UÇURUM KENARI

126 8 13
                                    

Acı çeken kalbime söylediğim şey, dik dur, bunlar da günü gelip geçecek. Ağlıyorum ama sızlanmıyorum. Gidenin arkasından üzülüyorum ama, neden bırakıp gittin diye asla sorgulamıyorum. Yaşıyorum, her ne kadar zor nefes alsam da yaşamayı başarıyorum. Şunu bilmeni isterim ki, düzen dediğimiz şey yani benim iç huzurum zamanı geldiğinde, kendi dengesini tekrar bulacak.
***
(Medya Bora)
ATEŞ SOYLU》
Başım çatlıyordu.Her yerim ağrıyordu.Omuzumda uyuyan masum bir Derin vardı.Onu seviyordum.Herkesten herseyden.Evet ona çok kiziyordum.Ve şuan karımdı.Hayatimin tek kadını.
Alnından öptüm.Ayaga kalktım üstüme siyah bir tişört yırtık bir pantalon ve hardal bir ceket giydim.Gozluklerimi takip aşağıya indim.

Gozluklerimi takip aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşim vardı benim.Derin'i uyandirmadan yavasca kapıyı çarpıp evden ayrıldım.
DERİN AKSOY》
Sabah kalktım.Yataktaydim.Ateş yoktu.Asagiya indim.Kahvaltimi yapıp televizyonun başına geçtim.Televizyonu açıp izlerken kapı çaldı.Hemen gidip açtım.Ates gelmişti.Bana bakmadan içeri girdi yukarı çıktı. Gözlerim istemsizce onu arıyordu.Ona ihtiyacım vardı.Yalandan bir şey uydurup bir kerecik bir saniyecik bile bakıp gelmek istiyordum.Bence çarşaf almak için oraya çıkabilirdim.Evet bu iyi fikirdi.Yukari çıktım kapıyı açtım,içeri girdim.Yuzume bakmıyordu.Sadece gözü telefondaydı.Carsafi alıp çıkacaktım ki telefon çaldı.Kapidan çıkıp kapattım,kapıyı.Kapinin dışından izliyordum olan biteni.Ates birine bağırıyordu.
İşini bitirin o Toprak denen herifin.
Ne demeye çalışıyordu
Yoksa onu oldurcekmiydi.Elimi ağzıma koyup elimle kapattım.Telefon kapandı ve kapı birden açıldı.Ates ile çarpıştım.Gozleri gözlerime geldi.
-Neden dinledin.Soylesene.Kolumu acıtıyordu.Cevap veremiyordum.
-Sana diyorum.Cevap versene.
Birsey diyemedim.
Saçımı tuttu ve çekerek bana baktı.
-Neden he neden bana cevap ver Derin.
Artık ağlıyordum.Canim yanıyordu.Boyke kiz olmaktan nefret ediyorum.Ben böyle bir kız değildim.Onun altında kalmazdım. Beni hep Ateş değiştirmişti.
-Derin kendine gel dedi.
-Senden nefret ediyorum.
Bir şey diyememisti.Elimi yavaşça saçlarından çekip odaya girdim.Aglamaya başlamıştım.Disaridan kırılma sesleri geliyordu.Ates'ti bağırıp ortalığı yıkıyordu.Her birseyi yiktiginda benim kalbim acıyor ve hıçkırıklarımı durduramiyordum.
Sonunda ses kesilmişti.Ben ise kapının bir köşesine geçip dizlerim başımın üstünde oturarak olanları kavramaya calışıyordum.
***
Saat baya geçmişti ve bende odamda o pozisyonda hala duruyordum.Acaba aşağıya insem bir şey olur muydu?
Hayır hayır böyle düsunmemeliydim.Asagiya inip gerçeklerle yuzlesmeliydim.
Hemen saçımı düzeltip merdivenlerden yavaşça indim.Ates pencerede sigara içiyordu.Beni görmemişti.Bende hicbirsey demeden televizyon karşısına geçip sanki hicbirsey olmamış gibi film izliyordum.Ama canım yanıyordu.Ozellikle kolum.Kolumu elimle sıkıyordum.Arkamdan biri elimi tuttu
-Neresi acıyor?
Elimi elinden çekip.
Mutfağa gittim.Krem koluma sürdüm.Morarmisti.Zaten cildim hassastı.Sargi bezini alicakken  elimden düştü ve ani hareketle çığlık attım.Canim yanmıştı.
Ateş arkamdan geldi ve beni kucağına alıp salona götürdü.Kanepenin üstüne koyup sargı bezini aldı.Elime yavaşça sarıyorken bana şunu dedi:
-Çok acıyor mu?
Birsey diyememisti.
Kendimi sıkıyordum ağlamamak için.Gozlerim kızarmıştı.
-Derin bak bana.
Bakamıyordum.Gozlerinin içine bakamıyordum.Eger ki bakarsam aglayacaktim.Belki bakarsam da bana sanki kızacak bir şey  yapacak bağıracak diye korkuyorum.
-Bana bir cevap ver.
-Keşke beni oldurseydin.Beni yaralayan canımı yakıp yikmasaydin.
-Özür dilerim.Sinirlenince gözüm hicbirseyi görmüyor.
-Toprak demi Toprak onu da sen oldureceksin.Sen katil adamın tekisin.Haddini bilmez aşağılıksın.
Ne oldu he ne geçti eline söylesene.
-Ne mi geçti elime?Ya ben burada seni seviyorum sana aşığım diyorum.Saçının teline zarar gelmesin diye kendimi öldürüyorum.
-Ama sen bana zaten zarar veriyorsun.Benim canımı yakiyorsun.Baskasi bunu yapmıyor.
-Bak Derin o yanlışlıkla oldu.Sinirliyim.
