Penghargaan

872 21 8
                                    

Assalammualaikum para pembaca Kasih Ali..

Saya Nur Aina Najwa penulis cerita ini,Kasih Ali,ingin mengucapkan ribuan terima kasih tidak terhingga kepada semua yang sudi membaca cerita saya.Sungguh saya tak jangga bahawa cerita ini akan mendapat tarikkan ramai.hehe.gurau ii.Terima kasih jugak pada yang sudi menberi comments terhadap cerita ini.Insyallah kalau saya banyak masa terluang saya akan buat satu lagi cerita yang lengkap untuk dibaca oleh semua pembaca.Yang pastinye cerita selepas ni tidak akan membuat anda tertunggu tunggu sambungannye.Saya faham kalau kite baca mesti nak habiskan cepat.Sama la macam membaca novel mesti nak tau ending tu bahagia atau sedih kan.Sampai kadang kadang sambil membaca pun boleh tertawa atau menangis kan.Padahal kite membaca je bukan berlakon akan cerita tersebut.Iye la.Itu terjadi apabile kite menghayati cerita tersebut.Hehe.Tercerita perihal sendiri pulak.Maaf.Saya mintak maaf kerana membuat para pembaca tertunggu tunggu akan sambungan cerita ini.Juga mintak maaf jike ade banyak tersalah ejaan atau perkataan.Tidak lupa padaZzz kisah cerita ini.Maaf jike ia terlalu over atau tidak terlalu over.Setinggi tinggi maaf saya mohon.Sejuta juta kasih saya pinta.Seharap harap saya mohon.Serasa rasa saya pinta.
Hahaha.gurau gurau.Dengan pantun tah ape ape saya maka dengan itu saya menutup tirai Kasih Ali
Assalammualaikum.

Yang ikhlas,
@!n4

Kasih AliWhere stories live. Discover now