İnsanlara kendimi zorla sevdiremeyeceğimi öğrendim. Yapabileceğin tek şey sevilebilecek biri olmak. Gerisi onlara kalmış... İnsanları ne kadar düşünürsen düşün, Onların seni o kadar düşünmediklerini öğrendim. Güven elde edebilmek için yılların gerektiğini, Ama yok etmek için saniyelerin bile yettiğini öğrendim. Önemli olanın hayatındaki ,eşyaların değil, Hayattaki kişilerin olduğunu öğrendim. Insanin ancak 15 dakika çekici olabildiğini, Ondan sonra alışıldığı öğrendim.
***
Ateş Soylu》
Gözlerimi araladığimda karşında bir adet uyuyan masum Derin gördüm.Gun çoktan doğmuştu.Ama peki neden Derin neden burada uyudu ki?derken elime baktım ki sarılı olduğunu gördüm.Anlasilan o elimi sarmıştı.Bu kızi gercekten anlayamiyordum.Bana ruh hastasi diyir ama kendisi benden daha deli. Gitmemisti beni bırakamamıştı.Ayaga kalktım ve yanağından yavaşça öptüm.Kucagima aldım ve onu yatağa yatırdım.Üşümüs olabilirdi.Kış mevsimiydi sonuçta.
Üstünü iyice orttukten sonra tisortumu çıkartıp üstünü giyinmeye başladım.Ustume siyah bir kazak siyah bir kot ve siyah ceket giyinip aşağıya indim.( Ateş'in giydiği kıyafet)
Kahvaltı hazırlarken birden telefon çaldı.Arayan Bora idi.Hemen telefonu açıp:
-Efendim Bora.
-Abi çabuk acil buraya gel sürü ile ilgili bir şeyler oldu.Gelmen lazım.Uzun hikaye sen gel anlatırım.
İçimden hassiktir!Diyip telefonu kapattım.Kahvaltiyi öylece bıraktım.Belki Derin yer diye.
Acele ederek beyaz sneaklarimi giyip kapıdan çıkıp olayın olduğu yere doğru yol aldım.
Derin Aksoy》
Gözlerimi açtığımda yataktaydım.Yuzumu yıkadıktan sonra Ateş'in evden getirtikleri kıyafetlerimi giydim.(Derin'in giydiği kıyafet)
Aşağıya indiğimde güzel mi güzel bir kahvaltı ile karşılaştım.Ama bir tek eksik Ateş'ti.Uzulerek sofraya oturdum.Yemegimi yedim ve topladiktan hemen sonra birden zil çaldı.Gulumseyerek,Ateş diyerek kapıyı açtığımda birden karşımda Toprak'ı gördüm.
Hemen içeri girmeyi bille sormadan içeri girdi.
Ona dönerek:
-Ne işin var burada.
-Ne mi?Ne işim var.Sordugun soru çok saçma.Kim için buradayım. Senin için.Seni almaya geldim.
Kolumdan tutarak beni cekisterek dışarı çıkarmaya çalıştı.Hemen;
-Bırak beni ya yeter yeter bırak.Sıkıldım.Gelmeyecegim.
-Şuan saçmalıyorsun.Bak Derin açık açık konuşacağım.Eğer benimle gelmezsen vampir ülkesi sanada banada Ateş'e de zarar verecek.
-Hayır yalan söylüyorsun.
-Ben hayatımda birşeye ciddi diyorsam ciddiyimdir.
Ses çıkaramadım.Cunku ciddiydi be haklıydı şuan.
Ne yapacağımı bilemedim.Ateş peki o bana inanırmıydı.Zannetmem.Berki de bir daha benimle karşılaşmazdı.Bana tekrar o gözle bakmazdı.İçimden bunları düşünürken,Toprak:
-Derin kararın ne?Ateş mi yoksa ben mi?
Sesim kısılarak;
-Sen.
-İyi ben valizini alıyorum o zamana kadar hazır ol demeden Dur!!!Ben kendim alırım.Onun odasına girme sakın!
-Neden.
-Sanane
Deyip yukarı çıktım.Gercekten sinirlenmiştim.Odaya girdim.Ustumu aldım valizimi toparladım.Ve aşağıya indim.Toprak elimden valizi alacakken izin vermedim.
Sert bir tonla:
-Hayır dokunma ben kendim alabilirim.Sonra ise arabaya yaklaştık eve son bir kez daha bakıp arabaya indim.Sanirim artık hayat burada yoktu.Onunla yoktu.Olmayacaktı
ATEŞ SOYLU》
Bora'nin dediği yere geldim.Surude birtakım sorunları halledip eve doğru gittim.Simdi Derin uyanmıştır.Ah ukâlâ kadın ah deyip eve gittim.Kapıyı çaldım bir dedim,iki dedim,üç dedim.Ama ses soluk yoktu.Artik korktum ve hızlıca kapıyı bir vuruşta kırdım.Derin diye ortalığa baktım.Yoktu.Ne sesi ne kokusu ne de gülüşü burada yoktu gitmişti.Beni ve kendini bırakarak gitmişti.Artik dayanamadım.Sinirlendim ve ortalığı yıktım.Nerdesin Derin nerdesin?Neden yaptın bize bunu dedim.Ve artık koşarak ormana doğru gidip kurt formuna dönüştüm.Gecenin bir karanlığı içinde uluyarak içime soğuklar kaçmasını sağlıyordum.Belki böyle daha da hissedebiliyim diye...
DERİN AKSOY 》
Eve bırakmıştı beni Toprak.Iceri girdim.Valizimi bir yere bıraktım ve bahçeye çıktım.Kis gelmişti o soğukluk insanın yüzüne çarpıyordu zaten.Daha da donmadan içeri girdim.Esyalirimi yerleştirdim.Asagiya indim.Ateş'i düşündüm.Acaba şimdi evde mıdır? Napıyordur.Kendine inşallah bir delilik yapmamıstir.Yoksa kendimi ömür boyu affetmem.Ama ben zaten onun iyiliği için gelmiştim.Evet evet onunla görüşmemeye özen göstereceğim.Yoksa ona zarar verilirdi.Gine dalgın düşüncelere kapandım berki o Derin düşünceler bir sona gelir diye....
***
~1 ay sonra~
DERİN AKSOY》
Herşey yolunda idi.Eğitimim çok iyiye gidiyordu.Gun geçtikçe dahada gelişiyordum.Bugun yine eğitimden tam çıkacağımız zaman hoca bize yarın kurt sürüsü kapışması var ve gelişen kişiler arasindan ozellikle bas olarak Derin seni istiyorum.Safkan kurt ile bir mücadele edeceksin.
Korkmuştum.Ya Ateş orada ise.Ya gine bana bir dese.Buna dayanamazdım ki..
Duygularımı kontrol edemezdim.Artik dayanamayıp eğitim yerinin bilinmeyen yeri olan bahcelik bir yerde oturdum.Kendi kendime konuşuyordum işte,ne bekliyordum ki.Biraz gökyüzüne bakarken yanıma biri oturdu.Yüzümu ona döndüm.Çok güzel bir kızdı.18-20 yaşlarında mavi gözlü beyaz tenli kumral dalgaları saçları ve muhteşem bir vücudu vardı.
-Merhaba.Ben Su
Hiçbir cevap vermedim.
-İyi misin??
Bu soruyu sorduğunda içim bir tuhaf oldu ve ağzımdan küçük bir hıçkırık koptu.Hayır herkesin karşısında böyle olmamalıydım.
Bana endişeli baktı ve sonra birden bana sarıldı.Artık dayanamadım.Ve hıçkırarak ağladım.O ise sarıldı ve başımı okşadı.Aynı bir kardeş gibi.Biraz daha öyle durduktan sonra kollarından ayrıldım.Ve tepeye bakındım.
Bana sarılması hoşuma gitmişti.Benim en çok istediğim şeyi yaşatmıştı.
-Özür dilerim.Insanlar karşısında ağlamaktan nefret ederim.Ama bazen kendimi tutamıyorum.
-Sorun değil...
-İyi misin şimdi???
-Sayende.
Güldü.
-Adın ne?
-Su az önce söyledim.
-Bende Derin.Melez kız duymuşsundur belki.
-Evet vampir ülkesi konuşuyordu.
-Yoksa Vampir misin?
-Evet.Sen de melez olduğuna göre ya annen ya da baban kurt veya vampir.
-Evet. Çok akîllısın.
-Öyleyimdir.
-Peki sen?
-Annemden,aldım bu özelliği.
-Anladım.Seni yeni görüyorum burada.
-Evet ailem ne yazık ki yok.Babam ve Annem suan yok onlar beni bırakıp gitmişler.Beni vampir ülkesi büyütmüş.Suan da burada eğitim görmeye geldim.
-Benim de bu 5-6 ay içinde bir sürüde öldüler.Benim de öyle aile hayatım yok.
-Him.
-Neyse benim gitmem gerek.Ne de olsa sonra sık sık gorusecegiz.
-Tmm olur hoşçakal.
-Hoşçakal.
***
Sabah siyah taytımı ve kırmızı sweattshirtimi giydim.Belime siyah kapşonumu bağladım Altıma da siyah ayakkabılarımı giydim.Saçlarımı üstten toplayıp aşağıya indim.Enerji içeceğimi aldım.Ve bir yudumla içtim. Telefon ve kulaklığı aldım ve yola çıktım.Ne de olsa bugun kapisma vardi ama madem oyle o zaman beklesin beni kurtcuklar.
***
ATEŞ SOYLU》
Dün bize bir bilgi gelmişti.Bugun vampirlerin birkaçı ile savaşacaktık. Öyle de olacaktı.Sabah kalktım ve Altıma siyah bir eşofman,üstüme ise siyah bir tişört alıp siyah ayakkabılarımı da giydim.Asagiya indim ve kahvaltı etmeden yola çıktım.Oraya geldiğimde.Antreman odasına gittim.Once vampirlere bir Merhaba dememiz gerekiyordu.Cunku burası bizim mekandı.
Kapıyı açtım.Ve karşımdaki topluluğa Merhaba dedim.Onlarla Merhaba dediler.Hepsiyle tokalaştığimda tek hir kişi kalmıştı.O ise boks torbaları ile çalışıyordu.Yuzunu görmedim.Hemen önüne giderek"Merhaba"dedim.
-Yüzüme baktı.
Olamazdı.Bu Derin'di.Evet evet oydu.
-Merhaba.
Deyip elini uzattı.
Hemen elini sıktım.Ve oradan uzaklaştım.
DERİN AKSOY 》
Ateş ile karşılaşmıştım.Elimi sıktı.Ve oradan uzaklaştı.Hemen arkasından ilerledim.Dışari çıktı.Ve ormana ilerledi.
Koşarak arkasından kolunu tuttum.
-Bırakır mısın kolumu?
-Ateş sana nolmuş.Cok zayiflamissin.Sakallarin uzamış.Ve gözlerin morarmış.
-Yok bir şeyim sadece sevgilim zannettiğim kişi beni arkamdan bıçakladı.Ve aşkını benim gözümde hiç yaptı.
-Böyle konuşma Ateş.
-Nasıl konuşayım Derin seni çok seviyorum.Sana deliler gibi aşığım diye mi konuşayım.
-Ateş.
-Oradan gidecekken kolundan tekrar tuttum.Bu sefer kolunu sertçe bıraktı ve bu canımı yaktı.Ah dedim.
-Önce baktı sonra öylece bir saniye durdu.
Öyle onu izlerken arkadan Toprak geldi ve elimden tuttu.
-Nerdesin sevgilim?
-Sevgilim???
Ateş arkadan alkışladı.Ve bravo Derin Aksoy dedi.Gercekte bravo.Tebrikler.Insallah ayrilmassiniz.
-Ateş.
Devamı gelmeden yine gitmişti.Gine öylece kalmıştım.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Merhaba arkadaşlar.Bugun en güzel gündü.17 Kasım tarihi saat 2:00 de en sevdiğim yazar@geceelcin ile görüştüm.Kendinden ilham alarak başladım kitaba iyi ki var.Ve ayretten Mehmet Eraslan,Dilara keskin,Koray yersuren ve Emre Gül'e de Teşekkürler.Onlarda iyi ki varlar.Onlari çok seviyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
FantasyBelki açıklamak istemektedir olanlar, belki de anlatılmak ama Safkan vampir dünyasında öyle değil.Onlar zihninde ve kalbinden giden o yola gider.Aynı Derin'in geçmişte yaşadığı olay gibi. Acıları hissedebilirsiniz ama sırları asla.Bu sırları keşfetm...