-Ateş peki neden hala bana guvenmiyorsun,inanmıyorsun.
-Derin herseyi öğrenmek istiyor musun?
Kafamı salladım.
-Hani sen bana herseyi o uçurum tepesinde anlattın ya.
-Evet şimdi gidelim oraya sana herseyi açıklayacağım.
-Peki.
Yukarı çıktım kabanimi giydim ve aşağıya indim.1 saat kala orada olduk.Elimden tuttu ve uçurumun yanına oturtturdu.
-Başlıcak misin?
Kafasını salladı.
Derin bir nefes alarak:
Unutmak zaman alır ama hatırlamak bir saniye.Inan ki o pis ise başladığımda daha 14 yaşındaydım.Annem babam tarafından dayak yediginden artık dayanamıyordum.Babam ise pislik kumar ve içkiden başka hicbirseyi yapmıyordu.Annem her gece babamdan dayak yer ben ise olan biteni salak gibi izlerdim.Cam kırıkları sesler demeden her gece kafamı basucuma koyup öyle her çocuğun masum oturusu gibi  bir yere kivrilip otururdum.Inan senin kadar canım çok yanmıştı.Aile sevgisi nedir görmedim?Bir kerecik bile annem başımı okşamadi.Bir kerecik bile babam benle oyun oynamadı.Canim en çok buna yanardı.Ama ne fayda.
Sonra babam bir gün gine içkili hali ile eve geldi.Annemi dövdü dövdü. Ve sonra pantolonun cebinden çıkardığı silahı çıkardı.Annemin kafasına sıktı.Ve sonra ise oradan siktir olup gitti.Salak gibi orada anne uyan ben aciktim derdim.Biliyor musun?Ben ilk  kurt dönüşümümu kardeşim gibi sevdigim Bora ile yaptım.Onunla dertlerimi paylaştım. Ama canim cok yandi Derin.Psikoloji desen hic yok zaten.Allak bullak kafam.Ama simdi sen benim hayatimdasin.Ve şuan da ilk defa sevdiğim kıza bu olayları açıklıyorum.Canini yaktigim ve ona vurduğum kıza.
-Keşke diyorum elim kırılsaydı da sana vurmasaydım.
-Ateş ben seni çok ama çok seviyorum
-Bende seni Derin.
Gözlerim doldu ve ağlamaya başladım.
-Ateş ben çok yoruldum.
-Şşşt geçti.
Bana baktı ve alnimi alnına yaklaştırdı.
-Benimsin sen.
Yavaşça bana yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma birleştirdi.O yumuşak dudakları  hissetigimde bende ona karşılık verdim.
Birbirimizden ayrilinca nefes nefeseydik.
Artık evimize gidelim mi?
Kafamı salladım.
Arabaya bindik.Eve geldik.Yukari çıktık.Ustumu banyoda değiştirdim.Ates ise sadece altında eşofman ile oturuyordu.Beni görünce ayağa kalktı elimi tuttu.
-Bu gece benimle yatar mısın?
-Olur
Yanıma uzandı.
Birkaç saniye Bile geçmeden Ateş bana seslendi:
-Derin
-Efendim.
-Annemin yapamadığını bana yapar misin?Saçımı okşar mısın?
Gözlerim doldu ve dudaklarına hafif bir öpücük kondurdum.
- Tabi seve seve.Ben hep senin yanındayım.Ve bundan böyle senin sözünden cikmayacagim.Senin derdine derman olacağım.
-Bundan eminim.Bende seni uzmeyeceğim.
Bir elimi tuttu.Basini göğsüme koydu.Boynumu öptü.
Ellerimi saçına koydum ve yavaşça okşadım. Her okşadığımda ise elimi daha da sıkı tutuyordu.Onun  başını öptüm.Cani yanmasına bir anne şefkat bile hissetsin diye.Bugunden sonra  acılarımı bu yastığına altina saklayarak burada biraktim.Ucmasin geri dönmesin bizi bulmasın diye.
***
Çok anlatılmak istenen, ama anlatamayan şeyler vardır. Sözcükler boğazımıza gelmeden nefesimizi tıkar. Bir ölüm haberini vermek gibi, bir ayrılık şarkısını çalmak gibi. İnsanları ağlatan, içten içe kedere boğan duyguları, bütün vücutta barındırmak gibi. İnsanlara kötü bir şey söylemek zorunda kalırsanız direkt söyleyin, kendinizi onun yerine koyup öyle düşünün.

İnsan birilerine inanmak ister. İç güdüsel olarak, paylaşmak ister. Yaşadığı sevinçleri, çektiği acıları. Çünkü bir şeyi paylaşmak, iyi veya kötü olsun, insana değer katar. Kıymet bilmeyi öğrenir, kıymet görür. O yüzden değer vereceğiniz insanı, iyi seçmelisiniz. Sizi yarı yolda bırakacak insanlar ile yola dahi çıkmayı düşünmemelisiniz.
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Heyo ben geldim.Evet biraz gec geldim ama lütfen kusura bakmayın.Voleybol maçım var ve bu yüzden çok çalışıyorum.Lutfen bu bölümde de oy ve yorumlarınızı eksik bırakmayın. Bu arada kitabımız  745 olmuş.Inşallah daha da ilerleyecegiz.Size çok tesekkur ederim.Hedefimiz şimdi 1000 olsun.Sizi seviyorum okurlarım.Kendiniz iyi bakin.Bir dahaki bölümde gorusmek uzere❤❤❤

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin