ATEŞ SOYLU》
Derin'in dedikleri fazla ağrıma gitti.Peşinden gitmek istedim ona tekrar yanında olmak istedim ben yapmadım demek istedim.Olmadı.Yapamadım...Ama ben Ateş isem Derin'in ailesinin katilini bulacaktım.
DERİN AKSOY》
Sabah kalktım.Oraları topladım.Üstümü değiştirmeye gittim.
Elime bir bordo kazak ve siyah salaş etek aldıktan sonra aynaya bakarak şunu dedim:
-Ben artık bir Derin olacaktım.Kendi ayakları üstünde olabilen bir Derin.Annemin küçük kızı babamın ise sert kızı olacaktım.Ailemin dediğini yapacaktım.Güçlü bir kız olacaktım.
Derken aşağıya indim.Toprak uyuyordu.Üstü açıktı.Hemen gidip üstünü örttüm.Saçları dağınık ama bir o kadarda içindekileri biriktirmiş bir hali vardı.Sanki çok şey yaşamış gibi...
Deyip dururken birden Toprak uyandı.Bana bakarak 'Günaydın' dedi.
Ben ise sadece başımı sallamaktan başka bir şey yapamadım. O ise bana aynen şunu dedi.
-Derin eğer hazırsan hemen çıkalım.Ama sana burdan çıkmadan önce şunu diyeceğim. Sakın ama sakın onların yanında ağlama.Kendini yenik düşürme.Çünkü senin annen ve baban bir melez kızı olmandan eminim gurur duyuyorlar.Eminim ki sende onlara bunu sunacaksın.Anlaştık mı?
-Peki.
Dedim ve hemen çıktık.Beklesin beni vampir ülkesi...ATEŞ SOYLU》
Derin'in iyi olup olmadığını kontrol etmek için evine gittim.Biraz yol aldıktan sonra karşımda evi gördüm.Tam Derin diyecekken yanında bir çocuk gördüm. Bu çocuğun vampir olduğunu sanıyorum.Derin'in yanında peki ne işi vardı anlam veremiyorum. Sanki onu seviyor gibiydi.Sinirden ne yapacağım bilmedi ve koşarak tekrar ormana ilerledim.Kurta dönüştüm.Ve tüm gücümle bağırdım..
DERİN AKSOY》
İşte vampir ülkesine gelmiştim.Tamda karşımdaki binaya bakınıp duruyordum ki arkamdan Toprak omzuma dokununca irkildim.Ve ilerlemeye başladım.Bir basamak iki basamak git git bilmiyordu resmen.Biraz daha ilerledikçe sonra karşımda 3 kişi gördüm.Her biri karşımda bir sandalyeye oturmuş beni izliyorlardı.
Bende bağırdım;
-Ne bakıyorsunuz öyle buyrun karşınızdayım!Ne bekliyorsunuz?Ne diyeceksin?
-Bak Derin Aksoy sen bir melezsin.Özel bir melez.Tek bir tür.Bunu senin için söylememiz uzun oldu ama şartlar-
-Lafı uzatmaya gerek yok.Ne varsa söyleyin.Çünkü gerçekten sıkıldım.Bana hikâyemi anlatmak için çağırmadınız herhalde.
Laflarını kesmiştim.
-Peki melez hanım.Yarından itibaren Toprak ile eğitime başlayacaksın.Bu senin babanın vasiyeti.
-Peki.Annem ve babamı görebilme imkanım var de mi?
-Var Derin seni istersen Toprak götürsün.
-Olur.
-Hadi o zaman gidelim.
Başımı salladıktan sonra vampir ülkesinden çıktık.Yola koyulduk.Garip bir yere gelmistik.Evet evet bu oydu.Bu orman Ateş'in ormanıydı.Yok artık buradayım annem ve babamın mezarı cenazesi buraya koyulmuştu.Hemen arabadan indim.
-Beni burada bekle Toprak Ben gidip gelicem.
-Peki.
Koşarak mezara doğru yaklaşım.Ve kokularını birer kere içime çektim.Belki alırım diye ama aldığım koku sadece toprak kokusuydu.Elimi toprağa sürdüm ve kendimi tutamadım ağladım.
