Senin için yaprakIarını kopardığım papatyaIardan özür diIedim dün gece. "HakIısınız dedim, ne sevdiği beIIi, ne sevmediği.
DEFNE SOYSOY》
Savaş sırasında Ateş'e bir şey olmuştu.Korkmustum ona bir şey olacak diye.Kulubeye doğru geldiğimde kapıyı çaldım.Sacimi düzeltirken birden karşımda Derin'i gördüm.Beni görünce yüzü düştü küçük şeytan işte ne beklersin.Ah Ateş ah bu çirkin bir kıza nasıl aşık olursun seni gerçekten anlayamıyorum.Yüzümü ekşiterek içeri girebilir miyim.Malum dışarısı mikrop dolu.Bulaşmak istemem.
-Seni tutan yok buyur dikkat et ki mikrobun kendine bulaşmasın.
Ah aklı sıra bana laf sokuyordu...
İçeri girdiğimde Ateş'i orada masum masum uyurken gördüm.Yuzu solgun bitmiş bir şekilde.Sinirden catlayacaktim.
Sen yaptın.Bunlarin hepsinden sen sorumlusun.Sen sen nasıl bir varlıksın.Hala göz göre göre ona zarar veriyorsun.Onu öldürüyorsun Derin anladın mı???
Hemen yanına gittin ve elini tuttum.Hadi uyan Ateş bak ben buradayım.Gel bana bağır çağır ama Susma.
DERİN AKSOY》
Defne bunları dedikçe canım yanıyordu.O çok seviyordu Ateş'i.Ben ise ona zarar veriyordum.
Bunları düşünürken kapı tekrar çaldı.Kapi açıldığında karşımda geniş omuzlu kirli sakallı siyah takım elbiseli bir adam gördüm.Saclari beyaz olmasına rağmen hala dinç ve genç görünüyordu.
Hemen yanımıza gelerek Derin Aksoy kim???
-Benim.
-Oyun başlasın o zaman 1 yıllık sözleşme gereği evlilik.Bu sadece Ateş için vampirler ülkesi kararına böyle alındı.
-Ne yapacaksanız yapın artık.Onayliyorum bunları.
Kafasını salladı ve benden elimi uzatmami işaret etti.Elimi uzattigimda bir bıçak ile kesti.Kani aldı ve içine bir şeyler kattı ve Ateş'in vücuduna sürdü.Isim bitti. bugün kendine gelmezse artık ümidi kesin.Ne demeye çalışıyordu.Hayir o ölmedi ya.Yasayacakti.Ben hem onun eşi olmuştum.Kanun gereği olmasa bile.
Doktor gittikten sonra Defne bana tip tip baktı.Gozleri dolmuştu.Yanima oturdu ve yere çomelip Ateş'e öylece baktı.
Ben ise onu izliyordum.Dayanamadim.Ağzimdan küçük bir hıçkırık koptu.Ama içimden ağladım.
Defne ise yere yumruk vurdu.Ve ayağa kalkıp kapıya sertçe yüzüme kapattı gitti.Bu 4 duvar arasında birtek ben ve Ateş kalmıştık.
***
Saat 23:52 idi.Ve Ateş'ten hala ses seda yoktu.Uyuyordu öylece.
Elini tuttum saçlarını okşadım.
-Uyansan artık gizemli.Beni üzme.Kimseyi üzme.Sen uyuyanca ruh gibi oluyorsun.Insani korkutuyorsun.Hadi uyan.
Saatın sesleri beynimde çınlarken tam saat 00:00 olmuştu.Ne yani o olmuştu.Yuzune bakmaya cesaret edemeyecek yere çömeldim
Ağladım ve kendimi dövmeye başladım.Ellerim titriyordu. Kimseyi görmemiştim. Herşey bulanık geliyordu bana.Gozlerimi artık kapatmak geldi.Ve hersey gözümde karardı.Artik Ateş diye bir şey yoktu.
ATEŞ SOYLU》
Gözlerimi araladığimda başım ağrıdı ve ortalığa baktım.Sahi bana ne olmuştu.En son Derin ileydim.Derin Derin bu yerdeki Derin'di.Yanina gittim.Uyuyordu.Gozleri şişik bir halde.
Kucağıma alıp onu koltuğa yatırdım.Çok kızgındım ona ama canını da yakamıyordum.
Sigara içmek için cama doğru yürüdüm ve elime bir tane alıp Dudağıma arasına sıkıştırdım.
Dert üstüne dertti.Ah bende şu olayları bir kavrayabilme yetenek olsa.
DERİN AKSOY》
Sabah kalktım.Basim feci şekilde ağrıyordu.Kimse yoktu ortalıkta.Kanepede yatıyordum.Bir dk ama bu nasıl olur?İmkansız burada Ateş'in yatması gerekir.Onu benden habersiz goturmemislerdir dimi.
