MEDYA:Meriç...
Herkese iyi okumalar.İnşallah yeni bölümü beğenirsiniz.Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın lütfen.
Bunu gören Yamaç şaşkına döner ve öfkelenir o öfkeyle bağırarak;
Y- Neler oluyor burda!
Ve birden Meriç'in suratının tam ortasına. Sert bir yumruk atar sonra Meriç suratına aldığı sert darbe ile yere düşer o anda Yamaç Azra'ya döner;
Y- Azra hemen bana bir cevap ver neler oluyo burda!
Derken o sıra Meriç sinsi sinsi gülerek bakar Azra hiçbirşey demeden koşarak evden çıkar ve sokak da yürümeye başlar çünkü çok utanmıştır o sıra evde Yamaç Meriç'e;
Y- Seninle daha sonra görüşeceğiz Meriç bunun hesabını sana soracağım.
Ve evden çıkarak Azra'nın peşinden gider.
Yamaç uzun bir süre Azra'yı sokak da aramaya devam eder Aynı zamamda telefonla ulaşmaya çalışır ama Azra cevap vermez.
Azra ise uzun süre sokakta yürüdükten sonra bir parka varır ve parka girer herhangi bir banka oturup ağlamaya başlar.Bu sıra Azra'yı arayan Yamaç Uzun bir süre sonra Azra'nın oturduğu parka gelir ve;
Bir ağlama sesi duyar bu ses tabiki de Azra'ya aittir.Daha sonra Yamaç
Sese doğru yürümeye başlar ve biraz ileride ağlayan Azra'yı görür usulca yanına gider sonra da yanına oturur bir süre oturduktan sonra Azra'ya şu sözleri sarf ederY- Azra sakin ol ve bana orda neler olduğunu söyle
Azra ağladığı için konuşmak da zorluk çeker;
Bir süre bekleyip Yamaç'a herşeyin Meriç'in suçu olduğunu anlatır.
A- Yamaç benim hiç bir suçum yok ben lavaboya gitmek için yukarı çıkıyordum lavaboyu ararken yanlışlıkla lavabo yerine Meriç'in odasına girmişim ve birden yatağından kalkıp beni kolumdan tuttu içeri çekti çok ağzımı kapattı o sıra sen geldin ve birden beni öptü benim hiçbir suçum yok.
Y- Biliyorum Azra Meriç'den herşey beklenir üzme kendini hadi ağlama artık ben sana inanıyorum.
Der. Ve Azraya sarılır.
Kısa Bir süre oturup sarılırlar ve sonra Azra konuşmaya başlar.
A- Yamaç ben artık eve gitsem iyi olur saat çok geç oldu ailem eve gelmeden gitmem gerekiyor.
Y- Tamam Azra istersen seni eve bırakabilirim.
A-Teşekkür ederim ben tek başıma giderim.
Y- Hayır olmaz saat çok geç oldu tek başına gitmene izin veremem.
Ve Yamaç Azra'ya evine kadar eşlik eder daha sonra vedalaşırlar ve Yamaç evine dönmek üzere Azra'nın yanından ayrılır.
Azra eve girmek için anahtarını kapının deliğine sokar usulca kapıyı açar ve birden ışık yanar.oda ne karşısında birden sert bakışlarla hesap sormak için bekleyen annesi ile babasını görür ne yapacağını şaşırır. Ve birden babası öfkeli bir şekilde bağırarak hesap sormaya başlar.
B- Ooo Azra hanımefendi gelmiş söyle bakalım bu saate kadar nerdeydin saatten haberin var mı senin!
Azra neye uğradığına şaşırır ve korkmuş bir ses tonuyla konuşur.
A- O kadar sorumsuz bir ailesiniz ki sizden izin almak için aradım ama o lanet işiniz ve lanet göreviniz benden o kadar değerli ki telefonuma cevap vermediniz ve aradığımı görüp bana geri dönmediniz sonra eve niye geç geldim diye bana hesap soruyorsunuz baba.
Der. Ve ağlayarak hızlıca odasına çıkar.
Odasına çıktıktan sonra çantasını bir kenara bırakır üstünü değiştirir yatağına uzanır ve o an aklına Yamaç gelir kenarda duran çantasından telefonunu çıkarır ve tekrar yatağına uzanırken bi anda Yamaç'tan mesaj gelir.
Y- Nasıl oldun Azra iyimisin?
Azra Yamaç'ın bu mesajını görünce sevinir ve gülümseyerek cevap yazar.
A- Beni merak etme Yamaç iyiyim.
Der.Ve o sıra Azra'nın Babası bağırarak Azra'ya seslenir.
B- Azra hemen buraya gel!
Bunun üzerine Azra hemen babasının yanına gider ve yüksek bir ses tonuyla konuşur.
A- Ne var baba ne oldu yine bana hesap mı soracaksınız sanki siz de hiç bir hata yokmuş gibi!
Der. Ve babası Azra'nın bu sözünden sonra şöyle karşılık verir.
B- Azra sen babanla nasıl konuşuyorsun ağzından çıkanı kulağın duysun ben senin babanım benimle böyle konuşamazsın.
A- Ne olur baba böyle konuşursam siz önce dönüp kendinize bir bakın işiniz ve görevleriniz hep benden bir adım önde oldu kabul edin artık siz çok sorumsuz birer anne ve babasınız.
Der.Ve babası Azra'nın bu konuşmasına sinirlenir bunun üzerine Azra'ya birden hiç beklemediği bi anda tokat atar. Azra gözleri dolmuş bir şekilde yanağını tutarak babasına şu sözleri söyle.
A- Bravo baba beni sanki kızınız değil de değersiz bir eşya gibi ordan oraya taşıyarak hayatımı mahvettiniz o yetmezmiş gibi birde bana tokat atıyorsun bıktım artık sizden nefret ediyorum.
Der .ve koşarak odasına gider ağlamaya başlar bir süre ağladıktan sonra ailesinin uyuduğunu fark eder ve evden kaçmayı düşünür.ailesinin uyuduğundan emin olduktan sonra eşyalarını toplayarak usulca evden dışarı çıkar ve o gece Yamaç ile oturduğu parka gitmek için yola koyulur yolda yürürken Yamaç'a mesaj yazar.
A- Yamaç ben ailem ile tartıştım ve evden kaçtım sana ihtiyacım var bu gece oturduğumuz parktta seni bekliyorum.
Diye yazar Ve Azra parka gidip Yamaç'ı bekler.
O sıra Yamaç telefonunu salonda unuttuğu için o an mutfaktan salona gelen Meriç Yamaç'ın telefonunu fark eder ve Azra'nın Yamaç'a attığı mesajı görür sonra mesajı okur ve siler tabiki yine aklına kötü planlar gelen Meriç sinsice gülerek hızlıca evden çıkar.
Ve Meriç parka gitmek üzere arabasına biner yola çıkar.yolda giderken çetesinden iki arkadaşını arar ve parka gelmelerini söyler.
Meriç parka gelir ve arkadaşları onu karışılarlar daha sonra Parkta Azra'yı aramaya başlarlar bir süre sonra Azra'yı gören Meriç ve arkadaşları sinsice Azra'nın arkasından gelip Azra'nın ağzını kapatırlar biri ağzını kapatırken diğeri kollarını tutar Meriç ise Azra'nın gözlerini bağlar sonrada arabaya taşırlar gecenin bir yarısı olduğu için kimse bu olayı görmez ve Azra'yı arabaya bindirip parktan uzaklaşırlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-I AŞK
Ficção Adolescente"Geçmişinizi aydınlatırım ama geleceğinize ışık tutamam."