11.rész

1K 81 0
                                    

Mi... a fasz?

Ez volt Jimin első gondolata, amikor másnap felébredt. A hasogató feje és hányingere emlékeztette a tegnap este történtekre. Amennyire emlékezett, az az volt, hogy bement egy kocsma szerű helyre, ahol ivott pár pohár... valamit. Az, hogy mit, már nem jutott eszébe,talán akkor sem tudta. Lassan felült és pislogott párat. Mikor nagyjából tisztán látott, felismerte, hogy Yoongi házában van. Az éjjeliszekrényen meglátott egy fehér és egy sárga tablettát, valamint egy kis vizet és a szemüvegét. A pirulákról feltételezte, hogy gyógyszerek, szóval lenyelte őket a hideg folyadékkal. Zsebkendő után kutatva kinyitotta a fiókot, amiben meglátott egy doboz cigarettát és egy kék gyújtót. Először hezitált, majd úgy döntött, hogy ha kipróbálja az semmit sem árthat. Szóval, kivett egy szálat a dobozból, feltápászkodott és elcsoszogott az ablakig, amit kinyitva beleszippantott a friss levegőbe. Percekkel később meggyújtotta a cigit, majd lassan az ajkai közé emelte. Először csak egy kicsit szívott bele, majd egyre nagyobbakat és nagyobbakat. Párszor köhögött, de ezen kívül semmi jelét nem mutatta annak, hogy rossz vagy kellemetlen lenne. Még elszívott pár szálat.

-Jimin, mostmár kelj fel -ront be a szobába Yoongi.

-J-jó ég, hyung! - Jimin a hirtelenségtől egy pillanatra megijedve köhögni kezd.

-Még is mit csinálsz?! Dobd el! Dobd el azt a szart! - kikerekedett szemekkel, nagy léptekkel szeli át a szobát az idősebb, majd szedi ki Jimin kezéből a cigarettát. Az ablakpárkányon elnyomta és kidobta az ablakon.

-Azt hiszed, ettől jobb lesz?!

-Nem értem, hogy mit vagy úgy kiakadva. Ha van nálad egy doboz, valószínűleg te is cigizel -védi meg magát Jimin.

-Az lehet, hogy én cigizek, de már elmúltam 18 és nem egy egész dobozt szívok el! -mutatja fel Yoongi a cigis dobozt, amiben már csak 3 szál volt.

-Öhm... majd... adok pénzt újra...? -így szólt Jimin gyenge próbálkozása, amivel egyértelműen még jobban felidegesítette a másikat.

-Szerinted tényleg az érdekel, hogy most elfogyott vagy nem?! Engem az érdekel, hogy két nap alatt először holt részegre iszod magad aztán az első alkalomkor elszívsz egy egész doboz cigit! Nem mondasz egy szót se arról, hogy mi történt, hanem inkább ezekbe a káros szarokba fojtod, hogy mi bajod van! - kiabál Yoongi.

-S-sajnálom hyung...

-Jimin szemeiben könnyek kezdtek gyűlni, amelyeket szabaddá is engedett.

-A-annyira sajnálom... -még ő maga sem volt biztos benne, hogy azért kér bocsánatot, amit Yoongi mondott, vagy mert nem volt elég jó Jungkooknak.

-Oh, faszom... Jimin, nem akartam, hogy sírj...-mondja meglepetten Yoongi.

-T-tudom, hyung...

-Mi történt?

Fél óra múlva, mikor Jimin elmesélte az egész történetet Yoonginak, a fiatalabb a sírástól, míg az idősebb a haragtól remegett.

-Meg fogom ölni... ha még egyszer látom... -motyogja Yoongi úgy, hogy csak ő hallja.

-H-hyung...hány óra van? -kérdezi Jimin halkan.

Jimin szemszöge

-Körülbelül negyed három. Miért?

-Oh... Csak megbeszéltem, hogy ma találkozok Taehyunggal kettőkor. Várjunk csak... ha most van negyed három, akkor én... rohadtul elkéstem! Hol van a telefonom? -kezdek kapkodni.

-A zsebedben volt, de kivettem -húzza elő farzsebéből a telefont Yoongi.

-Kösz...- motyogja Jimin, és egyből be is kapcsolja. - Gyerünk... tölts már, tölts már... -közben felvette a szemüvegét.

Mikor betöltött a telefon számtalan üzenet és nem fogadott hívás jelent meg a képernyőn. A legtöbb Taehyungtól érkezett.

'Pár pwrc és ort leszej' írja gyorsan, a helyesírását teljes mértékben figyelmen kívül hagyva.

A Long Time Ago | jikook [befejezett]Where stories live. Discover now