(Medya Su)
Uykulu gözlerini sevdiğin adam, Sana yazar oldu bak hiç uyumadan, Hiçbir şey yolunda gitmiyor sen de gitme.
***
DERİN AKSOY》
Yine gitmişti,yine sözünü tutmamıştı...O anın şokunu kavradım ve bileğimden tutan Toprak'ı dolu gözlerle baktım.
-Neden yaptın?
-İyiliğin için.O adam seni şuan beyninde yok görüyor.
-Bundan sanane.Seni neden ilgilendirir ki.
-Sen kafayı yemişsin.O adam seni gözünde sürtük görüyor.
Artık yeter dedim ve ona vuracakken bileğimden tuttu.
-Bir daha sakın deneme bunu.
-Senden,Ateş'ten ve sizin gibi olan bütün erkeklerden nefret ediyorum.Hepiniz adı heriflerin tekisiniz.
Bana öylece baktı,kolumu bıraktı
-Beni o adamla bir tutma.Ben ona benzemem.
-Him peki Toprak prensim siz kime benziyorsun?Cömert sakın ayni zamanda sert ve her kızın dilinden anlaşıldığı kadar yakışıklı mı?
-Evet bak iyi tanımlamaşsin.
-Sen de o saydigim karakterin birisi bile yok.Bunu o kalın kafana sok.
Dedikten sonra Ormandan ayrıldım.
Yarım saat sonra kapışma vardı.Suan onları bir yana bırakıp kapışmayı dusunmeliydim.
SU AKSOY》
Bugün kapisma vardi.Ve içinde bende savaşacaktım.Cunku Kucuklugumden vampir ülkesi ile geçmişti.Ve illa ki onların yanında kendimi geliştirmiştim.Ustumde olan kot ceketi düzelttim.(Su'yun giydiği kıyafet)
Kulağımda olan kulaklıktan gelen müziği dinlerken birden sert bir şeye çarptım.Kafam acımıştı.
Başımı kaldırdım.
Çocuk öylece bana bakıyordu.
-Ne bakıyorsun karşında ilk defa mi güzel görüyorsun?
Tekrar alaycı bir şekilde gülerek
-Hah sen ve güzellik
- Evet.
-Sende 1 gram bile güzellik yok.Hic aynaya baktın mı sen ???
Cevap vermedim.
Sinirden kızarmıştım.
Bu sefer sesli bir şekilde güldü.
-Artık dayanamadım ve sert bir şekilde yanımda duran duvara yumruk attım.Duvar resmen içe girmişti.
Çocuk sakince bakarak:
-Ama nasıl.
Gülerek;
-Nasıl yaptığım seni ilgilendirmez.
Deyip oradan uzaklaştım.
DERİN AKSOY 》
Maçın başlamasına son 10 dk vardı.Biraz ısınırken yanıma Su geldi.Bana sarıldı.
-Merhaba.
-Merhaba.
Bu kızın enerjisine bayılmıştım Tam bir kafa dengi idi.Benimle ortak yönü çok vardı.
-İyi misin?
-Olmaya çalışıyorum.
-Takma kafana.
- Tamam.Ama sen çok tatlı ve cok güzelsin.Harika bir vücudun var.
-Teşekkür ederim.Ama saydigim tüm özellikler sende de var.
Gülümsedim.
Anons sesi duyuldu.
"-Herkes toplansın.Kurt ve vampir kapışması şimdi başlıyor."
-Hadi gidelim.
-Olur.
BORA TEKİN》
Mekana doğru giderken birden bir kıza çarptım.Bana baktı.Cok güzel br kızdı.Gozleri mavi vücudu orantılı ve dudakları ise dolgunsu bir yapısı vardı.
Onu izlerken bana;
-Ne bakıyorsun karşında ilk defa mi güzel biri görüyorsun?
Güldüm.İçimden evet demek geldi ama demedim.
Ona dönerek tekrar alaycı bir şekilde:
-Hah sen ve güzellik
- Evet.
-Sende 1 gram bile güzellik yok.Hic aynaya baktın mı sen ???
Dedim.
Sinirden kızarmıştı.
Ama gerçekten çok güzel bir kızdı.Herkesin hayalindeki gibi.
Duvara aniden yumruk attı ve duvar içe doğru gitti.
Şaşırdım.
-Ama nasıl ?Sen.
Gülerek;
-Nasıl yaptığım seni ilgilendirmez. Dedi ve oradan uzaklaştı.Arkasindan bir süre bakındıktan sonra,bende yürüdüm mekana doğru.
ATEŞ SOYLU》
Allahım çıldırdım,resmen.Derin o çocuk için beni bırakmıştı.Durmadim girdim banyoya aynaya baktım.Kendimden nefret ediyordum hayatımdan,aşkımdan.Berki son dedim olmadı denerim dedim bu yolu bitiremedim.Tekrar tekrar o görüntüler aklıma geldikçe sinirleniyordum.Aynaya sert bir yumruk geçirdim.Elim açıyordu ama kalbimin acısı kadar değil di o kadar.
