THREE TWO

462 46 20
                                    

Chorong menghembus nafas lega apabila Taehyung sudah menukar bajunya kepada pakaian yang lebih layak.Nasib baiklah dia tak pakai baju pejabat dia yang serba hitam tu.Kalau orang nampak mesti orang tu fikir Taehyung adalah bodyguard peribadinya.Ditambah lagi tangannya penuh dengan barang berjenama mahal.

Jangan nak berangan jauh-jauh sangat.Semua tu adalah milik Taehyung sendiri.Satu pun takde milik Chorong.Sungguh!

"Yah.."tangan Chorong digenggamnya erat.

"Mwo?"

"Jom.."Taehyung menarik Chorong ke dalam butik baju yang sangat mewah.

Mata Chorong terkebil-kebil melihat setiap harga pakaian tersebut.Walaupun dah diberi promosi,harga tetap mahal.Lagi mahal daripada basikal fixie kesayangan dia.

"Berdiri diam-diam"arah Taehyung lalu menghulur satu dress hitam kearah Chorong.

"So sexy.Tak naklah.."

Baju itu kembali disimpan.Dress selutut berwarna dark blue dicapainya pula.

"Erm..nampak tua pulak..lain-lain..."

Kali ketiga dia mengambil dress berwarna soft pink.Matanya menyepet kecil dan cuba membayangkan Chorong memakai dress tersebut.

"Okey cuba yang ni..aku cari dress yang lain.."dress tu disangkut pada kepala Chorong.

Dia ketawa kecil apabila Chorong tidak menunjuk sebarang reaksi.Dress tu diambil lalu diberi secara baik kepada Chorong dengan gaya yang lebih sopan.Chorong merampasnya dengan kasar lalu pergi.

"Patutlah semua yeoja lari dari kau.Duit je banyak tapi tak beradab langsung"umpatnya kecil.Sakit hati bila Taehyung buat kat dia macam tu.Takde sisi romantik langsung orang tua tu.

Selesai mencari beberapa jenis baju untuk Chorong,Taehyung duduk di sofa yang berada tepat dihadapan fitting room.Cara duduknya kelihatan begitu santai pada mulanya tetapi selepas Chorong keluar,cara duduknya berubah.

Matanya tertumpu pada Chorong.Dari atas sampai bawah dia perhatikan Chorong lalu berakhir pada mata Chorong.Thumb up-nya naik tinggi.Bangga bila pakaian yang dia pilih sesuai pada Chorong.

"Beautiful..so beautiful!"pujinya.

"I know"balas Chorong angkuh.

"Cuba yang ini pulak."beberapa baju yang dia pilih beralih ke tangan Chorong.

"Cuba satu persatu.Kalau semua sesuai dimata aku,kita beli semua."katanya.

"Yah!banyak baju ni.Berjimatlah sikit.."

"Kalau berkaitan dengan kau buat apa nak jimat?bagus duit aku habis dekat tunang aku sendiri daripada habis dekat yeoja lain kan?pergi masuk cepat.Perut aku dah mintak kena isi."

"Arraseo ahjussi!"

"Yah!"

Chorong terus lari masuk ke dalam fitting room.Nasib baiklah dia sempat kunci sebelum Taehyung ikut masuk ke dalam.Bahaya betul pak cik tua tu.

"Sorry Kim!sungguh!"kata Chorong dari dalam.

Takut nanti dia keluar kena jentik pulak dahi dia.Jadi lebih baik mintak maaf cepat.Dengar Chorong cakap macam tu,dia tak jadi nak marah malah dia kembali duduk sambil bernyanyi dengan suara yang sengaja dipelankan.

***

"Hello Mr Kim..."panggilan dari seseorang Berjaya mengacau kerjanya.

Taehyung memandang seorang yeoja cantik dan seksi dihadapannya itu.Lepas satu datang..datang pulak yang lain.

Not For Sale!! [Vrong]Where stories live. Discover now