MEDYA:Meriç KaracaHerkese iyi ve keyifli okumalar yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
***
Bankanın kapısından dışarı çıkarlar Meriç,Azra'nın kafasına silah dayar ve Azra'yı kendisine siper eder.
Bunu gören Bora başkomiser şaşkınlık içerisinde kalır.
Meriç hemen polislere isteğini söyler;
M- Eğer bizim gitmemize izin vermezseniz bu kızı vururum!
Bora başkomiserin bir süre düşünür elinden başka birşey gelmez ve gitmelerine izin verir.
Meriç arkadaşlarına hainlik yapar Azra'yı arabaya bindirir hemen bankadan uzaklaşırlar.
Bora başkomiser ise peşlerine düşer tek başına.
Meriç'in arkadaşları bankada kalır Meriç kendisini kurtarmıştır.
Meriç'in bu hainliğinden sonra Evren ve Alp şaşır ne yapacaklarını düşünürler.
O sıra Yamaç birden ayağa kalkar Alp'e sert bir yumruk atar.
Evren hemen silahına sarılır Yamaç'ı omzundan vurur ama Yamaç yere düşmez hemen Evren'in silahına sarılır ve elinden almaya çalışırken silah sesini duyan polisler hemen bankaya girerler teslim olmalarını söyler.Yamaç Evre'nin elinden silahı alır polislere doğru atar.
Evren ve Alp polislere yakalanır Yamaç ise omuzundan vurulduğu için artık gücü kalmamıştır ve yere yığılır.
Ambulans görevlileri gelir Yamaç'ı ambulansa koyarlar ve hastaneye getirirler.
Bora başkomiser Meriç'i takip etmeye devam eder bir süre şehir içinde takip ettikten sonra Meriç okadar kurnazdır ki ara sokaklarda izini kaybettirir çünkü Meriç tesisatçı arabasını bırakır kendi arabasına biner böylelikle Bora başkomiser Meric'in izini kaybeder.
Meriç yine herzamanki gibi Azra'yı alıp gizlendiği dağ evine gider.
Sinirli bir şekilde Azra'yı omuzuna alır ve odaya getirir sertce yatağa atar;
M- Bana bak Azra sen çok fazla oldun Meriç Karaca'ya oyun oynamak ne demekmiş sana göstereceğim!
Meriç Azra'nın ellerini bağladıktan sonra odadan çıkar ve kapıyı kitler
salona iner dolaptan içki alıp içmeye başlar.Bir süre içer yavaş yavaş kafayı bulmaya başlar ve Azra'nın odasına gider kapıya yönelir tam kapıyı açacakken Meriç'in telefonu çalar arayan ise Meriç'in çetesinden birisiydi.
Alp ve Evren'in yakalandığını hemen gelmesi gerektiğin söyler.
Meriç Azra'nın yanına girmekten vazgeçer hemen dağ evinden çıkar arabasına biner arkadaşlarının yanına gider.
Çoktan hava kararmıştır Yamaç o sıra hastanede yatarken annesi Aslı hanım herşeyi ögrenip hastaneye geldi Yamaç'ın yattığı odaya girdi Yamaç çoktan kendisine gelmişti. Aslı hanım Yamaç herşeyi baştan sona anlatmaya başlar.
A- Yamaç sana baban ve üvey kardeşin Meriç hakkında herşeyi anlatmamım zamanı geldi.
Y- Nasıl yani anne ne demek istiyorsun?
A- Yamaç oğlum babanın mafya olduğunu biliyorsun seni onun yolundan gitmemen için uyardım birçok kez sonunda seni ondan kurtardım ama üvey kardeşin Meriç'i ne yazık ki babanın elinden kurtaramadım.Baban dış ülkede olduğu için pis işlerini yaptırmak için Meriç'i kullanıyor bu günkü banka soygunu yaptığı gibi bunu Meriç'e yaptıran babandı.
Y- Anne sen neler söylüyorsun bu doğru olamaz!
A- Ne yazik ki herşey doğru Yamaç senin üvey kardeşin çok kötü bir çocuk.
Y- Bana bunu neden daha önce söylemedin anne.
A- Seni korumak için oğlum sana zarar vermelerinden korktum eğer sen herşeyi bilseydin polise herşeyi anlatırdın ve bunu yaptığın için sana zarar verirlerdi.
Y- Şimdi daha mı iyi oldu anne bak banka soygunu yaptı Meriç ve masum bir kızı kaçırdı ayrıca uyuşturucu bağımlısı yaptı.
A- Sen neler söylüyorsun Yamaç nerdeler peki nereye kaçırdı!
Y- Bilmiyorum anne tek bildiğim Meriç yine o kıza zarar verecek bir an önce onları bulmam lazım.
A- Yamaç bunu tek başına yapamazsın Meriç'le başa çıkamazsın ama ben nerde olduğunu tahmin ediyorum babanın gizli bir dağ evi var kesin oraya gitmiştir ama dağ evi nerde onu bilmiyorum.
Y- Başa çıkarım anne sen daha oğlunu tanımamışsın ben de Yamaç karacaysam o dağ evini onun başına yıkarım.
Bunları söyleyen Yamaç bir anda ayağa kalkar hastaneden çıkar.
Ve hemen arkadaşlarını arayıp hastanede olduğunu çeteyi toplayıp onu hastanenin önünden almalarını söyler.
Bir süre sonra Yamaç'ın arkadaşları çeteyi toplar Yamaç'ı ararlar hangi hastanede olduğunu sorarlar.
Ve arabalarlar gelip Yamaç'ı hastaneden alırlar.
Daha sonra bir kaç mekana uğrayıp silah ve cephane toplarlar bütün çete silahlandıktan sonra son uğradıkları mekandan ayrılıp Meric'i aramaya başlarlar.
Meriç ise o sıra şehirdeki mekanında çetesinin yanındaydı Evren ve Alp'in banka soygununda nasıl yakalandığı hakkında konuşuyorlardı bir süre konuştuktan sonra Meriç bütün çeteyi alıp dağ evine getirmeyi planlamıştır çünkü elinde sonunda bulunacağından korktuğu için.
Meriç ve çetesi arabalarına binip yola çıkarlar.
Yamaç ise şehirde çetesiyle beraber Meriç'i ararken tesadüfen şehrin dışında ki bir yola giren Meriç ve çetesinin arabalarını fark ederler bir süre beklerler ardından Yamaç ve çetesi de o yola girer.
Meriç ve çetesi çoktan dağ evine varmışlardır Meriç dağ evinin etrafına adamlarını yerleştirir.
Yamaç ve çetesi ise Meriç'in fark etmemesi için dağ evine yakın bir yerde arabalarından inip yola yürüyerek devam ederler.
Dağ evine yaklaşırlar bir süre etrafı kontrol ettikten sonra yavaş yavaş yaklaşmaya devam ederler.
Meriç'in adamlarından birisi Yamaç ile çetesini fark eder ve ateş etmeye başlar o anda çatışma çıkar.
Evin içinde silah seslerini duyan Meriç ve birkaç adamı neye uğradıklarına şaşırırlar.
Daha sonra onlarda evin camlarından ateş etmeye başlarlar.
Çatışma bir süre devam eder çatışma devam ederken Meriç yine kaçmaya çalışır dağ evinin arka kapısından kaçarken birden karşına Yamaç çıkar Bunu gören Meriç tam ateş edecekken Yamaç daha hızlı davranır Meriç'i kalbinden vurur ve Meriç o anda yere yığılıp kalır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-I AŞK
Novela Juvenil"Geçmişinizi aydınlatırım ama geleceğinize ışık tutamam."