Banyoda isim bitince çıktım.Ilk ring benimdi .
Sahada yerimi aldım.Derin karşımda bana düşünceli düşünceli bakıyordu.Elimi gordugumde sakince baktı ve bana doğru yaklaştı.Elimi eline alıp okşadı.
Dolu gözler ile bakarak:
-Acıyor mu??
-Senin bu kalbi acıttığin kadar acımıyor.
Elimi üstünden sertçe çektim.Artik başlayalım Şefim.
DERİN AKSOY》
Elini yaralimisti.Hemde benim için.
Gözlerim doldu ama bana söylediği o kelime sanki beyninde yankılanıyordu.O sözü soyledikce canım yanıyordu.
Ring düdüğü çaldı.Ates üstüme geldi.Canini yakmayacaktim.Hatta hiç oynamayacktim.Karsima geldi.Hadi vursana.Ne bekliyorsun?
Tepkisizdim
Böyle duramayacağımî bildiğim için yüzüne yumruk attım ve belinden tutup ayağa kaldırdım.Hala tepkisine gülüyordu.
-İşte benim akıllı kızım.Aferin benim kızıma hayatının aşkı seni baya eğitmiş.
Hala konuşmadım.Eger konuşur isem aglayacaktim.Elinde birden kan gördüm ve dayanamadım.Birden kendime hakim olmayıp bilgini tuttum ve kanını yavaşça emmeye başladım.Birden arkamdan Toprak geldi.Beni itti ve sakin ol dedi.Elimden tuttu ve oradan uzaklaştırdı.
***
Kendine geldiğimde evdeydim. Toprak basucumda telefon ile uğraşıyordu.Uyandigimi görünce yanıma geldi.
-İyi misin?
-İyiyim.
-Noldu bana??
-Yeterli kan almıyorsun Derin.Bu yüzden Ateş'e saldırdın.
Ateş Ateş Ateş ne eee? Nerde şimdi o
-Şuan bilmiyorum.
-Benim oraya gitmem lazım.Birak beni Toprak.Hayır Derin gidemezsin.
-Neden
-Öyle işte.
Hemen Toprak'ın yakasında tutup onun gözlerine baktım. Ve Sinirden masayı fırlatıp onu sertçe yere attim ve koşarak evden çıktım.
Ateş'in kokusundan tanıyabilme bulabilme özelliğim vardı.Bu özelliğim daha geçen hafta ogrenmistim. Yapabileceğin den emin oldum ve aklımdakileri bir kenara bırakıp Ateş'i düşündüm.O yakıcı kokusu.Insani sarhoş edecek kadar nefesi.
Olmuştu başarmıştı.
Hemen aklımdakileri yaparak gelen yola doğru gittim.
Vampir hızımla bir Kulübeye geldim.Bu kulübe farklıydı.Hemen camdan içeri baktım. Ateş orada uyuyordu.Ruhsuz bir şekilde tabi ki.
Kapıyı tıkladım.Ve Bora karşında belirlendi.Bana baktı ve içeri görmem için yol verdi.Iceri girdigimizde bana Ateş iyi degil Derin.Ona panzehir lazim.Yanina gittim elini tuttum saçını okşadım.Hala aynıydı. Rengi solgundu.Artik dayanamadım ve ağzından minik minik hıçkırıklar koptu.Agladim.
-Özür dilerim Özür dilerim.Sana zarar verdigim icin .Ozur dilerim seni uzdugum için.Lutfen Ateş.Uyan gitme bak.Hani sen demiştin ya sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer, gecem biter. İşte öyle be Ateş yapma bize bunu.
Onu öpüp saçını okşarken birden Bora geldi.
-Derin Ateş ile evlenmen lazım ki panzehir ise yarasın.
Çünkü senin onu öpmen lazım.
-Ama böyle de öperim.
-Kural bu.
-Tamam tamam dur.
Ne olursa olsun vampir ülkesi de onayliyorsa o da ne diyorsa yaparım.
Bunları konuşurken birden zil çaldı ve kapıyı açmaya gittim.Ve karşımda gördüğüm kişi Defne idi.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Selam arkadaşlar.Bu bölüm biraz kısa oldu ama kusura bakmayın.Su aralar baya bir yoğunum.Beni anlayın.Lutfen oy ev yorumlarınızı benden eksik etmeyin.Kendinize iyi bakin.Iyi akşamlar😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
FantasyBelki açıklamak istemektedir olanlar, belki de anlatılmak ama Safkan vampir dünyasında öyle değil.Onlar zihninde ve kalbinden giden o yola gider.Aynı Derin'in geçmişte yaşadığı olay gibi. Acıları hissedebilirsiniz ama sırları asla.Bu sırları keşfetm...