Buna,numele meu este Rebekah Styles si am 16 ani.. Chiar daca sunt cea mai populara si desteapta fata din liceul Baverly,si am cel mai frumos iubit din lume, viata mea nu este perfecta,fiindca exista el... Harry! Fratele meu mai mare,si mai ipocrit cu care nu am nimic in comun.. Bine,poate doar faptul ca suntem frati,avem aceasi parinti,si locuim in aceasi casa,si da.. mergem la acelasi liceu.. Altceva nimic! Dar si asa am invatat sa traiesc cu el,si sa il suport.. Si poate certurile noastre zilnice sunt un mod prin care noi ne aratam afectiunea unul fata de celalalt,sau poate sunt doar niste certuri... Oricum aia era si este o problema minora,fata de beleaua in care am intrat noi doi acum.... Dar ca sa intelegeti la ce ma refer,ar trebui sa o iau de la inceput,si sa ne uitam in trecut...
~Acum o zi~
Este ora 7 dimineata,si ceasul meu suna,si suna incontinuu! Asa m-am saturat sa ma trezesc devreme.. Chiar daca merg la scoala doar la ora 9, ma trezesc asa devreme fiindca fratemio sta o ora in baie.. si eu la fel.. Dar totusi eu sunt fata! Dureaza pana ma spal,ma machiez,ma demachiez,imi fac parul,il refac de 10 ori fiindca nu imi place freza; dar el e baiat.. sta o ora doar sa isi faca parul! Maram "Vrea sa aiba carlionti perfecti" dar eu vad acei carlionti ca o mare incalciala,sau ca un mop uzat... Adica voi ati mai vazut baieti sa isi puna parul pe bigudiuri? Ok,glumeam,nu isi pune parul pe bigudiuri,sau cel putin asa cred.. .
Ma ridic somnoroasa din pat,si ma indrept spre baie sa fac un dus.. Ajung pana in fata usi,si ca o fata politicoasa ce sunt,bat. Daca am vazut ca nu raspunde nimeni am intrat,si cand am dat drumul la apa,natarau de fraimeo, a inceput sa bata ca descreieratu la usa, nimic anormal la noi.
- Harry,termina si nu mai bate atat, daca vrei un sac de box,iti cumpar fra! Am tipat eu ironica. Defapt ca de obicei,el vrea sa intre primul la baie sa se faca "Perfect" cum zice el.. De asta sunt eu desteapta si ma trezesc inaintea lui!
Imediat Harry a incetat sa mai bata la usa, si asadar, m-am bagat la dus. Totul a fost perfect,pana cand dintr-o data apa cea calduta si perfecta,a inceput sa se raceasca,ajungand sa fie rece ca gheata.. Mda.. Asta-i mana lui Harry, m-am invelit intr-un prosop,si am iesit repede de la baie sa il caut. Si ghiciti ce,natarau s-a ascuns fix langa usa de la baie,si imediat ce am iesit a profitat de moment si a intrat in baie.. Pff.. Tipic Harry. Are 18 ani dar cel putin cu mine se comporta... Ca un tanc!
L-am lasat sa creada ca " A castigat" , si m-am dus la mine in camera sa ma imbrac,fara sa stie ce i-am pregatit.~Perspectiva lui Harry~
,, Am fraierit-o pe soramea.. se crede mai desteapta,dar nu e.. Imediat ce am intrat in baie am inceput sa imi fac rutina zilnica,adica sa imi fac parul.. Nu ma considerati un ciudat,dar dureaza ceva pana sa ai parul perfect ca al meu.. Imi iau gelul de par,si ca de obicei incep sa imi fac parul, nu stiu de ce,cu cat imi frecam mai tare parul,cu atat facea mai multe zoale... Asta nu e gel... e sampon! Rebekah!!
M-am spalat rapid pe cap,si mi-am reinceput rutina,nu-i pot da satisfactia sa se rada de mine,adica alooo eu sunt mai mare!"Din cauza nervilor,provocati de mine,dar pe drept,Harry a stat in baie o ora jumate.. deci mi-a mai ramas doar jumatate de ora sa ma pregatesc... I hate my brother !! Dar spre norocul meu,am fost gata la timp sa plec la scoala,si sa iau micul dejun,bineinteles. Dupa ce m-am pregatit,am coborat la parter,unde mama ne astepta cu lapte si paine cu Nutella.. mmm.. Imi iubesc mama! Ne-am pus cu totii la masa,defapt cu totii inafara de tata care plecase deja la servici..
-Harold, esti dragut sa imi dai sticla cu lapte? Am zis eu cu un zambet fals,stiind ca lui Harry nu-i place deloc sa ii zic numele intreg.
- Sigur,Bekah! Poftim! A zis el cu o fata atat de prefacuta,incat o putea vedea si o furnica de la 1km.
-Ok.. Ceva nu e in regula cu voi.. A zis mama suspicioasa
- Mmm.. Bine, mama Harry e o pacoste! De dimineata a oprit apa calda! Am zis eu nervoasa
- Mama! Rebekah,mi-a schimbat gelul de par,cu samponul cainelui!
- Ok,terminati! Va comportati amandoi ca niste copii de 5 ani! Harry, Rebekah! Ce e cu voi?? Inainte va intelegeati de minune!
- Inainte,asta fiind acum 6 ani! A zis Harry. Acum cu cine sa ma inteleg,cu maimuta asta paroasa?? A zis Harry razand
-Heeei! Cine vorbeste,baiatul pudel! Am zis eu iesindu-mi din minti
-Gata! Terminati! M-am saturat! In seara asta toti 4 luam cina la restaurantul prietenei mele Kinki,si vreau ca totul sa fie perfect! Daca va mai aud o singura data ca va certati,ati incurcat-o rau amandoi,si nu IMI PASA care a inceput inteles?? A zis mama nervoasa.
- Da. Am zis amandoi cu jumate de gura,nemultumiti de vorbele mamei.
Gandurile Autoarei
,, Heei,ce parere aveti despre primul capitol al cartii? Va place? Ei bine lucrurile vor devenii mult mai interesante.. Voi posta capitolul urmator maine,fiindca acum am ceva treaba. Pupici ! "
CITEȘTI
A strange Week- Finalizat-
FanfictionRebekah si Harry Styles,sunt doi frati aparent obisnuiti,cu multe certuri si probleme. Ce se va intampla cu ei atunci cand fiecare intra in corpul celuilalt? Vor invata sa se aprecieze unul pe celalalt,sau vor ramane asa pe vecie? Aflati totul in "...