Megbabonázott ez a nyuszi.
Jungkook szemszöge:
Alig bírtam felfogni azokat a dolgokat amiket Jimin mondott nekem. Hogy terve van? Ezt el sem akartam hinni első hallásra.
Igazból kicsit haragudtam rá az miatt, hogy nem szólt, de aztán megértettem, hogy nem akart bennem hamis reményeket ébreszteni. Szóval hagyta, hogy ne reménykedjek. Pedig a remény hal meg utoljára, nem igaz?
Kissé idegesen leültem mellé az ágyra és elkezdtük csörgetni a jegyesét. Komolyan ennél kínosabb és furább élményem még sosem volt! A szerelmem jegyesével kellett beszélnem és bemutatkoznom neki!
Olyan két-három csörgés után felvette é akkor végre megpillanthattam. Nem volt különleges lány kb úgy nézett ki mint Ji Song, azzal a különbséggel, hogy minden rózsaszín volt rajta. Igazi Kawaii Girl volt.
-Jiminssi! Végre beszélhetünk.-Ji Song ehhez a lányhoz képest nudli volt.
Komolyan Jiminssi-nek nevezte? -Ez volt az első ami kiverte nálam a biztosítékot.
Még mielőtt Jimin válaszólt volna hátulról átölelte a hátamat ezzel megnyugtatva. Tudtam, hogy nem kellene féltékenynek lennem, de mégis csak a jegyese volt!
-Szia Hai Ran! Igen, azt hiszem, hogy érdemes beszélnünk. Ő itt mellettem Jeon Jungkook.-Erre intettem a lánynak egy hamis mosoly kíséretében.
-Óóó, tudom ki ő! Hisz híresek vagytok butusok!-Aki butus volt az pontosan Hai Ran volt.
Borzasztóan nehéz felfogással rendelkezett az agya pedig leginkább egy sötét alagúthoz hasonlított. Ennél tényleg jobb volt Ji Song, pedig nem hittem volna, hogy egyszer ezt mondom.
-Igen...Igen... Öhmm szóval szeretném ha találkoznánk.-Felelte Jimin miközben még szorosabban átfogta a csípőmet.
-Várjatok...valami itt nem stimmel...-Amikor Hai Ran ezt mondta majdnem megállt a szívem. Még levegőt is elfelejtettem venni abban a másodpercben. Folyton az járt a fejemben, hogy mi van ha meglátta, hogy Jimin átfogja a derekam és leesett neki?-Jimin te át festetted a hajadat?-És ennél a kérdésnél fújtuk ki mindketten a levegőt Jiminnel.
-Nem mostanában nem volt festve.-Válaszolta Jimin zavarodottan. Szinte éreztem, hogy milyen gyorsan ver neki is a szíve.
-Akkor biztos csak a fények miatt tűnik úgy.-Hai Ran megrántotta a vállát végül pedig Jiminre vigyorgott.
Tényleg tiszta Kawaii Girl volt.
Esténként biztosan animéket néz valami rózsaszín fagyi társaságában szintén rózsaszín pizsamában. És elhiszi, hogy ő egy hercegnő.
-Mit is mondtál az előbb Jiminssi?-Kérdezte pár másodperc kínos csend után.
-Azt, hogy találkoznunk kell. De úgy, hogy a szüleink nem tudják. Ez megoldható lenne?
-Miért nem tudhatják a szüleink? Hiszen örülnének neki!-Felsóhajtottam a válaszán mire Jimin is ugyanezt tette.
Nem lesz könnyű ezzel a lánnyal és ezt mind a ketten tudtuk is.
-Csak szeretnék beszélni veled személyesen a tudtuk nélkül. Ugye megérted?-Jimin és az a hülye udvariassága. Ha rajtam múlt volna már ebben a pillanatban elmondtam volna, hogy Jimin nem fogja elvenni és ne is reménykedjen!
Yoongi kellett volna ide. Ő gyorsan lerendezte volna udvariasság nélkül.
-Miről?-Tényleg nagyon értetlen volt.
YOU ARE READING
Valamit érzek... (JIKOOK)
FanfictionMinden akkor kezdődött mikor kaptunk egy hónap szünetet mind a heten. És éppen ezért úgy döntöttünk elutazunk Hawaii-ra. Sosem volt számomra közömbös Jimin, de a nyaralás alatt valami megváltozott. Valamit érzek...