***
Sürekli tek bir tarafa bakarsan fikirlerin sabitleşir.Gormek istiyorsan kafanı sağa sola,aşağı yukarı,öne arkaya cevirmelisin.Hayat senin baktığın yerden ibaret olmaz.Hayat sadece senin gördüklerinde de olamaz.Görmedigin,göremediği sayısız şey varken yargilarindan emin olman,seni aptallaştırır...
DERİN AKSOY》
Dolunay yaklaşıyordu.Ve Ateş gerçekleri öğrenecekti.Acilari ve en önemli sırları.En iyisi hemen ormana girmek en azından o gelene kadar uçurumun kenarında oturmak ve olanları düşünmek...
ATEŞ SOYLU》
Derin'in dediği yere gelmiştim.Orada arkasına donmus dolunayı izliyordu. Bu kızın en çok sevdiğim özelliklerinden biri acılarını saklaması ve dışa vurmaması idi.Hep gizli saklı biriydi.
Yanına doğru gittim ve uçurumun bir köşesine bende oturdum.Bana bakmadan soze basladi.Ve aynen şunu dedi.
-Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
(Sezen aksu)
Ben sana dedim ya gerçekleri öğrenmek için gel buraya.Peki nasıl sana tüm gerçekleri açıklayacağım Ateş.
-Derin herkesin kalbinde hep keşkeler var.Ve biz o keşkeler ile büyüyoruz.Dussek de kırılsak ta aynı.
Gözlerini silerek:
-Küçüktüm hemde çok küçük daha herkes oyun oynar ailesi ile vakit geçirirken ben evde ailem tarafından gizli saklı işler ile kisitlanmistim.Hep bir arkadaşım olsun isterdim.Ama olmadı.Buna izin vermedildi.Simdi ise hayatında tanımadığım ve tanıyacak insanlara guvenemiyorum.Sirf bir şey yapacaklar canımı yakacaklar diye.22 yaşımda bir Melez olduğumu öğrendim.Yari kurt yarı vampir bir melez Hayatıma giren saçma bir şey yüzünden.Basta garip gelse de zamanla alismistim.Sonra berki şimdi hayatı yeni başlamıştır.Aile aşk ve dostluk demeden,Önce ailemi sonra Sevgilimi hayatımda ufak bir şey yüzünden kaybettim.Sırf neden Biliyormusun? Hep benim saçma konularım yüzünden.Gine şansimi tekrar denemek istedim.Ama gine sevgilimin bir kiz tarafindan opuldugu ve evinde gordugumde şu kalbim acidi yandi söndu.Anladim ki onu da kaybettim.Ben artık yalnız kaldım bu hayatta ölsem daha iyi.Artik bana hayat yok.Ben o hakkı çoktan bitirdim.Hani ben seni ailemi öldürdün diye suçladım ya nedeni tam olarak bende bilemiyorum.Ama ben gerçekten artık bıktım Ateş ölmek istiyorum.Herseyden uzak aileme yakın olmak istiyorum.
Artık dayanamıyorum güçlü bir kız olamıyorum.Annemin sevimli kızı babamın güçlü kızı olamıyorum.
Deyince artık dayanamayıp:
-Ağlama Derin!
-Yaşlı gözleri ile bana bakarak ayağa kalktı ve uçurumdan aşağıya baktı.
Düşüncegim şeyi inşallah yapmaz diye düşünürken birden ilk adımını atarken belinden kavrayıp onu tuttum.
-Bırak Ateş lütfen bırak ölmek istiyorum.Yasamak istemiyorum.Artik her gece ağlamak istemiyorum.Aci çekmek içimde saklamak istemiyorum diye tekrarlaniyordu.
Onu kendime çekip kulağına fısıldayarak;
-Geçecek Derin geçecek.Beraber atlatacagiz.Ozur dilerim Derin.Lutfen beni affet.Keske acılarını önceden hissedebilseydim de iyileştirseydim.Keşke canını daha da yakmasaydım.Ağlama Derin.
Deyince daha da ağlıyordu.Hıçkırıkları tüm ormanı inletiyordu.O ağlayınca onu kendime daha da çekiyordum.Acilarini hissedebiliyim diye...
DERİN AKSOY 》
Ateş in dedikleri beynimde yankılanıyordu.O dedikçe hıçkırıklarım daha da artıyordu.Bana baktı ve bu gece benimle kalır mısın?
Başımı sadece salladım.Beni belimden kavradı ve kucağına aldı. Sarılarak bana bu kollar artık senden başkası girmeyecek ukâlâ kadın.
Yüzümden hafif bir gülümse ile sadece yetindim.Eve geldiğimizde beni yatağına uzandırdı.Ve aşağıya inip bana nane limon yapıp getirdi.Gine aynı gülümsemesini yaparak;
-Üşüteceksin iç bunu.
-Elinden alıp içtim ve arkama dönüp yatakta ortalığa baktım.Ateş'in harika bir odası vardı.Hemen hemen yarısı siyaha hakimdi.Ve odada Ateş'in o insanı etkisinde bırakacak eşsiz kokusu vardı.Pencerden dolunay gözüküyordu.Onu izlerken birden belini kavrayan bir Ateş gördüm.Bana sarılarak kafasını boynuma gömdü.Ve bana şunu dedi:
-Bir daha benden gitme Derin çünkü sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer, gecem biter.
O kadar anlamlı bir söz söylemişti resmen tüm bedenim titreyip yüzüm alev almıştı.
-Sakın bir daha benden bir şey saklama.Anlasildi mi?
Kafamı salladım.Ve yataktan kalktım.
Ateş:
-Nereye?
-Geliceğim.Sen uyu tamam mı?
-Olmaz!Beraber uyuyalım.
-Ateş geleceğim.
-O zaman çabuk gel.
Dedikten sonra aşağıya indim.Kapiya indim.Ve dolunayı seyretmeye başladım. Kucuklugumden beri hep ay ve yıldızları seyretmeyi çok severdim.Onlar bana hayatıma anlatırdı.Tek seçenek gibi gözükse de aslında içinde bir çok şeyin biriktirdigi hayatı...
Sert rüzgar yüzüme serçe vururken tüm vücudum tamamen titremisti.Üşüdügümü anlayınca yukarı çıktım.Ates uyuyordu.Sessizce yanına sokularak ona dikkatlice izledim.O çok yakışıklıydı.Her kızın hayalindeki gibi biri.Sanki uyurken çok narin gibi görünse de aslında sertti.Onu herseyden.Icimde onu kaybetme korkusu o kadar varken nasıl elinden geleni yapabilirdim ki?Onu seviyordum hemde çok. O benim artık ailemdi.Tek ailem...
Şuan o kadar masuumdu ki öpesim geldi onu.Saçlari dağınık, dudakları büzüşmüs ve yorgun sempatik bir haldeydi.Kendime hakim olmayıp yanağından ufak bir buse aldım.Ve sessizce mirildanarak;
-Seni asla kimseye vermeyeceğim Ateş Aksoy.Sen benimsinn ve öyle olacaksın. Daha seninle ne yapacam bilemiyorum.Napalım artık seni çirkin yapmaya çalışacağım diye gülümsedim ki gulmez olaydım.Cunku Ateş gözlerini hafif açarak beni tuttu ve yanına çekti.Kalkmaya çalışıyordum ama mübarek maşallah Allah bir kas vermiş de yaratmış.Hay Allahım ya...
Bana doğru eğilerek söylediğin şeyi aynen tekrarla,dedi.
Kızararak;
-Ne dedim ki?
-Derin ne dediğini sen biliyorsun ben değil.Hadi de.
-Ya demezsem
-Öperim
-Ha sen ve beni öpmek.Yapamazsın.
-Peki sen istedin
Dudağıma yaklaşacaği sırada
-T-tam-tamam dur!Söyleyeceğim
Bana gülerek;
Hadi bekliyorum.
-Of
-Hadiii
-Peki.
-Seni asla kimseye vermeyeceğim Ateş Aksoy.Sen benimsinn ve öyle olacaksın. Daha seninle ne yapacam bilemiyorum.Napalım artık seni çirkin yapmaya çalışacağım,dedim.
-Him beni kimseye vermeyeceksin ve ayretten beni çirkin yapacaksın ukâlâ kadın.
-E-ev-evet
-Kekeleme.
-Sanane be.
-Uf tmm ben seninim ve senin olarak kalacam.Okey.
-Ama benden ayrılma tamam mı? Çünkü ben sensiz bir daha asla yapamam.
-Tamam.ukala kadın.
-Bana ukâlâ kadın deme.
-Derim.
-İyi o zaman ben de sana gizemli derim.
-De bu şey çok hoşuma gidiyor.
-Beni sinir etmeyi çok seviyorsun herhalde.
Tekrar gülümsedi.
-Gülme.
-Neden?Gülmek Yasak mı?
-Evet sana yasak.Cunku gülünce çok yakışıklı oluyorsun da ondan.
-Him senin dilin çok açılmış bu aralar.
Daha da utanip yüzümü kapattım.
Yüzümden elimi çekip yanağıma bir öpücük bıraktı. Bu daha da Kızarmamama sebep oldu.
Artık daha da gülünce;
-Gülme diyorum sana ya.
-Peki peki. Bu kadar yeter seninle uyumak isteyen artık bir prens ve karşısında prensin kollarinin arasından uyumak isteyen bir prenses masalina ne dersin?
-Harika derim.Tum kötülüklerden korunmak için uyusunlar diyorsun.
-Aynen sevgilim.
-Sevgilim.
Deyince tekrar yanaklarım domates oldu ve artık kızıp;
-Ateş artık uyumak istiyorum.Uf ya Uf.
-Tamam.O zaman gel yanıma.
-Peki.
Yanına iyice sokularak ona sımsıkı sarıldım.
-İyi geceler gizemli dedim.
O da bana:
-İyi geceler ukâlâ kadın diyip gözlerini yumarak uyudu.
...
"Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?"
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Selam arkadaşlar bu bolumu isimsizgece adli kullanicaya armağan ediyorum. Harika bir kitabi var.Sitesine bir bakın derim.Oy ve yorumlarinizi lutfen eksik etmeyin.Diğer bölümde gorusmek uzere...😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
FantasyBelki açıklamak istemektedir olanlar, belki de anlatılmak ama Safkan vampir dünyasında öyle değil.Onlar zihninde ve kalbinden giden o yola gider.Aynı Derin'in geçmişte yaşadığı olay gibi. Acıları hissedebilirsiniz ama sırları asla.Bu sırları keşfetm...