18.Rész

1K 73 0
                                    

Nem kellene ezt tennie. Egyáltalán nem kellene. És mégis megteszi. Magához öleli és vigasztalja Jungkookot. Hátát cirógatja jobbjával, balját nyaka körül pihenteti. Közben a másik Jimin dereka köré fonta karjait.

-Utálom, hogy szeretlek -suttogja Jimin hosszú hezitálás után. 

Jungkook egy pár centire húzódik el tőle, de csak addig, amíg óvatosan Jimin ajkaira hajolt, aki pár pillanat döbbenet után viszonozta a gesztust. Olyan volt, mint az első csókjuk. A remegő ajkak érintkezése mindkettejükben felébresztett valamit. 

-Ezzel tettük hivatalossá? -kérdezi a fiatalabb, mikor a másik homlokának döntötte az övét. 

Jimin hezitált, majd bólintott. 

-Igen. Ezzel tettük azzá. 

Lehet, hogy később meg fogja bánni, viszont most boldog. Ha nem csinálná ezt, akkor csak még jobban szenvedne. Egy ideig még a mosdóban maradtak, mindketten rendbe szedték magukat, majd egyből a tanterembe mentek. Jungkook leült a helyére és Jimint az ölébe húzva a vállára támasztotta az állát. Közben derekát ölelte, s így beszélgettek. 

Mindenki, aki az osztályterembe lépett, ezzel találta magát szemben. Igazából ezt már korábbról megszokták, de most ők is érezték, hogy valami furcsa. Talán az, hogy Jimin most nem bújik annyira a másikhoz, mint általában. Vagy pont az, hogy olyan szorosan öleli, mintha az élete múlna rajta. 

Az utolsó óra után az egész iskola a tornaterembe ment. Végignézték a táncokat és énekeket, majd kihirdették a győzteseket. A táncversenyt Taehyungék csapata nyerte, az énekversenyre pedig Jimin már nem figyelt.

Az eredményhirdetés után mindnyájan elmentek inni. Jungkook és Jimin hamarabb elindultak a pubból, hisz' egyikük sem akart pont most lerészegedni. Kézen fogva sétáltak az esőben, Jungkook ernyője alatt állva. 


Jungkook szülei elutaztak. Ma van a 25. évfordulójuk, ennek örömére az apja elviszi az anyját egy három napos kiruccanásra Párizsba. Így, miután kikönyörögték Jimin szüleinél, a fiú Jungkooknál marad. 

Már nála vannak. A kanapén feküdve nézik a televíziós szennyet. Jungkook az oldalán fekszik, Jimin háta szorosan a mellkasának feszül. A puha, szőke tincsekbe rejteti arcát. Mélyen beszívja Jimin illatát és még közelebb próbálja húzni magához, bár ez szinte lehetetlen. Szavakkal le sem lehet írni, hogy mennyire hiányzott neki a fiú. A hasát simogatva hallgatta Jimin halk szuszogását. Nem is vette észre, hogy elaludt. 

Szélesen elmosolyodott, majd elengedte és felállt. A karjaiba vette. A hálószobába vitte, ahol az ágyra fektette és átöltöztette. Az is csak most tűnt fel neki, hogy az ő pulóverében van. 

-Aranyos -suttogja még mindig mosolyogva. Levette a másik szemüvegét és az éjjeliszekrényre tette.

Ő is átöltözött, a ruháikat a fürdőszobába vitte, aztán pedig Jimin mellé feküdve betakarta magukat. A szőkét magához ölelve aludt el ő is. 


Jimin megint kipihenten kelt fel, ami gyanút ébresztett benne. Kinyitotta szemeit, mire meglátott egy fehér pólót közvetlenül az arca előtt. Egy kicsit elhúzódott, hogy jobban lásson. Mikor Jungkook arcát fedezte fel, hirtelen minden eszébe jutott. Hogy is felejthette el? Megint együtt vannak. 

Boldogan mosolyogva kisimította a másik arcából a tincseit, majd egy lágy csókot hintett a homlokára. Hiába okozott neki fájdalmat, nem tud rá haragudni. Egyszerűen képtelen. 

Felült, kinyújtóztatta végtagjait, majd felállt. Jungkook szekrényéből kivett egy piros kardigánt, magára kapta és a konyhába ment. Álmosan reggelit készített. Miután készen lett, a  pulton hagyta. A fürdőszobában elkészült, aztán visszament Jungkookhoz. Felvette a fiatalabb ruháit, melyek az ő illatát árasztották és a saját mérete kétszeresei. Leült az alvó fiú mellé. Az arcát cirógatva ébresztgette. 

Jungkook morogva közelebb bújt a puha kézhez. 

-Fel kell kelned, szívem -mosolyog Jimin. 

Mikor sikerült kiszednie az ágyból Jungkookot, a konyhába mentek reggelizni. Miután ettek, Jimin elmosogatott, közben Jungkook készülődött. 

Mikor mindketten készen álltak, kézen fogva elindultak az iskolába. Már péntek van, tehát jön a hétvége. Még nem tudják, mit fognak csinálni. Valószínűleg egész nap fetrengeni, vagyis Jimin ezt reméli. 

A Long Time Ago | jikook [befejezett]Where stories live. Discover now