19.rész....

507 30 0
                                    

Már a meleg vízbe ülök. Nem szoktam fürdőkbe járni az emberek miatt. Az egész kirándulás szerintem egy nagy hülyeség volt, az is, hogy eljöttem. Ana miatt vagyok csak itt. Tudom tűrtőztetni magam sok dolog felett. Csak ülök a vízben és nem csinálok semmit, figyelem a körülöttem lévő környezetet. A gyógyszer dupláznom kellett naponta. Nem ijedek meg attól, hogy nem tudnám kezelni magam, csak sok az új dolog.

-Min gondolkozol ennyire? -

-Semmin. - mondom egy kis mosolyt húzva szájam szélére.

-Beljebb megyünk? - mutatok az uszoda felé, ahol sokkal mélyebb a víz.

-Én kihagyom, de te menj nyugodtan. - teszi a combomra a kezét.

-Csak pár perc lesz. - hajolok az arcához egy puszira, majd ő a barátnőihez fordulva elkezd beszélgetni.

Ki szállok a medencéből, majd elkezdek az uszoda épülete felé sétálni. Az ajtón be menve rajtam kívül még két ember van a helyiségben. Papucsomból kiszálva elkezdek a medence felé menni. A hipó szaga egyből megcsapja az orrom. A vízbe be menve liba bőrös lesz a testem. Elkezdek beljebb sétálni. Az elején nem annyira mély, majd közelebb haladva a végéhez fokozatosan tünik el alólam a talaj. Lassan a fal felé úszom. Mikor oda érek el lököm magam az ellenkező irányba. Majd vissza úszok. Veszek egy mély levegőt és lemegyek a víz alá. Egyenesen a talajig, ahol leülök. Itt végre egyedül lehetek. Gondolatomból a levegő hiány zökkent ki. Felfelé lököm magam és mikor éppen a levegőt venném, vissza lök. A fejem vissza nyomja valaki. Elkezdek mocorogni és a kezét karmolni a személynek. A levegőm egyre jobban fogy. Érzem, hogy a tüdömbe víz jut. Lassan már ott tartok, hogy kezdem feladni az egészet. Becsukom a szemem és várok. Majd hirtelen szabaddá vált a fejem teteje. Gyorsan a falon felhúzom magam és kapkodom be a levegőt. Elkezdek vizet köhögni. Ki mászok a medence szélén és körbe nézve keresem a tettest. Szaporán váltom a levegőt. A helyiségben nincs már rajtam kívül senki sem. Az őltöző felé veszem az irányt, ahol a táskám van. Bementem abba a fűlkébe, majd a vizes ruháimat átváltottam szárazakra. Éppen a cipőmet vettem, mikor megláttam egy árnyékot az ajtóm elött. A táskámhoz nyúltam, hogy kivegyem a kést. Két csikarást hallottam meg az ajtómon. A markolatot megfogva kivettem az eszközt. Az ajtót kinyitva emeltem fel a kezem, de mikor megláttam, hogy nincs itt senki, a hátam mögé tettem azt. Az ajtóra nézve meglepődve láttam a karcolást. Egy V betű volt bele vésve. Végig simítottam az ujjam rajta, majd meghallottam, hogy kinyílik a bejárat ajtó. Mikor pár lány hangjára figyeltem fel a kést a táskámba dobtam. A telefonom után nyúlva egyből Anat hívtam.

-Hol vagy most? - kérdezem egyből, mikor felveszi.

-Most sétálok az őltöző felé. Miért? -

-Rendben. Egyedül vagy? -

-Igen. De mi baj van? -

-Csak gyere ide. - mondom és azzal bontom is a vonalat.

Pár pillanat múlva megjelenik a lány mellette egy fiúval, akit nem ismerek.

-Mi volt olyan sietős? - kérdezte egyből ahogy meglát.

-Azt mondtad egyedül vagy. -

-Az öltöző elött pár méterre futottunk össze. Jóban van Kevinnel és tud egy jó helyet, ahova... -

-Remek, de most elmehetsz. - szakítom félbe Anat, a fiúra nézve.

-Viki! - szól rám a lány, mire én tovább tartom az idegennel a szemkontaktust.

-Semmi baj. Amúgy is dolgom van. Majd találkozunk még. - mondja, Anara nézve. Majd ki sétál.

-Miért vagy féltékeny? -

-Erre nem vagyok.- mondom még mindig a kijárat felé nézve.

-Persze. Segítenél? - megy be a fülkébe és a haját arrébb húzza.

-Szeretném, ha nem ismerkednél idegenekkel. -  simítok végig a gerince vonalán a nyakáig.
-Míg kirándulni vagyunk legyél a közelembe és fogadj szót nekem. - Adok egy puszit a nyakára és miközben végig simítok karján, meghúzom a zsinórt. A bikini felseje egyből le esett. A lány gyorsan megfogta a mellénél a ruhát,majd felém fordúlt.

-Nincsen baj. - csak ennyit mond.

A Csendes Pszichopata (átírás alatt ) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora