Capitolul 25.

148 11 7
                                    

  - Ce vrei de la mine? intreba Jefferson speriat.
  Constantin rase. Avea un ras atat de sec si de glacial, incat, de fiecare data cand il auzeai, pielea ti se facea de gaina.
  - Fii atent, batrane, incepu Constantin. Eu sunt un om in varsta. Slabanog, firav, vai de mama lui! Intr-un cuvant mort. Am nevoie de o potiune care sa ma faca mai puternic. Mai invincibil.
  - Si ce legatura am eu cu asta?
  - Asculta, batrane! Inceteaza cu prostiile! Tot ce vreau e acea potiune! Intelegi?
  - Vrei sa spui ca ai nevoie de ajutor? spuse apasat Jefferson.
  Constantin se incrunta.
  - Jur ca te-as omorî! Dar am nevoie de tine, din pacate! Dar, intr-o zi...va veni si timpul tau...cum i-a venit si timpul sotiei tale...
  - Ce ai zis? spuse Jefferson mirat. Repeta! CE AI ZIS?
  - Din moment ce eu sunt in avantaj fata de tine, nu cred ca ar trebui SA TIPI LA MINE! Ai inteles?
  Jefferson tacu malc. Sangele ii fierbea in vene, dar incerca sa se calmeze cat mai mult cu putinta.
  - Ce doresti? intreba taios Jefferson. Ce ai de gand?
  - In sfarsit esti de partea mea! exclama Constantin. Am crezut ca trebuie sa recurg la alte modalitati. Deci...am nevoie de o potiune care sa ma faca invincibil. Una care sa aiba un efect indelungat. De preferat, sa aiba un efect nelimitat.
  - Imi cer scuze, Madden. Dar nu cred ca exista asa ceva. Sunt doar de cateva ore. Si acelea se prepara foarte greu...
  Constantin intra in corpul lui Salazar, iar baiatul se ridica de pe piatra rece imediat. Incepu sa se plimbe in jurul stancii, ganditor, mangaindu-si barbia.
  - Paii, atunci...nu imi dai de ales. Trebuie sa iti iei ramas bun de la fiul tau.
  Salazar se indrepta cu rapiditate spre usa Camerei Secretelor. Jefferson il privi indurerat. Ce era cel mai greu de suportat: sa iti vezi fiul murind sau sa il ajuti pe cel rau sa iti omoare fiul? Trebuia sa faca alegerea "corecta".
  - Stai! striga Jefferson.
  Salazar se opri si se indrepta spre batran. Ii zambi ciudat si isi rezema cotul de umarul lui. Jefferson icni, dar continua sa il priveasca.
  - Ascult, incepu Salazar. Ce propunere ai pentru mine?
  - Te voi ajuta.
  - Minunat! Vorbeste!
  - In regula, ofta Jefferson. Exista Amestecul Celor Noua Ierburi Sacre. Acest amestec ajuta la vindecarea oricarui om de orice boala. In cazul tau, te poate ajuta sa devii invincibil.
  - Bun,spuse Salazar. Si mai departe?
  - Atat.
  - Cum adica atat? TU AI INNEBUNIT? SPUNE-MI CUM IL OBTIN!
  - Cu o conditie...incepu Jefferson. Nu te atinge de fiul meu si de Doamna in negru.
  Salazar incepu sa rada.
  - Chiar atat de prost ma crezi? CRUCIO!
  Jefferson icni de durere. Fiecare parte a corpului era intepata de mii de junghiuri si dureri care nu puteau fi suportate.
  - Aceeasi conditie? intreba Salazar. CRUCIO!
  De data asta, Jefferson urla din toti rarunchii. Nu mai suporta. Nici durerea fizica si nici cea sufleteasca. Era un chin pentru el. Incepu sa planga.
  - ZI, BATRANE! CE VEI FACE ACUM? MAI IMI PUI CONDITII? CRUCIO!
  Jefferson isi stranse ochii pana la durere. Intr-un final, ceda. Isi rezema capul de stanca umeda si isi inchise ochii. Salazar se apropie de el, rezemandu-se de stanca.
  - Unde gasesc ceea ce am nevoie ca sa fac amestecul? sopti Salazar.
  - Biblioteca, spuse Jefferson si isi pierdu cunostinta.

***


Salazar intra in biblioteca. "Netrebnicul acela m-a trimis la biblioteca cu un scop. Deci...e vorba de o carte. Ceva legat de farmece? De vraji? De Magie Neagra? De Vindecarea Vrajitorilor?". Incepu sa se plimbe printre rafturi, in cautarea unor carti cu denumiri reprezentative.
  Deodata, fu distras de o voce care canta. Isi ridica privirea dintre rafturi si se indrepta spre sursa sunetului. Peste cateva momente, o gasi pe Rowena stand la masa, fredonand.
  - Salazar, spuse fata. Cum o mai duci? Nu te-am mai vazut de mult timp.
  - O duc bine, multumesc, raspunse Salazar. Da...am fost ocupat in ultimul timp.
  - Cu ce?
  - Cu diferite...activitati.
  - Inteleg. Presupun ca esti foarte ocupat. Asa ca...te las. O zi buna!
  - La fel, Rowena.
  Fata iesi din biblioteca. Salazar se asigura ca nimeni nu mai apare, dupa care continua sa caute. "Daca as fi o carte cu un amestec de genul acesta, unde m-as putea ascunde?".
  Dupa mult timp de cautare, gasi in sfarsit o carte intitulata "Vindecarea Vrajitorilor. Manual pentru profesionisti". Se aseza la masa si incepu sa caute reteta.
  - Amestecul Celor Noua Ierburi Sacre, citi Salazar.
  Rupse pagina, o baga in buzunar si iesi din biblioteca, imdreptandu-se spre Camera Secretelor.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 27, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cei patru fondatori ai Scolii HogwartsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum