THREE ZERO

486 49 6
                                    

Chorong pov

'Chorong,kenal dulu hati budi dia bla..bla..bla..'

Kenal hati budi?mworago?apa aku ni tak kenal sangat ke kat namja tua ni?

Pedofil.

Eh salah hehe..byuntae maksud aku.Pedofil tu kejam sangat.

Keras kepala.

Hati beku.

Belagak.

Bertopeng dua.

Apa lagi?apa yang kurang?

Wah omma aku dah dibutakan dengan harta keluarga Kim rupanya.Tengoklah sekarang ni aku dekat mana.Dekat China tahu!

Dengar je Taehyung nak bawak aku bercuti ke China dengan senang hati dia cakap "yes!".Apa dia tak tahu ke anak kesayangan dia ni mabuk kapal?dah jatuh imej bila muntah kat depan dia tadi.

Dear omma,kalau anak omma ni mati disebabkan muntah terlalu banyak,Chorong doakan omma dengan  oppa dapat jodoh yang kaya biar tak mengharapkan duit si tua ni.

"Hey"

Kepalaku mendongak apabila di panggil.Sekejap,sejak bila pula langkah aku terhenti dan sejak bila pulak dia dah jauh di hadapan?langkahnya yang besar itu menghampiri aku.

Kaca mata hitam yang tergantung cantik dihidungnya itu di turunkan sedikit untuk menatapku.

"Kenapa berhenti?sini aku tolong bawa beg kau."Beg roda aku dah bertukar tangan.

"Bawak ni.."beg gucci mahal dia dihulur ke aku.

This gucci boy ah,sungguh menunjuk betul.

Baju,tie,tali pinggang,beg,kasut dan seluar..semuanya berbahan Gucci.Sedangkan kaca mata hitam dia tu?Entahlah mungkin dia dapat kat pasar malam yang jual 3 RM10 sebab aku tak tahu jenama apa dia pakai.

Pakaian aku pulak?okey mari bergelak ramai semua sebab pakaian aku semua dibeli di kedai murah sahaja.Dari atas sampai bawah kalau dijumlahkan mungkin dapat beli tie Gucci si tua tu je takpun kurang sebab pakaian aku murah-murah je.

Bertunang dengan orang kaya raya tapi pakaian simple je.Okey salah aku sebab tak terima hadiah-hadiah dia dulu.Baru aku tahu dalam hadiah tu ada macam-macam barang.

"Faster kid!aku ada meeting lepas ni"Tanganku diraihnya lalu kami berjalan dalam kedaan yang tergesa-gesa.

Langkahnya yang besar dan pantas membuatkan aku sedikit berlari anak agar tidak ditinggal.Nasib baiklah beg dia ringan.Mungkin dalam ni hanya ada laptop je kot.Beg baju dia pulak dah diurus oleh Sana semalam.Yeoja tu datang lebih awal sebab nak persiapkan semuanya.Bagus yeoja tu..

Dahlah cantik,baik,rajin lepastu pantas buat kerja.Menyesal aku ejak dia mama smurf dulu.Sekarang rambut dia kembali ke warna hitam dan make up dia pun tipis je.Berat lah tu nak angkat muka bila pakai make up tebal sebab tu sekarang dia lebih simple.

"Welcome to China Sir."seorang pemandu berbangsa Cina menyambut kami sebaik sahaja tiba di kereta yang telah disewa khas untuknya.

"Thanks."sahut Taehyung.Langsung tak senyum namja ni.

"Thank you"kataku sambil tersenyum bila dia menolongku dengan membuka pintu.

"So,where we need to go sir?"soalnya.

"Xi.Lu Ent.."jawabnya ringkas.

Perjalanan kami mengambil masa 30 minit dan masa tu aku pakai untuk rehatkan diri.Dalam kapal tadi tak boleh nak rehat sebab perut ni mual sangat.Dah berapa kali aku muntah pun tak tahulah dan aku rasakan isi dalam semua dah keluar.Aku rasa lapar sekarang ni.

Not For Sale!! [Vrong]Where stories live. Discover now