Chorong ke hulur ke hilir mencari jalan keluar dari bangunan besar ni.Lepas dia hantar bunga kat Taehyung,dia terus berlari mencari tandas sampailah dia tersesat kat tingkat 7.Lorong dia agak kelam dan hening.
Dia hanya berpandu pada lampu dari bingkai-bingkai gambar yang tersusun cantik di dinding."igeo mwoya???"kening dia berkerut melihat semua gambar tersebut.Semuanya gambar-gambar artis,model dan pelakon di dinding tersebut..
"Arh!!!arraseo!!!!"dia bertepuk tangan sekali.
"Ahjussi tu CEO entertaiment ni.Means,tempat Eunji lah kan???wah daebak!!!!!"dia bermonolog sendiri.
"Yah!!!umur ahjussi tu lebih kurang umur artis-artis dia.Siap ada yang lagi tua lagi..wah!!!!muda betul ahjussi tu..pandai pulak dia pegang syarikat besar ni."berdengung suara Chorong disekitar lorong tu.
Tiba-tiba..
Clerk!
Salah satu pintu dibuka membuatkan dia terkejut setengah mati.Tengok je orang yang keluar dari bilik tu dia terus menekup mulutnya yang sempat ternganga sebab terlalu kagum.
"Annyeong.."Chorong menunduk malu bila namja tu kini dihadapannya..
"Nugusaeyo??trainee ke??"soalnya..
Chorong menggeleng"saya sesat sebenarnya..dari tadi cari tangga kecemasan tak jumpa.Lift pun takde kat tingkat ni.."katanya..
"Arh sesat.Tingkat ni memang takde lift..ada tangga kecemasan je..nama awak siapa??"soalnya
"Park Chorong"jawabnya..
"Ohh!Naneun Jihoon imnida.."topinya dibuka lalu membongkok sedikit memberi hormat..
"Boleh tolong saya keluar dari bangunan ni???"soal Chorong malu-malu..mana taknya depan dia ni idol paling berpengaruh dekat Korea.Rasa macam fans paling bertuah sekali kat dunia sebab dapat jumpa idol top secara percuma dan boleh bercakap secara depan-depan..
"Dengan senang hati noona.."katanya.Tangannya di depankan seperti menyuruh Chorong jalan dahulu.Oh god sangat macho ye..
******
V keluar dari keretanya bersama dengan bunga rose ditangannya.Tak sabar rasanya nak bagi bunga ni dekat orang yang paling dia sayang kat dunia.Bunga tu dihidu sekilas lalu melangkah masuk ke dalam rumah.
"Omma happy birth---"senyuman yang terpancar dari bibirnya hilang begitu sahaja bila melihat ommanya dengan seseorang yang sangat dia kenali..
"Oh Taehyung ah tengok siapa yang datang??mari sini duduk sama.."kata Puan Kim.
V mendesah panjang.Bunga rose yang dipegangnya diletakkan diatas meja dan bergabung dengan ommanya dan tetamu yang paling dia tak suka..
"Buat apa kat sini???"soalnya datar.Kakinya disilangkan dan tangannya memeluk tubuhnya sendiri.Badannya bersandar pada sofa.
Pap!
Pehanya ditepuk oleh Puan Kim buatkan dia meringis kesakitan"apa buat muka macam tu???orang jauh datang ni..layan lah elok-elok.."kata Puan lagi..
"Sakit omma.."rengek V.
Yeoja yang duduk di seberangnya hanya tersenyum manis menatapnya yang sangat manja bila dengan omma dia tapi dengan orang lain dia adalah seorang yang dingin dan paling ditakuti..
"Long time no see Kim Taehyung.."kata yeoja tu yang masih tersenyum sampaikan dimplenya terlihat jelas..
"Eoh.."balas V sepatah
YOU ARE READING
Not For Sale!! [Vrong]
FanfictionTaehyung dikenali sebagai namja yang sangat berkarisma dan pemilik saham Kim entertaiment.Sikapnya sangat tegas dalam urusan perkerjaan.Pada suatu hari,dia terjumpa dengan seorang pelajar bernama Chorong di depan bangunan Pejabatnya. Dan pada saat i...