-Özür dilerim hepsi benim hatamdı, özür dilerim sizi dinlemeliydim, özür dilerim benim yüzümden öldüğünüz için.Ama lütfen gitmeyin. Ben yapamıyorum.Bak söz sözünüzü dinleyeceğim.Yeter ki gelin.Elimi tutun hiç bırakmayın hadi gelin.Hadi gelin!
Diye bağırıyordum.Ama yok olmuyordu.İlla ki koyuyordu insana.
Her şey bıraktığın gibi ama hiçbir şey eskisi gibi değil.Hep aynı şeyler olmuyordu işte.Bazen deriz ya;
Herkesin bir umudu vardır. Bir savaşı, kaybedişi, acısı, yalnızlığı, Bir hüznü... Çünkü herkesin bir gideni vardır, İçinden bir türlü uğurlayamadığı.Gercekten de öyleydi.ATEŞ SOYLU》
Ormanda ilerlerken bir ses geldi ve oraya koşmaya başladım. Bu Derin'di.Eve ve biraz ilerisinde sabah gördüğüm çocuk vardı.Ona bakıyordu.Ama bakışı öyle bir bakış gibiydi ki resmen Derin'e yapışacak gibi.Öldürecektim onu.O kimdi Derin'e bakıyordu onun yanında oluyordu. Hemen koşarak yanına ilerledim.Ve ;
-Hişt vampir ne duruyorsun orada gitsene ülkene.Ölmek mi istiyorsun yoksa?-Hahha ben mu yo sadece Derin'in bekliyordum.Sen Ateş olmalısın.
-Evet lan Derin'in sevgilisi.Ne işin var Derin'in yanında senin.Kimsin defol git!
-Derin'in haha buna çok güldüm işte. Sen kimsin.Ailesini öldüren bir katil mi yoksa sevdiğine zarar veren biri mi? Ah pardon o senin sevdigin bile değil-
Demeden gözüne yumruk attım.Ard arda acımadan atıyordum.Ama o ise sadece gülüyordu.-Noldu söylediklerim sana çok mu koydu?
-Sus lan şerefsiz sussana!
Demeden Derin bağırdı:
-Bırak onu Ateş ne istiyorsun yine.-Ne mi istiyorum.Seni istiyorum.Şu herifin yanında olmamanı istiyorum.Daha ne kadar açıklayabilirim.Anlamıyor musun?
-Ateş git!
-Ya bana sadece bunu mu diyorsun. Bir şey de Derin artık.
-Ne diyim Ateş.Sen bir katilsin.Karşında sana seni seviyorum mu diyeyim?Yoksa koynuna sarılmamı.Ne istiyorsun. Bak karşında ailem var.Senin öldürdüğün bir aile.Gercekten artık ben çok yoruldum Ateş. Eğer birini arkasından vurursun ya
onun arkasına bile dönüp gitmesine kızamazsın.İşte öyle Ateş artık git.Hayatımdan, aklımdan, kalbimden çık git artık seninle görüşmek istemiyorum.Sevdiklerime yeterince zarar verdin.Artık git!
Son sözlerini bağırarak söylemişti.-Peki Derin gideceğim ama karşına bir gün öyle bir çıkacağım ki sana ben yapmadım diyeceğim.Ama artık iş işten çoktan bitecek.Sen beni kaybettim Derin Aksoy.Bu kalbi bir daha alamayacak kadar.Artık git Derin tamam mı?Çıkma o zaman karşıma sende çünkü bu mavi gözlere bir daha aşkla bakmak istemiyorum.Sakın ama sakın hiç kimseye deme ben onsuz yaşayamıyorum, deme çünkü sen bensiz yaşarsın!
Diyip oradan ayrıldım.Derin ise arkamdan hıçkırarak ağlamaya başladı.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
SELAM ARKADAŞLAR...BÖLÜM NASILDI.BENCE ÇOK İYİYDİ.SİZDE BU GÜZEL BÖLÜME ARTIK OY VERİRSİNİZ DEMİ.BEKLİYORUM SABIRSIZLIKLA.SİMDİLİK HOŞÇAKALIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
FantasyBelki açıklamak istemektedir olanlar, belki de anlatılmak ama Safkan vampir dünyasında öyle değil.Onlar zihninde ve kalbinden giden o yola gider.Aynı Derin'in geçmişte yaşadığı olay gibi. Acıları hissedebilirsiniz ama sırları asla.Bu sırları keşfetm...