Ayağa kalktım odaya çıktım yoktu.Lavaboya baktım .Odalara baktım.Orada da yoktu.Salak gibi oralara neden bakiniyordum ki o olsa olsa aşağıda olurdu.
Ümidini keserek aşağıya indim.Pencerenin dışında bir kararti
görünüyordu.Oraya yaklaştım.Disari çıktım ama karartı yoktu.Havaya baktım ve olanları düşündüm.Hava iyice sogumustu.Ates desen zaten ortada yoktu.Umidimi kesmistim bile çoktan.
-Nerdesin??Nereye gittin.
Gözünden bir damla yaş düştü şu kuru toprağa.Ama islanmadı.Cunku toprakta biliyordu ki bu gözyaşı hüzün gözyaşı idi.Hicbir zaman o kuru toprağa girmeyecekti.
Derin her ne kadar Ateş dese de yoktu demeden üstüne bir ceket örtüldü.Bu genç kızın en çok sevdiği kokuydu.Sevdiginin kokusu.O insanı mükemmel edecek kokusu.Arkasina döndüğünde yakışıklı sevgilisine baktı. Saçları dağınık,yorgun ve nefesi sigara kokan adamına.
Ona sarılmak için bir hamle yaptı ki adam bunu engelledi.
Kız tekrar dokunamadı bu bedene.Yoksa dokunursa ona zarar verir diye korkuyordu.Bir süre birbirlerinin gözlerine uzun süre baktılar.Cok geçmeden kız dayanamayıp sessizliği bozdu.
Fısıldayarak;
-İyi misin?
Adam cevap vermedi.
Verse biliyordu kızın canını çok yakacağını.
Noldu?diye sordu.
-Sen sen ölecektin benim yüzümden.Bende sen ölme yaşa diye sana kanimi verdim.Ve böylece biz 1 yıllık evli olduk kurallar gereği
Adam gözlerine inanamadı.
Karşısında kadin şimdi karısı mı oluyordu?Her ne kadar sözleşme olsa bile.
Sesli bir şekilde "Siktir" diyip oradan uzaklaştı.Genc kız ise onun arkasından yaşlı gözlerle sadece izlenmekle yetindi.Kalbi kırıldı.
***
***
Saat 23:00'dı.Ne adam vardı ortalıkta.Ne de ona dair bir iz.Kadin ise pencereden sevdiği adamı bekliyordu. Onu şefkatle bekleyen gözleri sanki yorgun gibiydi.
Biraz Derin derin düşünürken birden kapının sesi geldi.Sevdigi adam olmalıydı. Adam içeri girdi.Alkollu idi.Kiz ise hala pencereden bakiniyordu.Adam kızın yanına geldi.Kafasini kızın bacaklarını üstüne koydu ve elini öperek onu tuttu.Kıza yaklaştı ve kafasını kaldırarak kızın o narin dudaklarına yaklaştı.Ozlemisti bu dudakları.Kisa bir öpücükten sonra kıza sarıldı,hiç bırakmayacak kadar.Kiz ise sessiz bir şekilde ağlıyordu.Adam saçlarını okşadı kadının.O sırma saçlarını.
Belki geçmezdi ona siniri ama suan onu istiyordu.En çok ihtiyacı olan şeye. Kadınını kucağına aldı.Ve odasına gitti.Onu yatağa bıraktı ve kazağını çıkartarak yatağa uzandı.Ona iyice sokuldu ve nefesleri birleştirerek kendilerini uykuya bıraktılar.Her şeyden uzak olan şeye.
°°°
Yalnızlık bana hiçbir zaman acı vermedi. Ben yalnızken, kendimi bulan bir insanın. Bir gün senin bana karşıma çıkacağını bilmiyordum. En başında çok güzeldi, bir hayalin içinde gidip geliyor gibiydim. Nerden bilebilirdim, benim her şeyim olup, sonra beni benden alıp terk edebileceğimi. Önceden yalnızdım ve acı çekmiyordum. Şimdi yine yalnız kaldım ama bu kez acı çekiyorum ve bunun baş sorumlusu sensin.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Merhaba arkadaşlar.Uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim.Bolumleri bu aralar atamiyorum.Oda sınavlar yüzünden.Kusura bakmayın ama bunu telafi edeceğim. Kendinize iyi bakin.Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.Hoscakalin birdahaki bolumde.😍😘😛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
FantasyBelki açıklamak istemektedir olanlar, belki de anlatılmak ama Safkan vampir dünyasında öyle değil.Onlar zihninde ve kalbinden giden o yola gider.Aynı Derin'in geçmişte yaşadığı olay gibi. Acıları hissedebilirsiniz ama sırları asla.Bu sırları keşfetm...