Coming back
After 9 months ...
Bitch I got tons of magazines! Like fvck my bitch face on every cover of the magazines is there.
Damn bitchhhh I look like a bitch hereeee!!!
I can't believe having like this job did not suck at all.
I thank Kian and daddy so much for making this happen even at first it really looks like it is really impossible to happen!!
AND YES. Mama and papa gave Kian a short break for it is his birthday today!
Gladly my parents gave him 3 days to be back at his job so kian and I were together right now at daddy's mansion to celebrate!
Yep! Only me and Kian knew about this. Because it was kian's fault why we got caught. By him calling at the time I was pretending to come out clean to daddy that I am not pretending to be a man. But men we're toast when kian called.
Anyways, we're all good so no problem with that.
"Happy birthday to my favorite cousin!" I said at sabay binuhusan s'ya ng harina pagkatapos namin s'yang basagan ng itlog.
"XEEEYY!" Kian yelled so after pouring all of the flour at him, bigla n'ya nalang akong nahagip kasunod sila daddy at Anastasia.
Before we all fall on the pool, well daddy is good at escaping so am I so, si kian lang ang nalaglag sa pool.
We all laughed at kian kaya pagka ahon ni kian ay nakitawa nalang din s'ya.
"Happy birthday!!!!" I happily said at kian as the maids approachs kian with the bithday cake.
"Yieee! Tanda mona! 36 kana owshit." Nagkukunwari kong iyak at tinignan n'ya ko ng masama.
"Wehh? 36 kana nak?"
"Yep daddy di halata no? Bata pa kasi ng muka ko ih."
"Ew kian! Mag wish ka nalang." Kian laughed at me at lumapit doon sa may hawak ng cake.
Nanahimik s'ya sandali at bago n'ya pa hipan ay napangisi ito sa harap ko. "Wish ko na sana ganito padin ako ka pogi hanggang sa mag 100 na ko." Biro nito kaya pagkahipan n'ya ay nahampas ko s'ya sa balikat n'ya.
"Yeeey!!! Happy birthday!!" I yelled again at sabay hulog kay kian muli sa pool.
"Tara!! Kakain na!!"
"XEYARRAAAA!!!!" Sigaw ni kian kaya nagsi takbuhan na kaming lahat sa loob.
Kawawa talaga samin si kian pagdating sa ganyan.
"Lagot ka sakin pag ahon ko dito!"
Napamura ako ng mahina at sinenyasan ko si Audrey na tulungan si Kian doon.
Habang naghahain naman kami at hanggang sa kumakain na kami, sumilip ako sa may pool area kase napansin ko na ang tagal ni kian.
Napaatras naman ako bigla at sinilip yung dalawa. ABA ABAAAA MARUNONG PALANG LUMANDE TONG SI KIAN HA!
ABAAA SA PAMANGKIN PA NI DADDY. Sabagay.. Wala lang naman yon. Hahayaan ko nalang silang lumandi hihi.
I walk away and my phone suddenly rings. I gasp when it was Lyn. I quickly answered the call and walk away from the dining area.
"Hey!"
"Do you know where's kian?"
"I don't know, why?"
"Well I am here at London with mama and papa. Gurl, birthday ngayon ni kian ah?"
"Gurl. I know! Tska anong ginagawa mo jan? Tinatraydor mo ba ko—
BINABASA MO ANG
My Cinderella
Action"Not the type of your Cinderella story" Cover by: @MizzyFantasia