•YENİ BİR TÜR MÜ VAR?•

377 54 155
                                    

ATEŞ AKSOY》

Bu da kimdi böyle?Bu karanlıkta ve Dolunay'ın oldugu akşamda burada ne işi vardı.Yanına gidip ona bir bakayım sanırım bayılmış ama önce insan formuna dönüşmem lazım.
Evet gerçekten de bayılmış.Onu burada bırakamam baska bir Alfa olsaydı şuana kadar onu parçalamışlardı ama benim sürüm ve ben her zaman kendi irademizle insanlardan uzak durabildik.Şimdi ise onu daha güvenli bir yere götürmem lazım ne de olsa o bir insan ve insanlar cok kırılganlardırlar.Dolunay yavaş yavaş giderken ben de sürümü dağıttım ve onu kucağıma alıp ormandaki eski sürü kulübesine götürmeye kara verdim.Yolda giderken bir kaç kere kıpırdandı sanırım uyanmaya başlıyordu. Kulübeye vardım ve onu kanepeye yatırıp üstünü örttüm.Saçları önüne gelmişti onları düzeltirken suratını gördüm -çok güzel bir kız- Aman Tanrım ben neler düşünüyordum böyle saçmalamayı kesip onu uyandırmaya çalışmalıydım.

***
Sanırım uyanıyor...
Gözlerini araladığında gördüğüme çok şaşırdım.Aynı benim gibi gözleri vardı yani bal rengi gözler, kurt formunda ve dolunayda olduğu gibi.Tabii ya bu kız bir kurttu -tanrım gözleri çok güzel- ahh lanet olsun yine aynı şeyi yapıyordum.Neler oluyor bana böyle hiç böyle birşey olmamıştı daha önce -belki de Dolunay'ın ortasında insan formuna dönüşmek beni biraz sersemletmiştir ha- tanrım buna ben bile inanmadım.Her neyse kız bana ilginç ilginç bakıyordu gözleri normal haline dönmüştü.Etrafına bakındıktan sonra çığlık atmaya baslamıştı.Şaşırmıştım, kız bana doğru koşup bir yumruk salladı ama bana isabet ettirmeden kaçtım.Yeni bir kurt olduğu belliydi ama ilk kez dönüşmemiştir herhalde yani.Değil mi? Kurtlar kurt formuna bürünmeye 10 yaşlarından itibaren başlarlardı ama bu kız sanki ilk kez dönüşmüş gibiydi.Bana yumruk atmasından belliydi ve tabii ki tek başına dolunayda ormanda olmasına, sanıyorum bu kızın bir Alfa'sı yok.Bana yumruk atması beni sinirlendirmişti.
-Neredeyim ben ha ,sapık mısın sen?
Sapık mı?
Bu kız biraz fazla olmaya başlamıştı artık gerçekten sinirlenmiştim ve ben de bağırmaya başladım;
-Ne sapığı!Sanırım sen seni kurtaran insanlara böyle teşekkür ediyorsun!
-Ne!?
-Seni kurtardım diyorum, diğer sürüler senin bir omega olduğunu anlasalardı seni direk öldürürlerdi!
-Omega??
-Yani alfası ve sürüsü olmayan kurt yanlız bir kurt demek.Sen bir kurtsun bunu nasıl bilemezsin .
-Bakın beyefendi beni kurtardığınız için teşekkürler ama neler saçmaladığınızın farkında mısınız ?
Tanrım bu kız kafasını bir yere falan mı çarpmıştı. Evet gerçekten de çarpmıştı başından kan damlıyordu.
Kız bana garip garip bakarken birden kapı çok gürültülü bir şekilde çaldı.Kapıyı açtımda kanlar icinde duran yaşlı bir adam kapıda yardım istiyordu.Adamı içeri aldım ve koltuğa oturtturdum.Sanırım diğer sürüler avlanıyolardı.Adamın heryeri kan içindeydi.Kıza onun yanında kalmasını söyledim.Kız korkmuş görünüyordu. Tuvalete gidip bir havlu aldım aşağıya indiğimde kızın yaşlı adamın boynunu emdiğini gördüm -neler oluyor burada- kız beni fark ettiginde bana döndü.
Görduklerim karşısında şok geçiriyordum.Kızın gözleri aynı bir "vampir" gibi kıpkırmıydı.Hemen o anda ne olduğunu anlamadan kız hızla kapıdan çıkıp kaçtı , arkasından gittim ama çok hızlıydı.Neler oluyordu böyle ilk gördüğümde bu kızın gözlerinin bal rengi olduğuna yemin edebilirdim .Eve geri döndüğümde yaşlı adamın boynunda vampir ısırığı  gördüm.Vampir ısırığının neye benzediğini biliyordum çünkü beni de bir kaç kere  vampir ısırmıştı ama Alfa olduğum için kurtulmuştum.Ama bu kızın ne gibi bir varlık olduğunu anlamadım ama bunun peşini de bırakmayacaktım. Bu sadece insanlar için değil benim sürüm ve diğer sürüler için de bir tehlike olabilir.

***

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin