"Her şeyi kaybetmek yeniden başlaman için bir şans mıdır?
Yoksa artık pes etmen gerektiğine dair bir işaret mi?"DERİN AKSOY》
Ben ne yapmıştım nasıl yapmıştım.Neden onu suçladım.Neden ben herkesi kaybediyorum diye ağlıyordum ki Toprak elini bana uzatarak;
-Artık gidelim istersen.Seni bırakayım.
Kafamı salladım ve arabaya doğru ilerledim.Toprak'ın yüzüne baktıkça kendimi kötü hissediyordum.Hemen çantamdan peçete alıp burnuna doğru tuttum.
-Acıyor mu?
-Hayır acımıyor. Sağol.
Dedi en güzel gülüşü ile.
Toprağa biraz bakınca onu Ateş ile karşılaştırdım.Ateş Toprağa göre sertti soğukta ve insanlara kolay kolay kolay yanasmazdi.Ama Toprak sevecan tatlı sevimli bir çocuktu.
Herneyse ya ben ne diyorum.Hala bir şeyler saçmalıyorum.
Derken kapıya geldim.Tam kapıyı açacakken Toprak Derin diye seslendi.
-Efendim
-Yarın çok önemli bır parti kurt ve vampirlerin barışı için düzenlenen bir parti.Biliyorum şimdi ne partisi diyeceksin ama Vampir ülkesi bana haber gönderdi.Gitmemiz gerekir.
-Peki.
-Oraya benim ile gideceksin.Ben senin partnerin olarak o partiye gideceğim.Haberin olsun.
-Peki iyi geceler.
-İyi geceler.Yarin akşam seni saat 8'de alırım.
Dedikten sonra eve girdim.Şimdi tektim. Bu evde bu odada tek başınaydim.Hem ailemi hemde Ateş'i kaybettim.Ondan hoşlandığımı aşık olduğumu bile söyleyemeden ayrılmıştım.Kendi hatamı kendim yapmıştım. Şuan kafa yormamak bence şuan için en iyi şey uyumaktı.Sonuçta yarın yorgun bir gün olacak.***
Alarmın o iğretici sesiyle uyandım.Saat 2'ydi.Cok geç uyanmıştım.Asla yapmayacağım şeyi yapmıştım resmen.Herneyse ya en iyisi kahvaltı yapmaktı.Güne dinç kalkmalı.,demeden Toprak mesaj atmıştı.
"Saat 8 'de hazır ol.""Olur, hazırlanırım."
"Peki görüşürüz."
Dedikten sonra kahvaltı mı yapıp odaya geçtim.Televizyonu açtım ve karşısına geçip biraz izlemeye başladım.
***
Saat 18:00'dı.Artik hazırlanmam gerekiyordu.Yukarı çıktım ve parti için uygun kıyafet seçmeye başladım.Elime bordo bir kıyafet aldım.Saçıma hafif bir maşa yaptım ayağıma tek bant bir ayakkabı aldım.Ve makyaj masasına oturdum.Biraz ağır bir makyaj yapıp aşağıya indim.Toprak'ı beklemek kaldı sadece.Saat 19:30'du.Zaman geçmek bilmiyordu.Resmen bekle bekle sıkılmıştım ki birden korna sesi duydum.Ve aşağıya indim.Karşımda lacivert Smokin bir takımla Toprak'ı gördüm.Ona hemen "Merhaba" diyerek arabaya bindim.
-Çok güzel olmuşsun.
Dedi bende;
-Teşekkür ederim.
Diyerek cama doğru yaslandım.Yol boyunca ikimizde konuşmadık.Parti kapısına yaklaştığımızda arabayı durdurdu inmek için hamle yapınca hemen arabadan inip kapımı açtı merdivenlere doğru ilerlerken kolunu uzattı bu hareketine şaşırsamda hemen kendimi toparlayıp koluna girdim.Kapıdaki kişi kapıyı açtığında tüm gözler bize döndü.Ve tüm gözler arasında Ateş'te vardı.Bana baktı ve sonra kafasını çevirdi.'Ben ne bekliyordum ki peki.Gelip bana çok güzelsin mi desin.Ah Derin ah sen ne yaptın da böyle bir şeye düştün' deyip dururken partiyi düzenlenen kişi sahneye çıktı ve hepimize hoşgeldiniz dedikten sonra iyi eğlenceler diyip dans müziği açtı. Ben yerimde otururken Ateş birden yanımdaki kişiyi dansa kaldırdı.Ben ise onlara bakıyordum.Kız resmen Ateş'in dibine girmişti.Sırf bana inat yapıyordu.Gözlerimin dolmasını aldırış etmeden onları izledim.Şarkı bitince de onları alkışladım. Tek alkışlayan bendim.Ve bravo çok iyi diye söylendim,demeden partiden çıktım ve arka tarafındaki merdivenlere oturdum.Kendimi düşündüm.Ve birkaç gözyaşı döktüm.Makyajimın akmaması lazımdı.
Derken arkamdan Toprak geldi ve omzuma dokununca ürperdim.
-Oturabilir miyim?
Başımı sallamakla yetindim sadece.Toprak'ın bana baktığını hissedebiliyordum.Ona dönüp neden bakıyorsun diyecekken o daha hızlı davrandı;
-Neden ağlıyorsun?Birisi sana birşey mi yaptı yoksa!
-Hayır hayır, kimse birşey yapmadı.
-O zaman neden ağlıyorsun?
-Bu konuyu konuşmak istemiyorum içeriye geçelim mi?
-Peki.
Çok anlayışlı bir insandı Toprak.Ateş'in öyle olduğunu söyleyemeyeceğim ama onun da iyi bir insan olduğunu düşünüyorum.Herneyse içeri girdimizde yine slow bir müzik çalıyordu. Bazı kişiler dans ediyor bazı kişiler ise dans edenleri izliyorlardı.Toprak bana elni uzatıp ;
-Benimle dans eder misin?
-Şuan pek havamda değilim gerçekten Toprak.Belki başka zaman.
Diyerek onu geçiştirdim. Toprak da ısrar etmedi diye seviniyordum ki Ateş'in yanımıza doğru bütün asaletiyle yürüdüğünü gördüm.Bütün kızlar kurt veya vampir hepsi Ateş'e yiyecekmiş gibi bakıyorlardı -sizin ben gözünüzü oyarım!- kıskançlık krizlerim tuttu yine, herneyse Ateş yanımıza vardı.Ona kafamı kaldırıp bakınca yüzüne o muhteşem gülümsemesini koydu;
-Benimle dans etmek ister misin?
-Maalesef Ateş gidip kendine başka bir partner bul, şuan pek havamda değilim!
Tam bunu söylerken konuşma yapan adam geldi ve beni başıyla selamladıktan sonra;
-Seni de ufak bir konuşma yapmak için yanıma alabilir miyim acaba küçük hanım?
-Ne konuşması?
Toprak araya girdi;
-Yeni gelenler için her sene yaptığımız bu partide onları tanıtırlar ve kendilerine sürü bulmalarını sağlarlar ama eğer bir kurt isen tabiiki.Ama eğer bir vampir isen sadece kaynaşman için seni tanıtırlar.Biliyorsun ki vampirlerin koyun gibi sürü halinde olmalarına gerek yoktur!
Son sözlerini Ateş'e bakarak söyledi.Ateş'e döndüğümde çenesindeki bir kasın seğirdiğini gördüm.Sinirlenmişti!
-Pekala o zaman.
Dedim ve ayağa kalktım, adam bana gülümsedi ve konuşma yapmak için sahneye doğru yürüdü ben de onu takip ettim.
-Herkes buraya baksın! Aramıza yeni katılan özel bir kızı sizlere tanıtmak istiyorum.Bu kişinin adı Derin Aksoy.Annesi bir vampir babası ise bir kurt.Yani anlayağız dilden konuşayım; Derin bir Melez!
Herkesden sesler gelmeye başladı gözlerim Ateş'i buldunda bana garip bir şekilde bakıyordu.Hemen gözlerimi kaçırdım.
-Herkes sessiz olsun!
Adamın bu sözleri üzerine herkes sustu.
-Şimdi Derin, dediğinde bana döndü, Kendine bir kurt sürüsü seçmen gerekiyor çünkü yeteneklerini öğrenmen ve geliştirmen gerekiyor.Ve de vampir güçlerini de öğrenmen için biz Toprak'ı görevlendirdik ama istemiyorsan başka bir vampir de seçebilirsin.Şimdi, dediğinde yine topluluğa yüzünü çevirdi ve kurt sürülerinin Alfaları toplanın !
Diye bağırdı.ATEŞ SOYLU
-Kurt sürülerinin Alfaları toplanın !deyince ben ve benim sürüm ve yanımdaki sürü Savaş çıktı.Derin'e karşı dönerek onunla yüz yüze geldim.O bana ben ise ona bakıyordum.İçinden ah Derin be ne yaptın ki bizi ayırdın,söylenirken birden Derin konuşarak adama söyleyerek;
-B-be-ben şey.
-Evet Derin.
Ben şey.
-Evet Derin hadi kimi seçiyorsun.
-Ateş ve sürüsünü seçiyorum.
-İyi o zaman hayırlı olsun.
Dedikten sonra içimden sevinç koptu.
Ve gülümsememi yaptım.Ve masaya tekrar geçtim.DERİN AKSOY》
Ateş'i seçmemin sebebi diğer sürüyü tanımamam ve onlara karşı güvenmememdendi.Ama yarın heralde başlayacaktır. Herneyse ya bence biraz daha masada durmak,demeden Toprak yanıma geldi ve bana;
-En iyisini yaptın.Çabuk toparlanıyorsun.
-Aynen
Dedi ve bana gülümsedi bende ona.Karşımda Ateş'e bakarken birden Defne aniden Ateş'in yanağını öptü.Ve bana bakarak gülümsedi.Ben ordan patlamak üzereyken Ateş'te ona doğru yaklaşıp bir cm aralarında yok iken Defne'nin resmen dudağına yakın bir yeri öptü. Artık buna dayanamayıp gözlerim doldu ve partiden çıkıp sokağa doğru ilerledim.Yolda giderken karşıma alkollü 6 kişi çıktı.Ve nereye güzelim dedi.
-Sizene gitsenize işinize.
-Bizene He gel de beraber eğlenelim.
-Bırak kolumu!
-Allah allah demeden karnına bir tekme attım ve koşarken ayağım takıldı ve bana tokat attı birisi.Ağlayarak imdat derken arkadan birisi geldi.Gelen kişi Ateş'ti! Hepsini yere indirmişti.Bana dönerek elini uzattı.
-İyi misin?
-İyiyim!
-Burnun kanıyor iyi değilsin.
-İyiyim Ateş anladın mı? Daha da iyi olacağım.
-Ol Derin Toprak sonuçta yanında.
-Evet.Ama o destek için yanımda Tamam mı?
-Aynen dibinden ayrılmıyor da.
-Seni neden ilgilendirir ki?
-Doğru hiçbir şey ilgilendirmez.
-Aynen.Biliyor musun?Ben senin yaptığını yapmadım.Gelip onu öpmedim onunla sarılmayı ve onunla dans bile etmedim. Ama sen sen gelip karşımda onu öptün.Doğru bu beni ilgilendirmez deyince dudağımda bir sıcaklık hissettim.Bu Ateş'ti.Beni öptü ve alnını alnıma yaslayarak;
-Ne istiyorsun benden.
-Uzak dur benden anladın mı?Git başkasını öp.Sakın ama sakın bana dokunma anladın mı?Sana bence Defne ile mutluluklar. Onun yanına git.Şimdi seni merak eder diyip ağlayarak hızla evin yolunu tuttum.●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Oy ve yorumlarınızı atmayı unutmayın.Bana destek olanlar için çok teşekkür ederim.Yeni bölüm en kisa zamanda gelecek.Simdilik görüşürüz.Iyi akşamlar...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
FantasyBelki açıklamak istemektedir olanlar, belki de anlatılmak ama Safkan vampir dünyasında öyle değil.Onlar zihninde ve kalbinden giden o yola gider.Aynı Derin'in geçmişte yaşadığı olay gibi. Acıları hissedebilirsiniz ama sırları asla.Bu sırları keşfetm...