ONE THREE [Kejam!]

617 80 8
                                    

"Park Chorong!"

Langkah Chorong terhenti.Namja yang memanggilnya tadi ditatap tanpa sebarang reaksi.Badan dia terlalu penat untuk hari ni.Aktiviti gotong-royong yang dijalankan secara mendadak membuatkan dia menyesal datang ke sekolah.

"Cafe jom.Saya belanja"ringan sahaja tangan Minjoon memeluk bahu Chorong.

"Aku penat nak balik."balas Chorong sedikit malas.

"Kalau macam tu saya hantar.Nak?"tawarnya.Chorong menggeleng pelan.

"Aku boleh naik bas."

"Biarlah saya hantar.."

"Tak nak Minjoon.Jangan paksa aku"tangan Minjoon diturunkan.

Langkahnya semakin besar menuju ke pagar sekolah.

"Yah!biarlah saya hantar."Minjoon kembali meraih bahu Chorong.

Tapi tak lama bila langkah Chorong terhenti dan anak mata yeoja itu fokus ke satu arah.Minjoon pun ikut sama dan dia melihat seorang namja sedang menatap mereka.Walaupun namja tu pakai cermin mata hitam,Chorong tahu sangat namja tu tengah tahan emosinya.

Tapi kenapa nak tahan emosi?hubungan pun masih kabur lagi.

Namja itu melangkah kedepan.Anak matanya fokus ke tangan Minjoon.

"Nugu?"soal Minjoon separuh berbisik.

"Molla"jawab Chorong sepatah.

"Park Chorong.."panggil namja tu.

"Wae?kenapa datang sini?"soal Chorong datar.

"Maaf menyibuk.Kau siapa?"soal Minjoon teragak-agak.

Namja itu membuka cermin matanya.Anak matanya memandang Minjoon dengan pandangan tajam.

"Namja chingu dia.."

"Aniya.."balas Chorong.

"Nae?mana satu ni?"Minjoon mula hairan.

"Minjoon,aku balik dulu.Esok amik aku dekat rumah."

"Ah,dia rupanya Minjoon."

V tersengeh.Ini rupanya namja yang dia call masa kat kedai makan masa tu.

"Nae?Kau kenal aku?"

"Tak!aku tak kenal.."

"Minjoon annyeong"Chorong melangkah untuk pergi tapi lengannya di tahan.

"Masuk kereta."

"Shireo!"Chorong menjelirkan lidahnya dan pergi.

Tidak ada cara lain selain memaksa Chorong masuk ke dalam kereta.Minjoon ingin menolong tapi bila dia dapat tatapan maut dari V terus tak jadi nak tolong.

-Chorong pov-

"Dia ke namja chingu kau?"soal V.

"Eoh!"

"Arraseo.Aku nak kau putus dengan dia.."

"Mwo?"

"Wae?"

"Yah!awak sia--"

"Mulai sekarang kau milik aku dan kau mesti akhiri hubungan kau dengan namja tadi."potongnya terus.Eh namja ni..

"Mwo?yah!awak siapa nak paksa saya?"soalku geram.Kalau kau tak bawak kereta dah lama aku tarik rambut panjang kau pak cik.

"Kan aku dah cakap kau milik aku dan aku mestilah milik kau jugak."jawabnya.

Not For Sale!! [Vrong]Where stories live. Discover now