlar yokken kokuları bu oda da saklıdır, benim için...
Hemen kapıyı açtım.Ayaklarım titriyordu.İlk adım atınca yere düştüm ve hüngür hüngür ağladım.
-Gitmeyin benden ben siz olmadan naparım?Hem daha bir sürü şeyler vardı baba ve anne.Ben daha kendi ayaklarımda duracak yaşta değilim.Daha büyümedim.Lütfen gelin bakın sizi cok özledim.Ağlayarak biraz kafamı onların yastığına gömdüm.Elime çerçevedeki resmi alıp ağladım.Ve gözlerimi yavaş yavaş kapatarak kendimi uykuya teslim ettim.
TOPRAK MAZER》

Vampir ülkesinin dediğini yapmıştım.Kıza haber vermiştim...Ama kız hiç bir tepki veriyordu,derken ağlama sesi duydum.Kapı aralıklıydı.İstemeden de olsa dinlemek istedim.Kız şunları diyordu:
-Gitmeyin benden ben sensiz naparım?Hem daha bir sürü şeyler vardı baba ve anne.Ben daha kendi ayaklarımda duracak yaşta değilim.Daha büyümedim.Lütfen gelin bakın sizi cok özledim.
Dedikten sonra çerçeveyi öpüp yavaş o hayata bakan mavi gözlerini kapattı, sanki her an bir atışta olan gözleri.Ona çok üzülüyordum.Çok zordu.Ama nedense bu kız çok farklıydı.Bir melezdi.Ama hayata karşı asi,sert,inatçı ve kolay kolay yenilgiye düşmeyen biriydi.Gerçekten farklıydı.Çok güzel bir kızdı.Gözleri zaten her seyi anlatıyordu.Aman ben ne diyorum yine.Geveliyorum saçma sapan şeyler. En iyisi yatmak bence sonuçta sabah ola hayrola, deyip salondaki koltuğa uzandım.Bugün olanları düşünerek kendimi uykuya teslim ettim.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● SELAM ARKADAŞLAR.LÜTFEN OY VE YORUMLARINIZI YAPIN.YORUMLARINIZA AÇIK BİRİYİM.HİKAYE HAKKINDA BİRDEN FARKLI FİKİRLERİNİZİ VARSA BUYURUN EKLEYİN. AMA DESTEĞİNİZİ BENDEN SAKIN ESİRGEMEYEN SİZİ SEVİYORUM.KENDINIZE İYİ BAKIN.İYİ GECELER...😫😍🙋

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin